ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ

by - Ιανουαρίου 21, 2024

Σκέφτομαι ότι πάντα αυτό που όλοι κυνηγάμε είναι ένα ηλιοβασίλεμα.
Να το φωτογραφίσουμε, να το δούμε με αυτόν που αγαπάμε, να το νιώσουμε, να το γευτούμε.
Ίσως γιατί το ηλιοβασίλεμα λήγουν οι υποσχέσεις μας, ότι ήταν να κάνουμε το κάναμε. Είναι πάντα μια δικαιολογία ότι δεν προλάβαμε. Νομοτελειακά σημάνει το τέλος.

Ενώ η ανατολή; είναι η αρχή, είναι η στιγμή που πρέπει να πράξουμε, πρέπει να ξεκινήσουμε, να ορκιστούμε. 
Δύσκολα πράγματα.
Ακόμα και να προλάβεις να την φωτογραφήσεις είναι δύσκολο.


Και κάπως έτσι χρόνια κυνηγούσα μια Ανατολή.
Και ήρθε ένα πρωί πιο όμορφη από ποτέ.


Ίσως όλοι τελικά να την έχουμε ανάγκη.
Μια προτροπή να πράξουμε.
Να πλέξουμε ένα σχέδιο, έστω και αν αυτό σβήσει με την δύση.


Και η πόλη ξυπνάει.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.


Τα δυο δρώμενά μου σας περιμένουν να συμμετάσχετε.





You May Also Like

3 ματιές

  1. Αχμ Μαράκι μου την ίδια σκέψη με το ηλιοβασίλεμα όμως ήμουν και εγώ...με τα κλίκ του κινητού μου έτοιμα...
    Δεν έχω ποτέ απαθανατίσει ξημέρωμα και όντως από τις δικές σου φωτογραφίσεις είναι το ίδιο, αν όχι πιο όμορφο!...
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις ...στελνω αγκαλιές !! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι εικόνες σου, Μαρία μου και γεμάτες ποιητική διάθεση. Ανοιχτές για κάθε δημιουργική έμπνευση. Δεν έχω λόγια. Γέμισα ομορφιά.
    Καλή βδομάδα, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν πρόσφατα, πόσο υποτιμημένες είναι οι Ανατολές κι όμως είναι τόσο ξεχωριστές! Είχα την τύχη να δω το φθινόπωρο επιστρέφοντας από την Πορτογαλία από το αεροπλάνο μαγικά τα πρώτα χρώματα. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι σκέψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ