Ημερολόγιο Σκέψεων (Δεκέμβριος ημέρες 1 - 7)

by - Δεκεμβρίου 07, 2015

Ξεκινώ αυτόν τον μήνα το Ημερολόγιο Σκέψεων. Μια προτροπή της Μάρθας που μου άρεσε πολύ. Ένα ημερολόγιο καθημερινό, με σκέψεις απλές που όταν αποτυπώνονται γραπτώς ίσως και να έχουν μεγαλύτερη δύναμη. Η λίστα του Δεκέμβρη είναι ΕΔΩ.
Ξεκινώ λοιπόν.



01.12.2015 
Οι στόχοι μου για τον μήνα Δεκέμβριο
Να ξεκουραστώ στην άδειά μου και να περάσω τα πιο όμορφα Χριστούγεννα. Αυτή την χρόνια, μετά από χρόνια θα έχω άδεια. Δεν θα δουλεύω. Υπέροχη αίσθηση.

02.12.2015 
Μια Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
Τα Χριστούγεννα στο χωρίο στης γιαγιάς από την πλευρά της μαμάς μου. Με όλους τους συγγενείς, θείες, θείους, ξαδέρφια. Πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε που κάναμε γιορτές όλοι μαζί.

03.12.2015 
Πως ήταν η σημερινή ημέρα
Απλή, όπως όλες. Δουλειά το πρωί, μετά σπίτι, έφτιαξα ένα νόστιμο φαγητό και το βράδυ χουζούρι.

04.12.2015
Τι θέλω να πετύχω αυτόν τον μήνα
Θέλω να μπλογκάρω όσο γίνεται περισσότερο. Ελπίζω στην άδειά μου να ξεκλέψω λίγο χρόνο από τις βόλτες που σκοπεύω να κάνω.

05.12.2015 
Πως μυρίζουν τα Χριστούγεννα
Κανέλα!

06.12.2015 
Ποια ανάμνηση θέλω να κρατήσω σήμερα
Ήταν μια υπέροχη μέρα. Θέλω να κρατήσω την όψη του σπιτιού μετά από μια πολύωρη φασίνα και στόλισμα. Πανέμορφο συναίσθημα να τα βλέπεις όλα τακτοποιημένα και στολισμένα!


07.12.2015
Κάτι που έκανα σήμερα και δεν θέλω να επαναλάβω.
Τίποτα!
Ίσα ίσα που σήμερα ήταν μια υπέροχη μέρα. Είχα άδεια, έκανα τις βόλτες μου και ξεκίνησα μαθήματα Ελληνικής γλώσσας στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο της Στοάς του Βιβλίου. Ομιλητής ο Γεώργιος Μπαμπινιώτης. Είμαι κατενθουσιασμένη. 

Μικρές χαρές μου επιφύλαξε αυτή εβδομάδα. Πάμε για την επόμενη...



****************

Οι Σκέψεις και Εικόνες #3 περιμένουν τις Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις σας.



****************

Λίγες μέρες μένουν για να στείλετε τις συμμετοχές σας στον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν.





You May Also Like

9 ματιές

  1. Μαρία μου πόσο χαίρομαι που το ξεκίνησες κι εσύ! Καλή αρχή λοιπόν! Εύχομαι να απολαύσεις την άδεια σου, να ξεκουραστείς, να blogάρεις πολύ και να διασκεδάσεις. Τα φιλιά μου! Καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαρία μου! Χαίρομαι πολύ που το ξεκίνησες κι εσύ! Το έχουμε αγαπήσει πολύ στη γειτονιά. Επέτρεψε μου μία διόρθωση μόνο, η ιδέα προέρχεται από το εξωτερικό και λέγεται Keep a 5 year journal! Η Μάρθα μας το γνώρισε και επιμελείται τις λίστες αλλά πολλοί φτιάχνουν και δικές τους! :) Εύχομαι να περάσεις τα πιο όμορφα σου Χριστούγεννα!! Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου
    Μια ιδεα που πολλα μπλοκοσπιτακια κανουν αναρτηση
    Ωραια και δυσκολη γιατι θελει μαγκια να μοιραζεσαι πραγματα προσωπικα με ολους εμας.
    Πραγματικα γενναιοδωρη κινηση.
    Να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω λατρέψει την ερώτηση Πώς μυρίζουν τα Χριστούγεννα!
    Μαρία μου και για μένα κανέλα (με πορτοκάλι όμως και βανίλια ☺) μυρίζουν!
    Θα συμφωνήσω με την Κικίτσα... είναι ένα προσωπικό άνοιγμα σκέψεων προς τα έξω...μεγάλο στοίχημα!
    Φιλάκια πολλά :))


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έβγαλες ένα ζεστό και ανέμελο συναίσθημα!

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία ιδέα! Σου εύχομαι να περάσεις τα πιο όμορφα Χριστούγεννα ever!!!!
    Χωρίς δουλειά, με ξεγνοιασιά κι' ανεμελιά.
    Φιλιά πολλά, κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.
    Σας φιλώ γλυκά όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι να συνεχιστούν έτσι οι ωραίες στιγμές Μαρία μου!!
    Αχ έχω παρακολουθήσει κι εγώ στην στοά μαθήματα και καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου!! Απλά τις τσιμπάνε ακόμα τις τιμές δυστυχώς..
    Φιλάκια και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ