Αν η ζωή μου ήταν εποχή, θα ήταν καλοκαίρι!

by - Ιουλίου 07, 2018

Λατρεύω το καλοκαίρι.
Δεν υπάρχει πιο όμορφη εποχή.

Όλα γίνονται πιο χαλαρά.
Η ζωή κυλάει πιο εύκολα.

Τα ταξίδια πιο λαμπερά.


Ο ουρανός βγάζει τα πιο όμορφα χρώματα.



Το φαγητό πλάι στο κύμα πιο νόστιμο.


Μυρωδιές Ελλάδας γνώριμες.


Το μπλε και το γαλάζιο στα καλύτερά τους.



Οι στιγμές κυλούν νωχελικά.


Απλά και ήσυχα...



Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.

---------------------------

Μην ξεχνάτε να επιλέγετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στο Δρώμενο Φωτογραφίζειν.



You May Also Like

7 ματιές

  1. Μαρία μου,
    τα χρώματα της πατρίδας μας, η Γη μας, είναι άρρηκτα δεμένη με το Καλοκαίρι. Και εγώ μαζί σου στην διαπίστωση που κάνεις στο θέμα σου.
    Όμορφο το καλοκαιρινό φωτογραφικό οδοιπορικό σου.
    Να περνάτε καλά και να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Ελλαδα μου ομορφη με τις μυρωδιες σου και το γαλαζιο σου..
    Μαρία μου το καλοκαιρι στην πατρίδα μας ειναι το ομορφοτερο του κόσμου ..που θα το δεις και δεν θα υπαρχει αυτο το γαλαζιο.. το πρασινο.. η φωτεινοτητα αυτή που σε μαγευει όπως οι φωτογραφιες σου!!
    Μονο όμορφα ευχομαι στις καλοκαιρινες σου περιπλανησεις..!! απλα και ήσυχα οπως θελεις..!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το καλοκαίρι Μαρία μου, όπως και οι φωτογραφίες σου!
    Να περνάς όμορφα στον ωραίο τόπο σου!
    Είμαι στον Βόλο και βλέπω τώρα από μακρυά πολλές αστραπές προς την μεριά σας...έφτασε σ'εσάς η καταιγίδα;
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδί του ήλιου και του καλοκαιριού και η αφεντιά μου!
    Οι φωτό σου, μια μια ξεχωριστές και γεμάτες ομορφιά!
    Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι ακριβώς όπως το επιθυμείς!

    ΑΦιλάκια χαλαρά και χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πολλά η ανάρτηση σου και τα λόγια που έγραψες και όλες οι φωτογραφίες
    σου ,πολλά όμορφες όλες
    αγαπημένη μου θάλασσα
    αγαπημένη μου εποχή το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μου εποχή, Μαρία μου. Η ανεμελιά του δεν συγκρίνεται με τίποτα. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν τις ομορφιές της Ελλάδας δεν έχει και ειδικά το Καλοκαίρι είναι ασύγκριτες,
    Πάντα με ταξιδεύεις με τις φωτο σου Μαρία μου!
    Να καταευχαριστηθείς κάθε Καλοκαιρινή στιγμή!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ