DIY - Καδράκια για παιδικό δωμάτιο (Η πρώτη μου προσπάθεια!)

by - Ιουλίου 20, 2018

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλησπέρα σας.
Ένα από τα πράγματα που με έχει εντυπωσιάσει στα χρόνια που ασχολούμαι με το μπλογκ, είναι οι χειροποίητες κατασκευές των μπλογκοφίλων. Εκπλήσσομαι με την φαντασία και τη δημιουργία. Πραγματικά κάποια από αυτά είναι έργα τέχνης.

Κατά καιρούς έκανα κάποιες απόπειρες να φτιάξω κάτι και γω, και πέρα από κάποιες ευχετήριες κάρτες, αποτύγχανα παταγωδώς. Η επανάληψη όμως είναι η μήτηρ της μαθήσεως λένε. Και όταν θέλεις κάτι πολύ το πετυχαίνεις. Αν έχεις και το ταλέντο, το απογειώνεις.

Έτσι είπα και γω δειλά να ξεκινήσω αυτήν την στήλη με δικές μου κατασκευές και να μοιραστώ μαζί σας τις δημιουργίες μου. 

Αυτά είναι δυο καδράκια που έκανα. Το ένα για το δωμάτιο της κόρης μου και το άλλο για το δωμάτιο του ανιψιού μου. 



Χρησιμοποίησα ότι βρήκα σπίτι. Παλιά κόντρα πλακέ που βρήκα πεταμένα στην αυλή του χωριού, τούλια από την βάπτιση του ανιψιού μου, υλικά από παλιές μπομπονιέρες, βότσαλα, θαλασσόξυλα και κοχύλια από την παραλία μας. 
(Τι φανταστικό εργαλείο το πιστόλι θερμοκόλλησης! Πρακτικότατο!)

Η αλήθεια είναι πως ενθουσιάστηκα από την διαδικασία και ήδη ετοιμάζω την βάπτιση της μικρής μου. 

Η χαρά της δημιουργίας είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για δράση!

Δεν τα πήγα και άσχημα!
Τι λέτε;


You May Also Like

11 ματιές

  1. Τα πήγες υπέροχα!! Πανέμορφα και τα δυο...και να συνεχίσεις θα δούμε--είμαι σίγουρη--απίθανες ιδέες και εφαρμογές.
    Καλές ετοιμασίες για τη βάπτιση
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαρία μου....!
    δημιουργίες που κρύβουν την αγάπη σου και το μεράκι σου. Γεμάτες χρώμα.
    Με το καλό και η Βάπτιση λοιπόν.
    Ευχές πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμπνευσμένα και γουστόζικα, πολύχρωμα και χαρούμενα είναι και τα δύο καδράκια σου!!!
    Και αυτό είναι που μετράει στην κάθε προσωπική δημιουργία, όταν μάλιστα είναι φτιαγμένη με υλικά που έχεις στο σπίτι!
    Τα κατάφερες μιά χαρά, Μαρία μου, και είμαι σίγουρη πως θα δούμε πολλά ωραία πράγματα από τα χεράκια σου! Με το καλό η βάπτιση της μπεμπούλας σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου όλα τα πραγματα θελουν την προσπάθεια τους.. μετραει πού η αγαπη που βαζεις σε καθε δημιουργία σου και αυτη φαινεται στο όμορφο αποτελασμα που σε αποζημιώνει φιλεναδα !!!
    πολύ ωραια η προσπαθεια..να το σκεφτεις για την βαφτιση της μικρης σου.. και θα εισαι περιφανη που θα εχεις φτιαξει μονη σου καποια πραγματα..συνεχισε το έχεις..!
    Να περνας ομορφα Μαρια μου οτι και να κανεις φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα και τα δύο καδράκια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιιιιιιιιι!!! (α λα Ζουμπουλία!!!!) Κι εγώ εκπλήσσομαι που τόσο καιρό δεν το τόλμησες το χειροποίητο!!! Άχου!!! Είναι φανταστικά τα καδράκια σου βρε Μαριώ!!! Φαντασία έχεις άπλετη, είναι πρωτότυπα και πανέμορφα!!! Προμηθεύσου υλικά και βουρ στο ψητό!!!!
    Με το καλό και η βάφτιση της κουκλίτσας σου!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχα ειναι
    και για πρωτη προσπαθεια δεν το συζητω
    σαν να φτιαχνεις χρονια ειναι
    μπραβοοοοο


    με το καλο τα βαφτισια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χάρηκα που σας άρεσαν! Πάμε στα επόμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου, χαίρομαι που βλέπω για πρώτη φορά να ασχολείσαι με τα καλιτεχνικα, και με μεγάλη επιτυχία !! Μπράβο σου !!!!Να συνεχίσεις,ειναι πολυ όμορφα και τα δύο!!! Καλη συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τα καδράκια σου, Μαρία μου. Ναι, πάμε για τα επόμενα. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα, πρωτότυπα μοναδικά τα καδράκια σου Μαρία μου. Φανταστικές οι δημιουργίες με απλά υλικά, μπόλικη φαντασία και απέραντη αγάπη....Με το καλό η βάφτιση της μικρούλας σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ