Ημερολόγιο Σκέψεων (Δεκέμβριος ημέρες 28 - 31)

by - Δεκεμβρίου 31, 2015

Παραμονή Πρωτοχρονιάς σήμερα. Ετοιμαζόμαστε για τον ερχομό του νέου έτους. Χαρούμενη και γεμάτη μέρα σήμερα. Τελευταίες μέρες για το Ημερολόγιο Σκέψεων. Η λίστα του Δεκέμβρη ήταν εδώ.



28.12.2015
Ευτυχία είναι...
Να περιμένεις ότι θα έρθουν ακόμα καλύτερες στιγμές ενώ ζεις τις καλύτερες...

29.12.2015
Μια χαρούμενη στιγμή
Ήρθαν οι γονείς μου απ΄το χωρίο.

30.12.2015
Πως πέρασε η προηγούμενη χρονιά
Ήταν μια χρονιά πολύ καλή για μένα, ξεκούραστη ξέγνοιαστη, γεμάτη όμορφες στιγμές.

31.12.2015
Ο Νο1 στόχος μου για την επόμενη χρονιά.
Κόντρα σε νωθρές χρονιές να δημιουργούμε όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας!

Καλή πρωτοχρονιά σε όλους μας!


You May Also Like

3 ματιές

  1. Καλή χρονιά Μαρία μου γεμάτη χαρές και επιτυχίες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή και χαρούμενη χρονιά Μαρία μου!
    Με υγεία κι αγάπη πάνω απ όλα!
    Χαίρομαι που και για σένα ήταν μια καλή χρονιά το 15 :)))
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Μαράκι μου
    Με την Αγάπη να κατοικοεδρεύει στις καρδιές!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ