ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΚΕΨΕΩΝ

by - Ιανουαρίου 06, 2024

Αυτές τις μέρες έχω άδεια και κάθισα λίγο παραπάνω στο blog, το οποίο έχει σχεδόν αραχνιάσει. Κατάλαβα λοιπόν πόσο πολύ μου έχει λείψει. Πόσο μου έλειψε αυτή η καταγραφή σκέψεων, συναισθημάτων, εικόνων, που τις περισσότερες φορές δεν έχουν σκοπό το μοίρασμα, αλλά την τακτοποίηση του μυαλού. Όταν καταγράφεις αυτά που σκέφτεσαι, τις περισσότερες φορές τα βάζεις σε τάξη και καταλήγεις κάπου πιο εύκολα. 
Εννοείται φυσικά πως πολύ σημαντικό ρόλο σε όλο αυτό, παίζει και το μοίρασμα και όλη αυτή η μοναδική αλληλεπίδραση μεταξύ μας, που τόσα χρόνια κρατάει (με άλλους λίγο, με άλλους πιο πολύ) και μας δίνει μόνο χαρά.

Σαν αρχή του χρόνου ας φτιάξουμε ένα ημερολόγιο σκέψεων, όπως έκανα και παλαιότερα. Δεν υπόσχομαι πως θα το συνεχίσω, όμως τουλάχιστον θα το αρχίσω. Δυστυχώς πολλά ξεκινάμε τον Ιανουάριο και στο τέλος τα αφήνουμε. Αυτή την φορά ας το κάνουμε πιο απλό. Πιο λίγες καταγραφές, ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε πιο αποτελεσματικά. 
Γενικά σκοπός μας είναι να γράφουμε όλο τον μήνα και κάτι. Κάτι που θα μας ανοίξει το μυαλό και θα μας βάλει σε μια μικρή εγρήγορση. Για αυτό το λόγο ξεκίνησα και τις ''25 λέξεις'' στο άλλο μου μπλογκ ''το Κείμενο''. Αν θέλετε περάστε μια βόλτα και από εκεί.


Ξεκινάμε λοιπόν να γράφουμε όλο τον Ιανουάριο. Τις επόμενες μέρες θα γράψω και εγώ τις σκέψεις μου.
Μόλις κάνετε ανάρτηση, αφήστε ένα μήνυμα ώστε να κάνω μια λίστα από όλους του συμμετέχοντες.

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.


You May Also Like

1 ματιές

  1. Α, το αγαπώ το Ημερολόγιο Σκέψεων! Παλιότερα πόσα μοιραστήκαμε μέσα από αυτή τη στήλη! Θα ακολουθήσω χωρίς δεύτερη σκέψη! Σε καταλαβαίνω που σου έλειψε το Blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ