Μαγειρέματα! (Πανεύκολη σπανακόπιτα χωρίς φύλλο)

by - Απριλίου 27, 2020

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλησπέρα σας. 
Σήμερα θα σας δείξω μια πολύ εύκολη συνταγή για σπανακόπιτα, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξετε φύλλο. Είναι στην ουσία μια μπατζίνα, την οποία την έχω προσαρμόσει στα δικά μου γούστα και την κάνω σίγουρα μια φορά την εβδομάδα. Πεντανόστιμη και πανεύκολη, για εμάς που δεν έχουμε μεγάλο ταλέντο στο άνοιγμα των φύλλων. 

Θα χρειαστούμε

1/2 κιλό σπανάκι ζεματισμένο. Εμείς το σπανάκι το αποθηκεύουμε ζεματισμένο στην κατάψυξη και έχουμε όλη την χρονιά. Μέσα στο σπανάκι πριν την αποθήκευση, βάζουμε και λίγο κρεμμυδάκι φρέσκο. Την έχω κάνει και με κρεμμύδι ξερό. 
1 μπολάκι τυριά. Σίγουρα φέτα. Εγώ βάζω και τυρί νιβατό διότι η μητέρα μου είναι από την Λάρισα και το τρώνε πολύ εκεί. Κάποιες φορές αν έχω, τρίβω και λίγο κεφαλοτύρι.
2 αβγά μεγάλα
250 ml γάλα
250 gr φαρίνα ή αλεύρι με 2 κ.γ. μπέικιν παουντερ
50ml ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη

Εκτέλεση

Σε ένα μεγάλο μπολ χτυπάμε τα αβγά, το γάλα και το λάδι και έπειτα ρίχνουμε την φαρίνα. 



Τα ανακατεύουμε πολύ καλά ώστε να γίνουν ένας χυλός.


Έπειτα μέσα στο χυλό ρίχνουμε τα τυριά, το σπανάκι και την ρίγανη.
Αλατοπιπερώνουμε. 


Τα ανακατεύουμε όλα πολύ καλά.


Στρώνουμε μια λαδόκολλα στο ταψί της κουζίνας και απλώνουμε το μείγμα μας. Θα πρέπει να είναι μια λεπτή στρώση. Ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο από πάνω και έτοιμη για τον φούρνο!


Ψήνουμε για 45 λεπτά περίπου στους 200 βαθμούς. Ίσως και λίγο παραπάνω, αναλόγως τον φούρνο. 


Έτοιμη!


Καλή σας όρεξη!
Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.


You May Also Like

2 ματιές

  1. εχω πολλες αποτυχιες στο ενεργητικο μου,
    δεν ειμαι καλη μαγειρισσα
    μονο να τρωω ειμαι καλη (δυστυχως)
    εσυ φτιαχνεις ωραια πραγματα
    μπραβο Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελαίνομαι για ευφάνταστες συνταγές και φυσικά για σπανακοτυροπιτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ