Όλου του κόσμου οι ομορφιές...

by - Απριλίου 18, 2020

Αυτό το Πάσχα,
πιο διαφορετικό από τα άλλα,
ας αναλογιστούμε όλα αυτά που είχαμε σε αφθονία.



Και δεν μας άφηναν να δούμε αυτά που πράγματι άξιζαν.



Πράγματα μοναδικά και σπάνια.


Που τα αφήναμε να φεύγουν απ΄τα χέρια μας σαν κλέφτες.


Τίποτα δεν είναι δεδομένο και μόνιμο.
Κάποιες αξίες δεν αγοράζονται, ούτε πουλιούνται.


Σας εύχομαι προπαντός υγεία και όλου του κόσμου οι ομορφιές μπροστά σας.

Καλή Ανάσταση 
Καλό Πάσχα.



You May Also Like

10 ματιές

  1. Χριστός Ανέστη Μαρία μου και του χρόνου με υγεια και πολλες αγκαλιες.. χρονια πολλα με αγαπη φιλιααααα!!🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι
    Χρόνια Πολλά με υγεία και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι καιρός Μαρία μου να αρχίσουμε πλέον να αναρωτιόμαστε που βρίσκεται η πραγματική ευτυχία στη ζωή. Στο πολύ; στο φαίνεσθαι; στην επίδειξη; στη δύναμη; Νομίζω είναι καιρός να αντιληφθούμε πολλά.
    Χριστός Ανέστη καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη Μαίρη μου. Με υγεία και αυτογνωσία ώστε να μη ξεχάσουμε αυτό το διαφορειτκό Πάσχα και τη σημασία του
    Τα φιλιά μου και στην Ελενίτσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά γεμάτη Αγάπη, Υγεία και όμορφες στιγμές! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα γλυκιά μου
    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, με υγεία και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη Μαρία μου.
    Υγεία και χαρά.
    Ο εγκλεισμός μας, ας γίνει αφορμή για περισσότερη σκέψη.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Μαρία μου !! Τίποτα δεν είναι δεδομένο όπως λες και όντως είναι καιρός να παρατηρήσουμε την αναγέννηση της φύσης !!! Πόσο μαγικά γίνεται !!
    ΣΕ φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ