Δρώμενο Φωτογραφίζειν (ενημερωτικό) και δυο ακόμα φωτογραφίες...

by - Ιουλίου 01, 2018

Χαλαρώνοντας... στις διακοπές μου, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο ελληνικό καλοκαίρι. 

Αυτή είναι η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό φωτογραφίας της Μαρίας Έλενας


Ευχαριστώ όλους όσους την επέλεξαν, καθώς και την Μαρία Έλενα για την φιλοξενία.

-------------------------------

Επίσης με την παρακάτω φωτογραφία μπήκα στο Stunning Six του Photo A Day.



Αυτό συμβαίνει σπάνια, οπότε είμαι πολύ χαρούμενη.

----------------------------

Μην ξεχνάτε να στέλνετε τις συμμετοχές/φωτογραφίες σας για το δικό μου δρώμενο Φωτογραφίζειν, μέχρι και την Τρίτη 3/7 στις 8:00 το βράδυ, με θέμα ''Καλοκαιρινές γεύσεις''


Να περνάτε και να ζείτε όμορφα!


You May Also Like

13 ματιές

  1. Υπέροχες και οι δυο σου φωτογραφίες, αλλά αυτή που μπήκε και στο Stunning Six είναι θεϊκή!!
    Συγχαρητήρια!!
    Το διαγωνισμό της Μαρίας Έλενας τον έχασα, αλλά ελπίζω να έχω χρόνο από δω και πέρα και να αρχίσω πάλι το Photo A Day...μου έχει λείψει!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίθανες κι οι δύο
    Καλό μήνα Μαρία μου

    φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δικαιολογημένα μπήκε στο Stunning Six αυτή η υπέροχη φωτογραφία σου!! Μπράβο σου. Συγχαρητήρια και δικαιως είσαι χαρούμενη και περήφανη για το φακό σου θα πω εγώ.
    Και η φώτο σου στο διαγωνισμό της Μαρίας Ελενας πολύ όμορφη
    Να σαι καλά και καλό μήνα!
    Φιλιά στην πριγκιπέσσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαπιστώνω Μαρία μου με χαρά ότι αγαπάς τη φωτογραφία και μέσα από αυτήν βγαίνει ένας όμορφος κόσμος της ψυχής σου. Και οι δύο φωτογραφίες ήταν εξαιρετικές.
    Να σου δώσω τα συγχαρητήριά μου και την ανάδειξη της δεύτερης.
    Περιμένουμε με χαρά το "Φωτογραφίζειν".
    Καλό μήνα να έχεις κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι οι δύο φωτογραφίες πολύ-πολύ όμορφες, αλλά η δεύτερη κλέβει τη καρδιά ένα κλικ παραπάνω. Δικαίως διακρίθηκε, και μπράβο σου, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Μαρία μου.
    Και οι δύο φωτογραφίες είναι υπέροχες.
    Συγχαρητήρια για την διάκριση σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα και καλό μήνα Μαρία μου
    συγχαρητήρια για την διάκριση
    και οι δυο φωτογραφιες, εκπληκτικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!! Μπράβο Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια! Υπεροχες φωτογραφιες! Τελεια να περνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια! Εκπλητική πραγματικά αυτή με τις πέτρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα και συγχαρητήρια για την διάκριση σου!!! Οι φωτογραφίες σου μου αρέσουν πολύ και αξίζουν συγχαρητήρια!. Είναι όλες υπέροχες! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου Μαρια μου άξιζαν την διάκριση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι φωτος σου Μαρία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ