ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΚΕΨΕΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024

by - Ιανουαρίου 07, 2024


1. Πάντα ξεκινάμε με μουσική.
Αφιερωμένο σε όλους όσους τρέχουν στο άγνωστο.


2. Πως είμαι φέτος τον Ιανουάριο.
Περίεργα. Ψυχολογικά καλύτερα από τους προηγούμενους μήνες. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. Το εύχομαι για όλους. Ας έχουμε την υγεία μας και όλα τα άλλα φτιάχνονται.

3. Κάτι που έφτιαξα και μου άρεσε.
Η κόρη μου ζήτησε από τον Άγιο Βασίλη να της φέρει μια πυραμίδα με Φαραώ. Επειδή η πυραμίδα ήταν πολύ ακριβή, αποφάσισα να φτιάξω μια και ο Άγιος να μας φέρει τα υπόλοιπα. Νομίζω πως την πέτυχα!

4. Προτείνω μια ταινία.

Η καινούργια ταινία του Αλμοδόβαρ. Μέχρι πρότινος την είχε το ertfix. Αν την ξαναβάλει, είναι μια πολύ καλή πρόταση για ταινία. Κλασσικός Αλμοδόβαρ, με τις συναισθηματικές εκρήξεις, μια ταινία που ρέει εύκολα σαν νερό, με το κλασσικό καλό τέλος που όλοι θέλουμε.

5. Μια παιδική ανάμνηση.
Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές όταν πήγαινα σχολείο. Συνήθως τις περνούσαμε στο χωριό της μαμάς μου, στην Βερδικούσα Ελασσόνας. Με όλα τα αδέρφια της μαμάς μου και με τα ξαδέρφια μου, ήταν τα καλύτερα Χριστούγεννα που έχω περάσει.

6. Θυμώνω με...
Την αγένεια του κόσμου. 

7. Ένα ταξίδι.
Θέλω να ξαναπάω στο Ναύπλιο, γιατί το Σεπτέμβριο που πήγα έκατσα πολύ λίγο και δεν το ευχαριστήθηκα. 

8. Κάτι που συνέχεια αναβάλω.
Να ξεκινήσω να γυμνάζομαι.

9. Μια αλλαγή.
Η μεγαλύτερη τελευταία αλλαγή ήταν που αλλάξαμε σπίτι. Ευτυχώς παραμείναμε στα αγαπημένα μου Πετράλωνα. Όμως μου λείπει η παλιά μου γειτονιά. Αν ήταν στο χέρι μου, δεν θα έφευγα.

10. Πως θέλω να είμαι του χρόνου τον Ιανουάριο.
Θέλω να είμαστε όλοι υγιείς. Δεν θέλω κάτι άλλο. 

************

Αυτά από μένα. 
Περιμένω και τις δικές σας σκέψεις.

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.


You May Also Like

3 ματιές

  1. Εντυπωσιάστηκα με το δώρο που ζήτησε η Ελένη! Πυραμίδα με Φαραώ, υπέροχη η χειροποίητη κατασκευή. Την ταινία θέλω να τη δω, Αλμοδόβαρ βλέπεις! Πανέμορφο το Ναύπλιο! Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι για σας πολύ καλύτερη Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου καλή χρονιά με υγεία και δύναμη για όλα τα υπόλοιπα!!
    Λέω να σε ακολουθήσω μιας και παλιά ήταν από τις αγαπημένες μου στήλες το ημερολόγιο σκέψεων. Σε ευχαριστούμε για την παρακίνηση!

    Καλή εβδομάδα σε φιλώ 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ημερολόγιο θετικών σκέψεων και συλλογικής ανταπόκρισης. Καλά που το είδα, μέσω της Κατερίνας, γιατί δεν ξέρω πώς το "έχασα". Πολύ όμορφη προτροπή, Μαρία μου. Θα κοιτάξω να προσπαθήσω να ακολουθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ