Ημερολόγιο Σκέψεων (Μάης 1 - 10)

by - Μαΐου 10, 2017


Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλησπέρα σας. Μπήκαμε στον Μάη, στο μήνα των αισθήσεων, του καλού καιρού και των προετοιμασιών για το καλοκαίρι. Έτσι και το Ημερολόγιο Σκέψεων προσαρμόστηκε, ώστε να εκφράσουμε αυτά που νιώθουμε.
Η λίστα είναι δική μου μπορεί να την χρησιμοποιήσει όποιος θέλει ελεύθερα.


1. Ακούω.
Αυτό το υπέροχο τραγούδι.


2. Βλέπω.
Την άνοιξη έξω απ΄το παράθυρό μου.


3. Διαβάζω.
Αυτές τις μέρες που έχω άδεια θα αφοσιωθώ όσο μπορώ σε σας. Θα σας επισκεφτώ, θα σας διαβάσω, θα σας αφήσω δυο λόγια, γιατί τον τελευταίο καιρό, λόγω προσωπικών θεμάτων άφησα πολλά πράγματα πίσω, όπως και το blogging. Η ζωή συνεχίζεται και πρέπει τα γεγονότα να βαδίζουν παράλληλα με την ζωή μας και όχι να την καλύπτουν.

4. Νιώθω.
Νιώθω πως κάτι πολύ όμορφο και παράξενο έρχεται. Σωματικά νιώθω εξαντλημένη αλλά θα περάσει. 

5. Αλλάζω.
Αλλάζω ζωή, μα θέλω να παραμένω πίστη σε αυτά που αγαπώ και σε αυτά που μου αρέσει να κάνω.

6. Ορίζω.
Ορίζω το πως θέλω να ζήσω και αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας. Το ξέρω, δεν είναι εύκολο. Μα τουλάχιστον πρέπει να προσπαθούμε.

7. Θέλω.
Θέλω να πάνε όλα καλά στην ζωή μου και να έρθουν όλα όπως τα περιμένω. Να είμαστε γεροί και ευτυχισμένοι. Το ίδιο εύχομαι και για σας.

8. Νικάω.
Νικάω κάθε μέρα τους φόβους μου, τις ανησυχίες μου πως κάτι θα πάει στραβά.

9. Χάνω.
Χάνω κάποιες φορές την ψυχραιμία μου, φοβάμαι, μα όπως είπα και πριν, προσπαθώ κάθε μέρα να το παλεύω με την βοήθεια πρώτα του εαυτού μου και των δικών μου ανθρώπων.

10. Μυρίζω.
Τις νεραντζιές στους δρόμους της Αθήνας.


Αυτά για τις πρώτες μέρες του Μάη.

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.


You May Also Like

12 ματιές

  1. Εκτιμώ τη θετική ματιά
    με την οποία βλέπεις τα πράγματα

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαρείς την άδειά σου και άσε μας εμάς!! :) Μαρία μου ευτυχώς που κάνεις εσύ λίστες κάθε φορά γιατί πάλι δεν πρόλαβα και είναι ένα project που δεν θέλω να εγκαταλείψω.. Μ'αρέσει πολύ που το έκανες λακωνίζειν! Αχ με την Βιολέτα Ίκαρη έχω κολλήσει από το Πάσχα και μετά που την ανακάλυψα.. Δεν έτυχε νωρίτερα, έχει υπέροχη ξεχωριστή φωνή!! Να συνεχίζεις την προσπάθεια να ορίζεις όπως θέλεις την ζωή σου, αυτό είναι το νόημα κι ας μη μας έρχονται πάντα ορθά.. Τουλάχιστον έτσι τα έχεις καλά με τον εαυτό σου, είσαι συνειδητοποιημένος και δεν σου φταίνε μονίμως οι άλλοι το φιλοσοφείς αλλιώς. Καλή συνέχεια να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή συνέχεια στην προσπάθεια που έχεις ξεκινήσει.
      Να περνάς όμορφα.
      Καλημέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  3. Να περάσεις πολύ όμορφα Μαρία μου!!
    Δύσκολη αυτή η άνοιξη για πολλούς από εμάς.
    Υπέροχες όπως πάντα οι φωτογραφίες σου!!

    Πολλά φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, νομίζω πως είναι η καλυτερότερη σου λίστα μέχρι στιγμή. Πολύ την αγάπησα και ανυπομονώ να γράψω.... Εύχομαι αυτό που αισθάνεσαι το όμορφο και παράξενο που έρχεται να είναι το καλύτερο για σένα.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαρείς την άδειά σου Μαρία μου και να ξεκουραστείς! Μου άρεσε που η ανάρτησή σου αποπνέει αισιοδοξία και θετική διάθεση. Σου εύχομαι να πάνε όλα όπως τα θέλεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με βρισκεις συμφωνη Μαρία μου σχεδον σε όλες σου τις απαντησεις... ξεκουρασου φιλη μου και απολαυσε οτι αγαπας ..παντα να σκεφτεσαι θετικα...και όλα θα πηγαίνουν καλά... φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ''Μπορεί οι απαισιόδοξοι να έχουν μακροπρόθεσμα δίκιο, οι αισιόδοξοι, όμως, περνούν καλύτερα στο μεταξύ.'' Θυμάμαι πάντα αυτήν την φράση.
      Καλημέρα Ρουλάκι!

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ