DIY - Χειροποίητη βάπτιση!

by - Οκτωβρίου 13, 2018

Αγαπημένοι φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας!
Πηγαίνοντας τα τελευταία χρόνια σε γάμους και βαπτίσεις παρατηρώ όλο και περισσότερο κάτι, που είναι αντιστρόφως ανάλογο με την οικονομική κρίση που περνάμε. Υπερπολυτελείς οργανώσεις, κόκκινα χαλιά, φλύαρους στολισμούς και πανάκριβα μυστήρια. Γενικά όλο αυτό με απωθεί αισθητικά. Θεωρώ πως περισσότερο ικανοποιεί την ματαιοδοξία μας και το ''φαίνεσθαι'', παρά στολίζει αυτήν την ιδιαίτερη μέρα.

Ήρθε λοιπόν και για μας η ώρα να βαπτίσουμε το παιδάκι μας. Και εφόσον ακόμα δεν έχω επιστρέψει στην δουλειά, σκέφτηκα να να κάνω όλες τις ετοιμασίες μόνη μου. Η πρώτη μου και βασική σκέψη ήταν η απλότητα. Να μη κάνω κάτι υπερβολικό. Θα σας δείξω λοιπόν τρόπους να στολίσετε αυτήν την μέρα με λίγα χρήματα και πολύ μεράκι.

Η πρώτη ενέργεια ήταν τα προσκλητήρια. Μου αρέσουν οι απλές προσκλήσεις. Με απλά λόγια, χωρίς ποιηματάκια και στιχάκια. Οπότε το κείμενο επέλεξα να είναι λιτό και ξεκάθαρο. Σκέφτηκα να είναι σε χαρτί και όχι κάποιο αντικείμενο, ώστε να είναι εύκολη και η ταχυδρόμησή τους. Οπότε προμηθεύτηκα φακέλους με έτοιμες κομμένες καρτέλες από το ίντερνετ σε εξαιρετική τιμή. 


Έπειτα σε ένα απλό χαρτί τύπωσα το κείμενο. Όχι σε κάποιο τυπογραφείο, αλλά σε ένα απλό βιβλιοπωλείο. Τέσσερα κείμενα σε κάθε χαρτί Α4. Τα έκοψα και τα κόλλησα στην έτοιμη κομμένη καρτέλα των φακέλων. Για να φαίνεται πιο όμορφο βρήκα στο ίντερνετ τις λεγόμενες Washi Tapes (αυτοκόλλητες ταινίες/κορδέλες με σχέδια και χρώματα) και τις κόλλησα στο κάτω και στο πάνω μέρος. Με αυτές τις ταινίες μπορείς να κάνεις θαύματα. Με έναν απλό διακορευτή έκανα δυο τρύπες, στις οποίες πέρασα μια κορδελίτσα. Ένας φιόγκος... και έτοιμη η πρόσκληση.
Τα ονόματα των καλεσμένων γράφτηκαν σε ένα συννεφάκι που έκοψα και κόλλησα έξω από τον φάκελο.
Κόστος για 60 προσκλητήρια λιγότερο από 20€!


Βασικό κομμάτι όλων των μυστηρίων είναι η μπομπονιέρα. Είχα διαθέσιμα από παλιά κάποια γυάλινα μπουκαλάκια και είπα να τα χρησιμοποιήσω. Οπότε κινήθηκα προς αυτήν την κατεύθυνση. Μέσα στο μπουκαλάκι έβαλα λίγο τούλι ώστε να μην φαίνεται άδειο. Γύρω γύρω κόλλησα κορδέλα με το πιστόλι σιλικόνης. Σας έχω πει πόσο υπέροχο είναι αυτό το εργαλείο; Είχα σκοπό να βάλω και τα τα κουφέτα μέσα στο μπουκαλάκι, αλλά δεν υπολόγισα σωστά και τα κουφέτα που επέλεξα ήταν μεγάλα και δεν χώραγαν. Οπότε τα τύλιξα σε τούλι σε μορφή καραμέλας και τα έδεσα με λεπτές κορδέλες στο πάνω μέρος της. Έτοιμη!
Το κόστος της ελάχιστο, επειδή είχα τα μπουκαλάκια. Τα κουφέτα κόστισαν 20€ για 120 μπομπονιέρες και οι κορδέλες και το τούλι περίπου 5€ για όλες.

Εδώ να σημειώσω πως για το χαμηλότερο δυνατό κόσμος θα πρέπει να προμηθευτείτε τούλια και κορδέλες από μαγαζιά που πουλάνε είδη συσκευασίας και όχι από σούπερ μάρκετ ή μεγάλα πολυκαταστήματα. Στο κέντρο της Αθήνας ή στο ίντερνετ έχει πολλά. Οι διαφορές στις τιμές είναι τεράστιες. 


Και ήρθε η ώρα για τον στολισμό. Όπως σας είπα δεν μου αρέσουν οι φλύαρες διακοσμήσεις. Αρχικά επέλεξα να βάλω δυο μεγάλους φιόγκους στις δύο κολώνες της εκκλησίας. Στο κέντρο τους έκοψα ένα χαρτόνι σε ίδια απόχρωση με το τούλι και με την Washi Tape σχεδίασα το αρχικό γράμμα του ονόματός της. 


Για δυο φιόγκους θα χρειαστείτε 10 μέτρα τούλι. Το βρήκα στο κέντρο της Αθήνας με 80 λεπτά το μέτρο. Οπότε το συνολικό κόστος των φιόγκων δεν ξεπερνά τα 10€.


Για το τραπέζι που τοποθετούνται τα γλυκά και οι μπομπονιέρες έστρωσα ένα λευκό τραπεζομάντιλο της μαμάς και από πάνω ένα παλιό ύφασμα που έτυχε να έχουμε σε πουά λιλά.


Αριστερά και δεξιά τοποθέτησα καφάσια τα οποία μπορείτε να βρείτε όσα θέλετε μετά το τέλος της λαϊκής. Τα έβαψα λευκά, τα γέμισα με τούλι και έδεσα μερικά μπαλόνια.


Πάνω στο τραπέζι τοποθέτησα τα γλυκά και τις μπομπονιέρες σε ίδια ξύλινα καφάσια και στην μέση ένα βάζο της μαμάς με κλαδιά από το αμπέλι μας, βαμμένα σε λευκό. Πάνω στα κλαδιά μια χάρτινη γιρλάντα με το όνομά της μικρής μας από Washi Tape.
Οπότε το κόστος μηδαμινό.


Τα γλυκά μας τα έφτιαξε μια φίλη μας ζαχαροπλάστης. Μπισκότο στέμμα με επικάλυψη ζαχαρόπαστας και χαραγμένο το αρχικό της.


Όταν διοργανώνεις μια τέτοια εκδήλωση μόνη, δεν είναι μόνο το κόστος της που πέφτει πολύ, αλλά και η χαρά της δημιουργίας που σε γεμίζει ευτυχία. Πόσο μάλλον όταν όλα αυτά τα φτιάχνεις για το παιδί σου.

Γενικά ήταν μια πολύ όμορφή μέρα. Είχε πολύ καλό καιρό και ήρθαν όλοι όσους καλέσαμε και αυτό μας έδωσε μεγάλη χαρά. Στο τραπέζι που ακολούθησε είχαμε την ευκαιρία να τα πούμε με φίλους και συγγενείς που είχαμε να δούμε καιρό. 
Περάσαμε υπέροχα!



You May Also Like

24 ματιές

  1. Χιλιόχρονο το μωρό σου
    Είμαστε και συνονόματες

    Φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ πέρασα υπέροχα εδώ σήμερα!
      Ήταν σα να ήμουν εκεί και να τα έβλεπα όλα από κοντά. Είδα εσένα Μαρία μου να λάμπεις από χαρά για την κορούλα σου αλλά και για την μεγάλη επιτυχία που είχε η διοργάνωση και ο στολισμός που επιμελήθηκες προσωπικά. Θέλω να σου δώσω τα συγχαρητήριά μου για όλα όσα έκανες. Ήταν πραγματικά υπέροχα και ως ιδέα και ως αποτέλεσμα. Είσαι ένα δημιουργικό και δραστήριο πλάσμα με πολλή φαντασία και εξαιρετικό γούστο!
      Ο σύζυγός σου θα πρέπει να είναι πολύ περήφανος για σένα. Εύχομαι η Ελενίτσα να πάρει όλα τα ταλέντα της μαμάς της.
      Να τη χαίρεστε υγιή, χαρούμενη και τυχερή σε όλα!!!
      Πολλά φιλάκια και στις δυο σας :)

      Διαγραφή
  2. Πόσο συμφωνώ μαζί σου! Να τη χαίρεστε μάτια μου. Να είναι καλότυχη και ευτυχισμένη στη ζωή της. Και η δική μου κόρη Ελένη βαπτίστηκε.
    Πολύ μα πάρα πολύ όμορφα όλα. Και πραγματικά καλαίσθητα, κομψά και οικονομικά
    Μπράβο Μαιρούλα μου
    Και στο γάμο της τώρα χιχιχιχι( μη πεις ''έχουμε καιρό''!!! Ξέρεις πώς περνάει; )
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 👼 Να την χαίρεστε την νεοφώτιστη Μαράκι μου!!! Μα τι κουκλίστικα όλα!! 😍 Μπράβο σου για το μεράκι σου και την φαντασία σου!! Πόσο συμφωνώ για το δήθεν και το φαίνεσθαι, αλλά όλα είναι θέμα γούστου πια!!
    Πως να μην ενθουσιαστείς από το αποτέλεσμα κι εσύ κι οι καλεσμένοι!!!
    Και πάλι να την χαίρεστε και να την καμαρώνετε την Ελενίτσα σας!! Φιλάκια και καλό σ/κ εύχομαι!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου,
    πρώτα και κύρια τις πιο ζεστές μου Ευχές !
    Να σας ζήσει το αγγελούδι σας κορίτσι μου. Πάντα να την καμαρώνετε και να ζείτε τα όνειρά της δίπλα της.
    Για τη συνέχεια τώρα:
    Αυτό που λες και παρουσιάζεις εδώ σε ανεβάζει σε εκτίμηση στα μάτια μου και σένα και τον σύζυγό σου πάρα πολύ. Η Εξήγηση απλή: Φαίνεται η ποιότητά σας σαν άνθρωποι και κύρια νέοι. Την στιγμή που ολόγυρά μας γίνεται μια επίδειξη πλούτου και ματαιοδοξίας (δεν λέω ότι δεν είναι καλαίσθητη αλλά είναι υπερεκτιμημένη και πολλές φορές προκλητική), εσείς διαλέξατε το πραγματικά όμορφο, που είναι το απλό αλλά συνάμα και αυτό που μέσα του κλείνει αγάπη πραγματική.
    Ειλικρινά ένα μεγάλο μπράβο για σας και την απόφασή σας.
    Το σεβασμό και την εκτίμησή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη λοιπόν η νεοφώτιστη!Ένα όνομα που παράγει μια μελωδία στο άκουσμά του (αν δεν ευλογήσω τα γένια μου τι; συνονόματη γαρ χαχα!). Μαρία μου να την χαίρεστε και να την καμαρώνετε καθώς μεγαλώνει δίπλα σας.
    Ο στολισμός υπέροχος και με προσωπικότητα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σας ζήσει η κορούλα σας, Μαρία μου, και να την καμαρώνετε. Πολλά συγχαρητήρια επίσης και για τη διοργάνωση της βάπτισης, που την έκανες τόσο όμορφη, δίνοντας σημασία στα πραγματικά σημαντικά.
    Μπράβο σου, πραγματικά.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑ ΖΗΣΕΙ Η ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΗ ΕΛΕΝΗ!
    Να είναι ευλογημένη, γερή και τυχερή!
    Μαρία μου, η ομορφιά κρύβεται στην απλότητα!Όλα είναι πανέμορφα!Και η ημέρα βάφτισης , είναι μέρα γιορτής για κάθε χρόνο!!!
    ΝΑ ΖΉΣΕΙ!ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΊΡΕΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία κατ αρχάς τις πιο θερμές ευχές μου για η μικρή νεοφώτιση να φωτίζει πάντα τη ζωή σας και να την καμαρωνετε.
    Συμφωνω απόλυτα μαζί σου!
    Δυστυχώς η κρίση δε βοήθησε στον τομέα των μυστηρίων (γάμου-βάπτισης) να γίνουμε πιο ταπεινοί και λιγότερο προκλητικοί και τα δύο είναι μυστήρια και μ αρεσει σαν μυστήρια ν αντιμετωπίζονται, χωρίς υπερβολές .
    Εσυ τα έκανες όλα καλόγουστα και οικονομικά και η χαρά της δημιουργίας τους δεν εχει καμιά σύγκριση μ ολες αυτές τις υπερπαραγωγές που δυστυχώς βλέπουμε τα τελευταία χρονια ,ακόμα πιο έντονα.
    Να σου ζήσει και πάλι και μπράβο σου!
    Χαρά Θ.
    Kantomagapi.blogspot.gr
    (Γραφω απο του συζυγου και να μη του αλλάξω τις ρυθμίσεις ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά τέλειο!!! Τον Αύγουστο θα κάνουμε κι εμείς γάμο και βάπτιση σε κλειστό κύκλο και θα τα κάνουμε μόνοι μας. Μου έδωσες ιδέες! Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατ αρχας...Τις καλυτεροτεροτερες ευχες μου..Για την μικρη σου κορη..ΜΕ ΥΓΕΙΑ νατην μεγαλωσεις,με τις αρχες και την ψυχη και τις δεξιοτητες που διαθετεις...Και να εισαι ΣΙΓΟΥΡΗ οτι θα ειναι ευτυχισμενη παντα..Και θα σε κανει καθεμερα περηφανη...Οσο για την πανεμορφη διακοσμηση..Ακομα εχω τις φωτογραφιες..Που κατασκευασαμε εμεις τις δικες μας τετοιες διακοσμησεις..Με τα υπολοιπα παιδια,και τους συγκενεις να συμμετεχουν...Τη γιαγια να βγαζει απο το μπαουλο ανεκτημητα τραπεζομαντηλα και τη Μαρικα να ζωγραφιζει βαζακια με κουφετα...ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ που ακολουθησες...Η Βαπτιση,αλλα και οποιαδηποτε αλλη τελετη-μυστηριο..Εχει την πραγματικη της διασταση..Και βεβαια,με κανενα τροπο,δεν ειναι σωστη η επιδειξη πλουτου και η μαζωξη πληθους ημιαγνωστων...ΕΥΓΕ για ολα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει Μαρία μου!!
    Συμφωνώ απόλυτα, απλά πράγματα χωρίς υπερβολές!Τα έκανες όλα υπέροχα μπράβο! Εμένα επειδή δεν πιάνουν τα χέρια μου κι επειδή ήθελα μινιμαλ διακόσμηση στο τραπέζι του γάμου, βρήκα πολύ όμορφα πράγματα και οικονομικά τα περισσότερα από το διαδίκτυο. Μακάρι όλοι να έδιναν μεγαλύτερη σημασία στο να περάσουν όμορφα παρά στα γύρω γύρω..!

    Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου να σας ζήσει η κορούλα σας, να είναι γερή, καλοφώτιστη, τυχερή και να την καμαρώνετε!
    Το πόσο συμφωνώ μαζί σου σε όσα λες δεν περιγράφεται... κι εμένα με ενοχλεί όλη αυτή η υπερβολή. Πολλά έξοδα, καθαρά για το φαίνεσθαι, γιατί πουθενά αλλού δε χρησιμεύουν όλα αυτά.
    Υπάρχουν γονείς που επίσης δε συμφωνούν με αυτές τις υπερβολές, όμως τελικά υποκύπτουν κι αυτό από φόβο μην κακοχαρακτηριστούν από τους καλεσμένους ότι δεν αγαπούν και τόσο το παιδί τους (!! ναι, το έχω ακούσει κι αυτό...) Χαίρομαι που εσείς "τολμήσατε" και κινηθήκατε έτσι. Όλα όσα ετοίμασες ήταν υπέροχα, ήταν από τα χεράκια σου για το παιδάκι σας, με την προσωπική σου πινελιά και δεν είχαν τίποτε να ζηλέψουν από τις προκάτ εμπορικές κατασκευές που κυκλοφορούν. (Τώρα που το είπα αυτό, τι θυμήθηκα: σε μια βάφτιση που ήμουν καλεσμένη, έτυχε να έχει πολύ αέρα εκείνο το πρωινό. Μάντεψε: η τεράστια ξύλινη κατασκευή σαν πέργκολα που είχε στηθεί, μαζί με διάφορα κρεμαστά που είχε επάνω, προσγειώθηκε στα κεφάλια των καλεσμένων - μικρών και μεγάλων - γιατί δεν είχε προβλεφθεί η αντίστοιχη στήριξή της! Αξέχαστο μου έμεινε...)
    Πολλά μπράβο και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλές ευχες για τη μικρούλα σας, να είναι γερή κι ευτυχισμένη!!
    Ποσο συμφωνώ με αυτα που γράφεις. Οι υπερβολικοί στολισμοί με ενοχλούσαν ανεκαθεν, κι ακομα περισσότερο τωρα που διανύουμε εποχες δύσκολες. Ο στολισμός σας απλός, καλόγουστος και πολύ τρυφερός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σας ζήσει η Ελένη Μαρία μου!
    Να είναι γερή, δυνατή, καλότυχη και πάντα ευτυχισμένη!
    Όλες σου οι δημιουργίες είναι καταπληκτικές!
    Καρδιακή μου φίλη, στη βάφτιση του γιου της, τα είχε επιμεληθεί όλα μόνη της και ξέρω πόση χαρά δίνει όλη αυτή η δημιουργική έξαρση.

    Φιλακια πολλα
    Καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου να σας ζήσει η Ελένη σας και να είναι πάντα γερή και τυχερή!!
    Πολλά μπράβο και για όλα τα καταπληκτικά που έφτιαξες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σας ζήσει η μικρούλα σας, να 'ναι καλότυχη κι ευλογημένη. Φανταστικές οι δημιουργίες σου και μπράβο σου. Χρυσοχέρα!
    Μόνο χαρές σας εύχομαι.
    Πολλά φιλιά 🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σας ζήσει Η Ελένη σας φίλη μου να είναι γερή και καλότυχη!!! Μπράβο σου, συγχαρητήρια για την υπέροχη βάπτιση .Ολα υπέροχα και πολύ μελετημένα. Χαίρομαι που άρχησες να δημιουργείς .Να είσαι καλά να χαίρεσαι το κορίτσι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλορίζικη η νεοφώτιστη υπεροχη η αναρτηςη ενοιωσα καλεσμένη και εγω . Εισαι υπεροχη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλοφώτιστη να είναι η μικρή σας Ελένη, Μαρία μου! Να την χαίρεστε και να την καμαρώνετε!!
    Πόσο συμφωνώ μαζί σου! Και όχι μόνο εγώ αλλά και η κόρη μου της οποίας ετοίμασα κι εγώ τον γάμο πριν από έναν ακριβώς χρόνο. Όλα ήταν πολύ απλά και φτιαγμένα με αγάπη, χωρίς φανφάρες και πολυτέλειες!
    Όπως και όλα όσα έφτιαξες εσύ με τα χεράκια σου! Σου αξίζει ένα μεγάλο ΕΥΓΕ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια. Σας εύχομαι να έχετε υγεία και να χαίρεστε αυτούς που αγαπάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί να αργησα να περασω για να σου ευχηθω να χαιρεστε την κορούλα σας Μαρία μου και να την καμαρωσετε οπως αγαπατε κοριτσι μου...ομως καμαρωσα την ομορφη δουλεια που έκανες μοναχή σου.. ..αυτη ειναι η χαρα της δημιουργίας και τις ετυχιας που έχεις καταφερει να τα κανεις τοσα ομορφα και απλα όλα..!!
    Ενα μεγαλο μπραβο Μαρία μου.. να σας ζήσει η κουκλα σας.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τώρα είδα αυτή σου την ανάρτηση Μαερία μου !!Πρώτα από όλα να σας ζήσει η μικρή Ελένη !!
    Πόσο σύμφωνη με βρίσκεις με την απλότητα και την χειροποίητη βάπτιση δεν λέγεται !!

    Με τα χεράκια σου έκανες ότι ακριβώς θέλατε για το μωρό σας χωρίς να παρεμβαίνουν άλλα χέρια, γνώμες και περιττά (κατ΄εμέ) έξοδα !!! πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ