Ημερολόγιο Σκέψεων (Δεκέμβριος ημέρες 21 - 27)

by - Δεκεμβρίου 27, 2015

Πέρασε και η εβδομάδα των Χριστουγέννων. Μια εβδομάδα χαλάρωσης και ξενοιασιάς. Εν αναμονή λοιπόν της εβδομάδας της Πρωτοχρονιάς, ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε το νέο έτος.
Η λίστα του Δεκέμβρη είναι εδώ.


21.12.2015
Κάτι για το οποίο είμαι ευγνώμων σήμερα.
Είμαι ευγνώμων για τη ζωή που έχω, για τους ανθρώπους που είναι γύρω μου, για την ζεστασιά που εισπράττω και κάτι πιο πεζό: Πρώτη μέρα ΑΔΕΙΑ!

22.12.2015
Κάτι που πρέπει να ξεκινήσω να κάνω.
Να κινούμε περισσότερο, κάτι που η απίστευτη βαρεμάρα μου δεν μου το επιτρέπει.

23.12.2015
Η ημέρα μου με μια λέξη.
ΥΠΕΡΟΧΗ! Η πιο ωραία ημέρα της άδειάς μου. Καφέ το πρωί, δώρα για αγαπημένους, ουζάκι στην πλατεία, θέατρο το βράδυ. Τι πιο πολύ να ζητήσω;

24.12.2015
Η καλύτερη ευχή που μου έδωσαν σήμερα.
Κάτι που λέω και γω συχνά. Κάποιες ευχές φαίνονται τετριμμένες αλλά είναι τόσο σημαντικές. Τις λέμε έτσι απλά, χωρίς να κατανοούμε εκείνη τη στιγμή την σπουδαιότητάς τους.
Και του χρόνου με υγεία λοιπόν!

25.12.2015
Μια φωτογραφία.
Μια υπέροχη μέρα Χριστουγέννων τελείωσε με τον πιο όμορφο τρόπο. Βόλτα στο διπλανό λόφο του Φιλοπάππου, απολαμβάνοντας τον ήλιο να αποχαιρετά την Αθήνα.
Νιώθω τόσο τυχερή που μένω σε αυτή την περιοχή.


26.12.2015
Μετά τα Χριστούγεννα.
Συνέχισα την βόλτα μου στο λόφο. Υπέροχα. Και να φανταστείτε βρισκόμαστε στο κέντρο της Αθήνας.


27.12.2015
Κάτι που με χαλάρωσε σήμερα.
Ένα καφεδάκι και ένα κρουασάν σοκολάτας από τον αγαπημένο μου. Τελευταία μέρα άδειας. Χαλάρωση όλη μέρα.

Να περάσετε καλά την εβδομάδα της Πρωτοχρονιάς. Να βρεθείτε με αγαπημένα πρόσωπα, εγώ αυτό έχω σκοπό να κάνω.
Καλά να περνάτε.


You May Also Like

8 ματιές

  1. Yπέροχο ηλιοβασίλεμα.. να περνάς καλά Μαράκι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου ,φαίνεται ότι απόλαυσες πραγματικά αυτές τις ημέρες με ξεκούραση ,αγαπημένους και φίλους ! Εύχομαι η κάθε μέρα σου να είναι όμορφη ,γεμάτη και ήρεμη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, Μαρία μου, η χαλάρωση και λίγες μικρές χαρές νομίζω πως είναι ό,τι καλύτερο... Όπως λες κι' εσύ "Τι άλλο να ζητήσω";
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Μαρία μου με ομορφιές πολλές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλα, καλως να μας έρθει ο νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μαρία μου!! Καλή Πρωτοχρονιά σου εύχομαι!!
    Να περάσεις πολύ ευχάριστα και ξεκούραστα!! Το 2016 να ναι καλότυχο και να σου φέρει πολλές δημιουργικές στιγμές και κάθε μέρα να ναι γεμάτη από ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά, Μαρία!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ