Ημερολόγιο Σκέψεων (Δεκέμβριος ημέρες 14 - 20)

by - Δεκεμβρίου 20, 2015

Ακόμα μια εβδομάδα έφυγε στο παρελθόν. Μια εβδομάδα κουραστική και αγχωτική, με όμορφες στιγμές όμως. Η λίστα είναι εδώ για όποιον θέλει να το ξεκινήσει.


14.12.2015
Κάτι που μου έλειψε από την σημερινή μέρα.
Άλλαξα βάρδια στη δουλειά για να μπορώ να παρακολουθήσω το απόγευμα το σεμινάριο του Μπαμπινιώτη. Μου έλειψαν οι φίλοι μου στη δουλειά. Να κάτι καλό που μου έδωσε η συγκεκριμένη δουλειά. Ανθρώπους.

15.12.2015
Με τι χαμογέλασα σήμερα.
Πάντα χαμογελώ με το παραμικρό. Οπότε χαμογέλασα αρκετές φορές σήμερα.

16.12.2015
Μια μικρή αλλαγή που θα κάνω αύριο.
Λέω να αλλάξω άρωμα. Να πάρω κάτι χειμωνιάτικο.

17.12.2015
Πως με έκανε να νιώσω η αλλαγή που αποφάσισα χθες.
Ανανεωμένη και μυρωδάτη.

18.12.2015
Κάτι καλό που έγινε σήμερα.
Τελευταία μέρα στη δουλειά. Άδεια μέχρι την άλλη Δευτέρα. Υπάρχει καλύτερο;

19.12.2015
Κάτι που έμαθα σήμερα.
Κάτι που ήξερα πάντα. Σαν την οικογένεια δεν έχει...

20.12.2015
Κάτι αστείο που άκουσα σήμερα.
Βγήκα με τον αδερφό μου και τον ανιψιό μου για ψώνια. Ο μικρός είναι μπαχτσές. Οπότε πολλά ήταν αυτά που με έκαναν να γελάσω

Έρχεται φίλοι μου η εβδομάδα των Χριστουγέννων. Ελπίζω να περάσετε όλοι καλά με αγαπημένα σας πρόσωπα, να διασκεδάσετε και να ανταμώσετε, να δείτε φίλους και γενικώς να χαλαρώσετε. 
Να φέρεστε καλά στους ανθρώπους που εργάζονται αυτές τις μέρες και να μην τους κάνετε τη ζωή δύσκολη.

Να είστε όλοι καλά.


***************


Έμειναν λίγες ώρες για να ψηφίσετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν.



You May Also Like

5 ματιές

  1. Ωραία ιδέα το ημερολόγιο.

    Φιλάκια πολλά Μαρία μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, Μαρία! Εύχομαι να ξεκουραστείς από τις υποχρεώσεις και να κουραστείς να βλέπεις αυτούς που αγαπάς!!!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαρείς την άδεια σου ( εγώ αύριο ξεκινάω ☺)
    Μαρία μου το 15 ήταν νομίζω δυνατή χρονιά (και) για σένα!
    Πολλά φιλιά μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, χρόνια πολλά! Ωραία ιδέα το ημερολόγιο, μου άρεσαν όσα έγραψες.
    Να ξεκουραστείς και να περάσεις υπέροχα με αυτούς που αγαπάς!
    Καλές γιορτές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ