Βράβευσή 19ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''

by - Δεκεμβρίου 21, 2015

Μετά από μια αγωνιώδης ψηφοφορία ο διαγωνισμός μας έληξε και έχουμε τον νικητή..
Να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας και για την ψηφοφορία.
Καλεστήκατε λοιπόν να στείλετε φωτογραφίες με το θέμα: 

''Καλές Γιορτές...''

Ιδού λοιπόν ο νικητής:

1ο βραβείο
στην Κάτια Μαρκουίζου



για την φωτογραφία

Στολίσαμε εκ των ενόντων



Συγχαρητήρια λοιπόν στην νικήτρια η οποία θα παραλάβει σε λίγες μέρες το δώρο μου.

Για να δούμε λοιπόν ποιος κρύβετε πίσω από κάθε φωτογραφία.
Η υπόλοιπη βαθμολογία έχεις ως εξής:

1. As above, so below - Funky Monkey - 14
2. Στολίσαμε εκ των ενόντων - Κάτια Μαρκουίζου - 32
3. Christmas spirit at your feet - Martha - 12
4. Πρόσω ολοταχώς για κρίστμας ταρανδάκι μου! Ντέϊιιιι! - airis  - 22
5. Ξύλινα Χριστούγεννα - dimosf - 4
6. Λευκό Σαν Χιόνι - Μαριάννα - 6
7. Ένα σπιτάκι σκέτη λιχουδιά - ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΛΕΝΗ - 8
8. Το χρυσοκόκκινο των γιορτών... - Τσικουράκη Κατερίνα - 10
9. Ένα στολίδι όλο λάμψη - me (maria) - 12
10. Συνθέσεις γιορτής - Vivi Ka - 20
11. Γιορτάζουμε ακόμη κι έτσι - Σμαραγδένια Ρούλα - 2


O επόμενος Διαγωνισμός ''Φωτογραφίζειν'' θα ξεκινήσει στις 1/1.

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας. 
Και να μη ξεχνάτε... 
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
Σας φιλώ.

*************

Ας κάνουμε μια λίστα εορταστικών αναρτήσεων στο γιορτινό Σκέψεις και εικόνες
Η συλλογή κλείνει στις 31/12.



You May Also Like

16 ματιές

  1. Πραγματικά κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιούργησαν υπέροχες φωτογραφίες οι διαγωνιζόμενες.Συγχαρητηρια και σε σένα για τη διοργάνωση και στη νικήτρια για τη φωτογραφία της
    Καλή συνέχεια
    Καλή μας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τη πιστεύω σας ευχαριστω όλους απο καρδιάς !!!!! Μα περισσότερο απο όλους εσένα Μαράκι μου για την ολη διοργάνωση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά συγχαρητήρια στην νικήτρια και σε όλες τις συμμετέχουσες μα και στην οργανώτρια αυτού του όμορφου "happening".
    Φιλάκια και θερμές ευχές για τα Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη πραγματικά, δίκαιη η νίκη! Εγώ βρε παιδάκι μου δεν το..έχω το χάρισμα με τις φωτογραφίες, όλες κινούμενες τις βγάζω!Καλές γιορτές γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θερμά συγχαρητήρια στην αγαπημένη μου Κάτια!!!!
    Εκ των ενόντων λοιπόν...

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όλους τους συμμετέχοντες και σε σένα για την διοργάνωση αυτού του διαγωνισμού.
    Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
    Πολλά-πολλά μπράβο στην Κάτια μας, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες! Πολύ χάρηκα που ήμουν μαζί σας σε αυτό το φωτογραφικό, εορταστικό ταξίδι. Ευχαριστώ πολύ τους φίλους που στήριξαν τη φωτογραφία μου, και εσένα Μαρία μου για τη φιλοξενία!
    Καλές γιορτές, με υγεία και χαρά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στην Κάτια μας και πολλά μπράβο σε ΄σένα Μαρία για την άψογη φιλοξενία!!! Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα!
    Συγχαρητήρια στην Κάτια μας!
    Μαρία μου μπράβο πολλά και σε σένα!
    Ευχαριστώ θερμά όσους με ψήφισαν ... δεν πάω ποτέ καλά στο φωτογραφίζειν, οπότε ήταν έκπληξη αυτή τη φορά για μένα, ότι την ξεχωρίσατε στη δεύτερη θέση!
    Καλές γιορτές σε όλους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σε όλους και πολλά πολλά συγχαρητήρια στην Κάτια!
    Μαρία μου στη βαθμολογία λείπουν οι βαθμοί του 10...κάποιο λάθος έχει γίνει προφανώς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στην Κάτια μας αλλά και σε όλες τις συμμετοχές!!!
    Καλές γιορτές σε όλους, καλά να περάσετε με τους αγαπημένους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα ολοθερμα μου συγχαρητηρια στην Κάτια μας οντως ηταν πανεμορφη η φωτογραφια.... και σε σενα Μαρία μου για την αψογη διοργανωση...και σε 'όλες τις φιλες που έλαβαν μερος στο δρωμενο αυτό.!!!να περασετε ομορφες γιορτινες μερες φιλακιαααα ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρτια σε όλους τους φωτογράφους μας έστω και καθυστερημένα!! Ενα μεγάλο μπράβο στην Κάτια μας για την εκπληκτική της φωτό!! Να σαι καλά Μαράκι!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ