Έναρξη 19ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''

by - Δεκεμβρίου 01, 2015

Καλοί μου φίλοι καλησπέρα σας.
Ελπίζω να είστε όλοι καλά, δημιουργικοί και ορεξάτοι. 
Πάμε για τον 19ο Διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν''. Το θέμα για τον διαγωνισμό αυτού του μήνα είναι εορταστικό, χαρούμενο και χριστουγεννιάτικο. 
Συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να ζούμε επί της ουσίας με θέμα:

''Καλές Γιορτές...''

Το δικό μου παράδειγμα πάνω στο θέμα αυτό
(εκτός συναγωνισμού φυσικά)


Τίτλος: Λάμψη εορτών...

Όροι.
  • Από σήμερα μέχρι και την Κυριακή 13/12 στις 8:00 το βράδυ, μπορείτε να στέλνετε την φωτογραφία σας με e-mail σε συνημμένο αρχείο στη διεύθυνση asmhnio@gmail.com
  • Μπορείτε να συμμετέχετε όλοι, είτε είστε bloggers είτε όχι.
  • Μπορείτε να στείλετε μια (1) φωτογραφία.
  • Το μέγεθος της φωτογραφίας καλό θα ήταν να είναι μεγαλύτερο από 1MP.
  • Η φωτογραφία σας θα πρέπει να έχει ένα τίτλο (έτσι όπως παραθέτω στο παράδειγμα παραπάνω).
  • Η φωτογραφία σας δεν θα πρέπει να έχει πάνω διακριτικά, λογότυπα ή οτιδήποτε που να υποδηλώνει την ταυτότητα του φωτογράφου προς τους αναγνώστες.
  • Η φωτογραφία σας θα μπορεί να είναι επεξεργασμένη με όποιο τρόπο θέλετε. Η επεξεργασία για μένα δεν αλλοιώνει τη φωτογραφία. Και ανάλογα την επεξεργασία που θα υποστεί μπορεί να σε πάει σε άλλες σκέψεις, σε άλλα μονοπάτια. Άλλωστε η φωτογραφία είναι ένα έργο τέχνης και η τέχνη δεν παρουσιάζει την πραγματικότητα όπως ακριβώς είναι, αλλά όπως την βλέπει ο καλλιτέχνης.
  • Η φωτογραφία σας δεν μπορεί να είναι κολάζ ή συρραφή (panoramic) πολλών φωτογραφιών μαζί.
  • Η φωτογραφία σας εννοείτε ότι θα πρέπει να είναι αποκλειστικά δική σας.
  • Η φωτογραφία σας δεν θα πρέπει να είναι δημοσιευμένη σε blog, ιστοσελίδα ή οπουδήποτε αλλού.
  • Η φωτογραφία σας δεν θα πρέπει να περιέχει πορτρέτα ανθρώπων που να αγνοούν την δημοσίευσή τους.
  • Οι φωτογραφίες σας δεν θα χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε άλλο, πέρα από αυτόν τον διαγωνισμό
  • Την Δευτέρα 14/12 θα αναρτήσω τις φωτογραφίες που θα μου στείλετε και θα γίνει από σας ψηφοφορία για μια εβδομάδα. Στην ίδια ανάρτηση θα δείτε τους όρους και τον τρόπο ψηφοφορίας. Μετά το πέρας της ψηφοφορίας θα ανακηρύσσω τον νικητή. 

Παρακαλώ πολύ διαβάστε προσεκτικά τους όρους του διαγωνισμού προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μη διστάσετε να ρωτήσετε.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλές εμπνεύσεις.
Καλό μήνα!



You May Also Like

15 ματιές

  1. Τι κρίμα να μην "τό'χω" με τη φωτογραφία.... Μου λείπει παντελώς και ο κατάλληλος εξοπλισμός...
    Εύχομαι καλή επιτυχία και σ' αυτόν τον διαγωνισμό.
    Χαρούμενο και γελαστό Χριστουγεννιάτικο μήνα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές λοιπόν!
    Πολύ όμορφα Μαρία μου!
    Καλή επιτυχία και σε αυτό το διαγωνισμό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επρεπε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τελειο θεμα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα και καλο μηνα!
    Καλες γιορτες
    με υγεια και χαρα
    φιλια πολλα πολλα
    και καλη επιτυχια στους συμμετεχοντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εννοείται ότι δεν θα έλειπα από αυτή την φωτογραφική πρόκληση!!!!!!
    Είμαι μέσα!!! Μόνο να θυμηθώ να μην την ανεβάσω πουθενά! χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόλις είδα ότι ταυτόχρονα μου έστελνες εσύ σχόλιο!!! χαχαχα! Απάντησα εδώ χωρίς να έχω δεί την πρόσληση σου!
      Τα μεγάλα πνεύματα!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια!

      Πάμε όλοι μαζί λοιπόν να γεμίσουμε Γιορτές!

      Διαγραφή
    3. Μαρια μου περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_96.html

      Διαγραφή
    4. Μαρια μου περνα μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_96.html

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει που όλες οι στήλες και τα δρώμενα μπαίνουν στο κλίμα! :)
    Καλό μήνα Μαρία, να είναι όπως τον θες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω... τέλειο θέμα!!
    Καλές εμπνεύσεις να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιορτινό θέμα;; Αυτά είναι!!! :)) Μας ξεσηκώνεις ωραία!!
    Καλή επιτυχία σε όλους!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααα αν προλάβω να τραβήξω τίποτα καλό μέχρι τότε θα σου στείλω Μαρία μου! Ότι έχω στα ΄χερια μου το έχω αναρτήσει :( Ευκαιρία για κάτι καινούριο λοιπόν! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πιο κατάλληλο θέμα για την εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααααα τωρα το πήρα είδηση Μαρία μου το καινούργιο φωτογραφίζειν σιγουρα θα παρω μερος ευκολακι ειναι για μενα...να μπαίνουμε στο κλιμα σιγα σιγά.... καλη εβδομαδα να έχεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ