Βράβευσή 4ου Δρώμενου Φωτογραφίζειν

by - Ιουλίου 11, 2018

Μετά από μια αγωνιώδης ψηφοφορία ο διαγωνισμός μας έληξε και έχουμε τον νικητή. Να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας και για την ψηφοφορία σε αυτόν τον νέο κύκλο του Φωτογραφίζειν. 

Καλεστήκατε λοιπόν να στείλετε φωτογραφίες με το θέμα:

''Καλοκαιρινές γεύσεις''

Την πρώτη θέση την καταλαμβάνουν οι δυο αγαπημένες φίλες του μπλογκ, η Μαρία και η Κάτια


για την φωτογραφία

9. Βυσσινόκηπος - 23 βαθμοί



για την φωτογραφία

7. Απλή διαδικασία ωρίμανσης - 23 βαθμοί


Σύμφωνα με τους όρους του δρώμενου, σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη θέση την λαμβάνει η φωτογραφία με τις περισσότερες προτιμήσεις. 
Οπότε με 10 προτιμήσεις η πρώτη θέση και το συμβολικό έπαθλο πηγαίνει στην Katia Markouizou.

Συγχαρητήρια λοιπόν στην νικήτρια η οποία θα παραλάβει σε λίγες μέρες το δώρο μου.

******

Για να δούμε λοιπόν ποιος κρύβετε πίσω από κάθε φωτογραφία.
Η υπόλοιπη βαθμολογία έχεις ως εξής:

1. Ωριμάζοντας - 9 βαθμοί

2.Πρωινός Καφές στα πόδια του Αιγαίου - 11 βαθμοί

3.Καλοκαιρινό φαγάκι από το κήπο μας. - 9 βαθμοί

4.Δροσερό καρπουζάκι για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού... - 7 βαθμοί

5 ... το φιλί σου μύριζε δυόσμο... - 8 βαθμοί

6. Είμαι για φάγωμα!! - 6 βαθμοί

7. Απλή διαδικασία ωρίμανσης - 23 βαθμοί

8. Καλοκαιρινή δροσιά και γλύκα - 10 βαθμοί

9. Βυσσινόκηπος - 23 βαθμοί

10. Ένα ποτήρι νερό! (selfie) - 14 βαθμοί

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας. 

Το 5ο Δρώμενο Φωτογραφίζειν θα είναι κοντά σας το φθινόπωρο.

Ως τότε μη ξεχνάτε... 
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.

Σας φιλώ.

You May Also Like

17 ματιές

  1. συγχαρητήρια στις νικήτριες καθώς και σε όλες τις συμμετοχές
    εξαιρετικές όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας!!!
    Υπέροχες καο οι δύο φωτογραφίες τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα συγχατηρια μας και στα δυο μας κορίτσια... την Κάτια και την Μαρία ...και οι δυο φωτογραφιες υπεροχες ακρως καλοκαιρινες .. Απολαυσαμε και αυτο το δρωμενο Μαρία μου ωραιες συμμετοχες ..και στο αλλο με το καλό ..
    Καλο μεσημερι καλη συνεχεια σε ότι κανεις φιλακια στην μικρη σου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά υπέροχες όλες οι συμμετοχές, Μαρία μου. Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά στα κορίτσια που ξεχώρισαν. Οι φωτογραφίες τους δικαίως βρέθηκαν στην πρώτη θέση. Ευχαριστούμε για το όμορφο δρώμενο, φίλη μου, και ...ραντεβού το Σεπτέμβρη! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο....! μπράβο σε όλες τις συμμετοχές. Γεμάτες φρεσκάδα, γεμάτες χρώμα, γεμάτες διάθεση.
    Συγχαρητήρια στα δυό μας κορίτσια για την πρωτιά τους αλλά και σε όλες μα όλες τις συμμετοχές. Κάθε μία είχε το δικό της ενδιαφέρον. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας έδειξαν και την αλήθεια του πράγματος.
    Μαρία μου, και σε σένα μπράβο κοπέλα μου, για την όμορφη αυτή ιδέα, τη διοργάνωση και την έμπνευση.
    Τα φιλιά μου σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω χίλια ευχαριστω για την προτίμηση κοριτσια μου απίστευτο !!!!! Εγω μαγευτικά απο τα βατόμουρα της Μαριας μας !!! Συγχαρητήρια για την άψογη διοργανωση Μαρία μου , καλο καλοκαιρι πολλα πολλα φιλια στη μικρούλα σου !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις νικήτριες αλλά και σε όλους τους συμμετ΄χοντες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Μαρία για την ωραία διοργάνωση και το όμορφο θέμα του 4ου διαγωνισμού σου
    Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και στις δύο πρώτες (Κάτια , Μαρία)
    Και στη νικήτρια

    Ευχαριστω Μαρία για τη φιλοξενία και τις 3 blogoφίλες , blogoγειτόνισες που τους αρεσε η φωτογραφία μου και την ψηφισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στις φίλες που διακρίθηκαν, και σε όλους τους συμμετέχοντες για τις όμορφες καλοκαιρινές αποτυπώσεις. Μαρία μου, πάντα σ' ευχαριστούμε για το κίνητρο & τη φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφες φωτο τωρα τις ειδα μπραβο σας! Συγχαρητηρια στη Νικητρια!!!
    Φιλακια σε ολους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά συγχαρητήρια στην Κάτια για την υπέροχη φωτογραφία που μας έβαλε σε έναν παραμυθένιο βυσσινόκηπο!
    Γεμίσαμε με όμορφες καλοκαιρινές γεύσεις σε αυτό το "Φωτογραφίζειν"!
    Ευχαριστώ πολύ όσους στάθηκαν στη φωτογραφία μου, αλλά και σένα Μαρία μου για όλα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στις φίλες που διακρίθηκαν.
    Και σε σένα Μαρία μου για το ωραίο δρώμενο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δύο οι νικήτριες, μου άρεσε η έκπληξη! Μπράβο τους!
    Μαρία μου, ευχαριστούμε για την έμπνευση, για τη φιλοξενία.
    Εύχομαι σε όλους να απολαύσουν υπέροχες καλοκαιρινές γεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δύο οι νικήτριες, σωστά, όλοι υπέροχοι όμως, ε; Νομίζω ότι το δρώμενο αυτό καλύφθηκε και φωτογραφήθηκε πολύ ευφάνταστα από τον καθένα , με την οπτική και τον τρόπο του .
    Ευχαριστούμε για την ευχαρίστηση Μαρία και όλοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α τι ωραία!
    Μου άρεσαν πολύ πολύ οι αποκαλύψεις!!!
    Συγχαρητήρια στα κορίτσια που διακρίθηκαν, μπράβο σε όλους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωω!! Συγχαρητήρια και στις δυο κοπέλες!! Πολύ ωραίες οι φωτό τους όπως φυσικά κι όλες οι συμμετοχές!! Μπράβο σε όλους!! Άκρως καλοκαιρινό το θέμα Μαράκι!!! 😉 Πολλά φιλιά!!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ