Ο ουρανός δεν θα καθαρίσει, αν εμείς δεν αλλάξουμε.

by - Ιουλίου 30, 2018


Αυτή η καταστροφή εκτός από τον καλό μας εαυτό, μας έβγαλε και τον κακό μας. Γιατί πάντα έτσι γίνεται. Κάθε συμφορά πιστεύω δεν μας κάνει καλύτερους, αν από πριν δεν ήμασταν. Αντίθετα μας κάνει χειρότερους, αν από πριν ήμασταν κακοί.

Οι απόδοση ευθυνών είναι πολιτικό παιχνίδι. Δεν αλλάζει την ζωή μας. Ούτε την βελτιώνει, ούτε την χειροτερεύει. 
Χάνουμε για ακόμα μια φορά την ευκαιρία της αυτοκριτικής μας.
Η χώρα είμαστε εμείς.
Ο ουρανός δεν θα καθαρίσει, αν εμείς δεν αλλάξουμε.


You May Also Like

5 ματιές

  1. Πόσο δίκαιο έχεις φίλη μου.
    Αυτοκριτική λοιπόν καθημερινά.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειπε ο μεγαλος μας Καζαντακης .. «Να αγαπάς την ευθύνη.
    Να λες:
    Εγώ μονάχος μου έχω το χρέος να σώσω τη γης
    αν δεν σωθεί, εγώ φταίω».
    το διαβασα εδώ..https://ainafetst.wordpress.com/2018/07/30/%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B9/#comment-26977
    στο μπλοκ της φιλης Αιναφετσ.. μπες να δεις Μαρία μου!
    Ειναι ακριβως οτι λες..με αλλα λογια.. μακαρι να καθαριζαμε τον ουρανο μας..στο κομματι που μας αντιστοιχεί!!
    Να είσαι καλα φιλη μου φιλακια στην μικρη σου!! καλη εβδομαδα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ τη Ρούλα μας, που έχει καταλάβει και εκείνη πολύ καλά πως αν δεν αλλάξει ο καθένας μας προσωπικά τον τρόπο "φέρεστε" τα ίδια και τα ίδια θα αντιμετωπίζουμε, γιατί ναι, είμαστε αυτή η κοινωνία, αυτός ο κόσμος, αυτός ο πλανήτης...
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαρία μου και η ζωή συνεχίζεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα, Μαρία μου, και όχι άλλο κακό, πουθενά και σε κανέναν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ