19ος Διαγωνισμός ''Φωτογραφίζειν''.

by - Δεκεμβρίου 14, 2015

Ξεκινάει λοιπόν σήμερα η παρουσίαση των φωτογραφιών και η ψηφοφορία του 19ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''. Οι φωτογραφίες που μαζεύτηκαν είναι όλες υπέροχες και αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια. Σε γιορτινή διάθεση λοιπόν αυτή τη φορά.
Εύχομαι σε όλους σας ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Καλεστήκατε να στείλετε φωτογραφίες πάνω στο θέμα:

''Καλές Γιορτές...''

Ιδού λοιπόν οι συμμετοχές σε τυχαία σειρά.

1. As above, so below

 2. Στολίσαμε εκ των ενόντων

3. Christmas spirit at your feet

4. Πρόσω ολοταχώς για κρίστμας ταρανδάκι μου! Ντέϊιιιι! 

5. Ξύλινα Χριστούγεννα

6. Λευκό Σαν Χιόνι

7. Ένα σπιτάκι σκέτη λιχουδιά

8. Το χρυσοκόκκινο των γιορτών...

9. Ένα στολίδι όλο λάμψη

 10. Συνθέσεις γιορτής

11. Γιορτάζουμε ακόμη κι έτσι


Όροι και τρόπος ψηφοφορίας.
  • Μπορείτε να βαθμολογείτε σχολιάζοντας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι την Κυριακή 20/12 στις 8 το βράδυ.
  • Ψηφίζετε υποχρεωτικά δυο (2) φωτογραφίες. Τέσσερις (4) βαθμούς για αυτή που σας άρεσε περισσότερο και δυο (2) βαθμούς για την άλλη.
  • Μπορείτε να ψηφίζετε και εσείς που δεν έχετε στείλει φωτογραφία. 
  • Θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από τους 11 συμμετέχοντες του συγκεκριμένου διαγωνισμού και από τους φίλους του μπλογκ. Μετά από τόσα χρόνια γνωριζόμαστε και μπορώ να ορίσω ποιοι είναι οι φίλοι.
  • Δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από πρωτοεμφανιζόμενους, άγνωστους, ανώνυμους προς εμένα και όσους που το προφίλ τους δε φαίνεται ενεργό. Φυσικά μπορούν να εκφράζουν την προτίμησή τους, αλλά οι ψήφοι τους δεν θα καταμετρούνται. Είναι ανούσιο να φέρνουμε συγγενείς και φίλους να μας ψηφίσουν. Διαγωνιζόμαστε για την συμμετοχή και την δημιουργία και όχι για την πρωτιά.
  • Εννοείται ότι αυτοί που έχουν στείλει φωτογραφία δεν ψηφίζουν την δική τους συμμετοχή.
  • Την Δευτέρα 21/12 αθροίζοντας τους βαθμούς, θα σας ανακηρύσσω τον νικητή.
  • Σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη θέση θα την λαμβάνει η φωτογραφία με τις περισσότερες προτιμήσεις.
  • Ο νικητής θα παραλάβει δώρο το οποίο θα επιλεγεί ανά περίσταση.


Ξεκινάτε λοιπόν να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες.
Κόντρα στους νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Καλή επιτυχία σε όλους.


You May Also Like

26 ματιές

  1. Τι όμορφες όλες! Δεν πρόλαβα να στείλω κάτι αλλά θα συμμετέχω στην ψηφοφορία.

    Λοιπόν 4 βαθμούς για το νούμερο 1
    και 2 βαθμούς για το νούμερο 8

    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου!
    Σήμερα ξύπνησα έχοντας στο μυαλό μου δύο πράγματα που πρέπει να κάνω!
    1. Να ανεβάσω την ανάρτηση μου για την εβδομάδα που πέρασε και
    2. Να έρθω τρέχοντας να δώ τις συμμετοχές οι οποίες είναι εξαιρετικές όλες!

    Λοιπόν...
    Εγώ θα δώσω τους 4 βαθμούς στην φωτογραφία 10
    και 2 βαθμούς στην φωτογραφία 11.

    Καλή επιτυχία σε όλους!!!!! Αναμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Μαρία μου, όλες οι συμμετοχές είναι υπέροχες. Δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω!
    Λοιπόν, 4 βαθμούς στην φωτο Νο. 3
    και 2 βαθμούς στη φωτο Νο. 9
    Καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύσκολο ν΄αποφασίσω, αλλά πρέπει θα μου πεις!
    Λοιπόν... 4 βαθμούς στη φωτογραφία Νο 4 και 2 βαθμούς στη Νο 7. Καλές γιορτές σε όλους κι από μένα! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν, τους 4 βαθμούς τους δίνω κατευθείαν στη 2, μου άρεσε πολύ πώς από φαινομενικά απλά και άχαρα υλικά προέκυψε κάτι τόσο όμορφο.

    Τις υπόλοιπες τις θεωρώ όλες εξίσου όμορφες, οπότε στην τύχη δίνω τους 2 βαθμούς στην 6.

    Μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σε όλους!!!
    Όλες οι συμμετοχές είναι όμορφες και η απόφαση για την βαθμολογία είναι δύσκολη.
    Λοιπόν, 4 βαθμούς στην φωτογραφία Νο.4
    και 2 βαθμούς στη φωτογραφία Νο.10
    Καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαρία μου
    Άκρως αξιοπρόσεκτες όλες
    Θα περιοριστώ στις εξής:
    4 βαθμοί στην 2
    και 2 βαθμοί στην 7

    Καλή επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είναι και εύκολο να διαλέξεις ανάμεσα σε τόσες υπέροχες συμμετοχές!!!!
    Ας πω λοιπόν πως τους 4 βαθμούς τους δίνω στην Νο 2 γιατί, εκτός απ' την κατασκευή που είναι καταπληκτική, μου άρεσε και η γωνία που "τραβήχτηκε", με το φως κόντρα και τα φανταστικά χρώματα που έδωσε. Α ναι, λάτρεψα και το παράθυρο, που μου θυμίζει Σύρο!!!!
    Τους 2 βαθμούς τους δίνω στην Νο 4. Την βρίσκω πολύ πολύ "μέσα" στο πνεύμα αυτής της γιορτής.
    Συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα φυσικά για τη διοργάνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Μπράβο σε όλους!!!

    Οι ψήφοι μου πάνε στις συμμετοχές no 4 (4 βαθμούς) και no 8 (2 βαθμούς).

    Συγχαρητήρια για την άψογη διοργάνωση και την φιλοξενία, Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία μου κι πό δω ( αφού έρχομαι από το Κείμενο κατευθείαν ☺)
    Λοιπόν ..πολύ όμορφες και γλυκές οι φωτογραφίες που συγκεντρώθηκαν.
    Οι 4 βαθμοί μου πάνω στη 10 γιατί με τις συνθέσεις τρελαίνομαι.
    Και οι δυο βαθμοί στην 9 γιατί είναι πολύ όμορφη η λήψη!
    Πολλά ζεστά φιλιά και μπράβο σε όλους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκ των ενόντων λοιπόν και 4 βαθμοί στο Νο 2 , και στη σύνθεση γιορτής Νο 10 τους 2 βαθμούς.
    Ας ήταν πιο ...γενναιόδωρη η διεύθυνση να μας έδινε και άλλους βαθμούς , εμείς δεν φταίμε...
    Χρόνια πολλά σε όλους , καλές γιορτές , με υγεία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 4 βαθμούς για τη φωτογραφία νο 3 (γιατί με κάνει να σκέφτομαι τη βαφτιστήρα μου)και 2 βαθμούς για τη φωτογραφία νο 1(γιατί μοιάζει με παραμύθι). Έρχομαι από τη Μάρθα, χωρίς φυσικά να έχω ιδέα ποια είναι η δική της φωτογραφία, απλά μου άρεσε η ιδέα του διαγωνισμού και είπα να πω τη γνώμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός για να μπούμε για τα καλά στο πνεύμα των εορτών!! Δίνω λοιπόν 4 βαθμούς στην φωτογραφία 10 και 2 βαθμούς στην φωτογραφία 4! Καλές γιορτές σε όλους με υγεία πάνω απ' όλα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 4 βαθμούς στη φωτογραφία Νο 8 και 2 βαθμούς στη φωτογραφία Νο 4.
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους και καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες!!!
    Το 4 το δίνω στην φωτογραφία 1
    Το 2 στην φωτογραφία 8.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυσκολεύτηκα να καταλήξω!
    Δίνω 4 βαθμούς στη 10 για τη σύνθεση που με κάνει να φαντάζομαι κι άλλες πολλές γιορτινές συνθέσεις και 2 βαθμούς στη 2 για την πρωτότυπη διακόσμηση που με βάζει πάνω κάτω στην ίδια διαδικασία!
    Και δίνω πολλά μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα με δυσκολεψε παρα πολυ τουτη η γιορτινη επιλογή !!!
    4 βαθμους στο 6 την παλευκη αρκουδιτσα
    2 βαθμους στο 5 στην ξυλινη φατνη που με γυριζει νοσταλγικα στα σχολικα μου χρόνια στο Πειραια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα σε όλους! Πάρα πολύ όμορφες λήψεις όλες, η καθεμιά με τη δική της οπτική!
    Οι βαθμοί μου έχουν ως εξής:
    4 βαθμούς στην 9 (οι αντιθέσεις των χρωμάτων και ο τρόπος που πέφτει το φως στο στολίδι με μάγεψαν)
    2 βαθμούς στην 11 (η οποία με ξάφνιασε ευχάριστα! Μου έφερε στο νου editorial περιοδικού. Φοβερή λήψη, μπράβο και στο φωτογράφο, αλλά και στο μοντέλο του!)
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα!
    Όμορφες φωτογραφίες!
    4 βαθμοί στη Νο 1
    2 βαθμοί στη Νο 7
    Καλή επιτυχία και καλές γιορτές σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια σε όλες τις φωτογραφίες!!! Χορτάσαμε γιορτινό κλίμα!!
    Θα δώσω 4 βαθμούς στην φωτό 1. As above, so below γιατί μου άρεσε πολύ αυτό το παιχνίδι με τα λαμπιόνια
    και 2 βαθμούς στην φωτό 2. Στολίσαμε εκ των ενόντων γιατί αν έχεις το christmas spirit μέσα σου μεγαλουργείς και με τα πιο απλά!!

    Μπράβο σου Μαράκι μου για την άψογη διοργάνωση!! Φιλιά σε όλους και καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες φωτογραφίες και δίνω 4 βαθμούς στην 2 και 2 βαθμούς στην 7 !!
    Να είσαι καλά Μαρία και να περάσεις όμορφες γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα! Μπορει να μην καταφερα να στειλω συμμετοχη αλλα δεν μπορουσα να μην ψηφισω σε ενα τοσο αγαπημενο θεμα. Οποτε, 4 βαθμους στην φωτο 4 και 2 βαθμους στην φωτο 9. Καλη επιτυχια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ψηφίζω πρώτη φορά, και αν νομίζει ότι είμαι πρωτοεμφανιζόμενη φίλη εδώ, ας μη ληφθεί υπόψη, δεν πειράζει.
    4 βαθμούς στην 3.Christmas spirit at your feet
    και 2 βαθμούς στην 1.As above, so below
    Συγχαρητήρια σε όλους τους ''φωτογράφους-καλλιτέχνες''.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να μαι και εγω εστω και καθυστερημενα λογο ανωτερας βιας.. Μαρια μου να δώσω τους βαθμους μου στις τοσο γιορτινες φωτογραφιες..
    Τους 4 βαθμους μου του δινω στην φωτογραφία Νο 2 ...
    και τος 2 βαθμούς στο 5.. καλη επιτυχια σε όλους ..και σε σενα το βραβειο για την διοργάνωση να περνας ομορφα Μαρία μου. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Μαρία! Υπέροχες όλες οι γιορτινές συμμετοχές.
    Εκ των ενόντων το στόλισμα και ένα στολίδι όλο λάμψη παίρνουν τους βαθμούς μου :
    4 βαθμοί η φωτογραφία 2 και
    2 βαθμοί η φωτογραφία 9
    Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες και καλές γιορτές σε όλους! :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχουμε νικητή!
    Σας ευχαριστώ όλους όσους ψηφίσατε και όσους συμμετείχατε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ