11ος Διαγωνισμός ''Φωτογραφίζειν''.

by - Οκτωβρίου 17, 2014

Ξεκινάει λοιπόν σήμερα η παρουσίαση των φωτογραφιών και η ψηφοφορία του 11ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''. Οι φωτογραφίες που μαζεύτηκαν είναι όλες υπέροχες και αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια. 
Εύχομαι σε όλους σας ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Καλεστήκατε να στείλετε φωτογραφίες πάνω στο θέμα:

''Αλλαγή...''

Ιδού λοιπόν οι συμμετοχές σε τυχαία σειρά.


1. Φυσικές εναλλαγές

 2. Φωτεινή Σκοτεινότητα

3. Διαβά-ΖΩΝΤΑΣ στη φύση!

  4. Η γραμμή των οριζόντων μια ανάσα πριν την βροχή

 5. Σε καινούρια χέρια

 6. Στου χρόνου την σχισμή

7. Σε κάθε χτύπο ...άπειρες αλλαγές

8. Φθορά

9. Είδες πως αλλάζει η διάθεση με δυο παιδικά χαμογελάκια;

Όροι και τρόπος ψηφοφορίας.
  • Μπορείτε να βαθμολογείτε σχολιάζοντας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι την Παρασκευή 24/10 στις 12 το βράδυ.
  • Ψηφίζετε υποχρεωτικά δυο (2) φωτογραφίες. Τέσσερις (4) βαθμούς για αυτή που σας άρεσε περισσότερο και δυο (2) βαθμούς για την άλλη.
  • Μπορείτε να ψηφίζετε και εσείς που δεν έχετε στείλει φωτογραφία. 
  • Θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από bloggers (google, wordpress κτλ) ή από αυτούς που έχουν απλό λογαριασμό στο google ή οποιοδήποτε άλλον που μπορεί να πιστοποιήσει το προφίλ του.
  • Οι ανώνυμοι χρήστες μπορούν να εκφράζουν την προτίμησή τους, άλλα οι ψήφοι τους δεν θα καταμετρούνται.
  • Εννοείται ότι αυτοί που έχουν στείλει φωτογραφία δεν ψηφίζουν την δική τους συμμετοχή.
  • Το Σάββατο 25/10 αθροίζοντας τους βαθμούς, θα σας ανακηρύσσω τον νικητή.
  • Σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη ή την δεύτερη θέση θα την λαμβάνει η φωτογραφία με τις περισσότερες προτιμήσεις.
  • Ο νικητής και ένας εκ των οποίων ψήφισαν (μετά από κλήρωση) θα παραλάβουν δώρα τα οποία θα επιλεγούν ανά περίσταση.
Ξεκινάτε λοιπόν να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Καλή επιτυχία σε όλους.

You May Also Like

26 ματιές

  1. Πανεμορφες,για αλλη μια φορα κα δυσκολη επιλογη!Λοιπον 4 βαθμοι στην 1 και 2 στην 9! για την εικαστικη της αξια και 2 στην 9 για το πανεμορφο μηνυμα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ δύσκολη επιλογή!!!!!!!
    Αλλά θα δώσω τους 4 βαθμούς μου στην 8η φωτογραφία και τους 2 βαθμούς μου στη 2η φωτογραφία!
    Καλη επιτυχία σε όλους και συγχαρητηρια για τη διοργάνωση!
    Καλό Ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να μην ξεχαστώ: 4 βαθμοί στην 1 και 2 βαθμοί στην 8. Αλλά και οι υπόλοιπες ήταν πολύ όμορφες φωτογραφίες. Μπράβο σε όλους....
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν να πω ότι με τα δικά μου τις τελευταίες μέρες...έχασα τις προθεσμίες . Μαρία μου συγγνώμη!
    Πρώτη φορά που δεν δυσκολεύτηκα.. Δύο μου έκλεψαν αμέσως την καρδιά!

    4 στην 1
    και 2 στην 8!

    Μπράβο Μαρία μου και καλή συνέχεια να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου καλημέρα!
    Οι 4 βαθμοί μου πάνε στη 2 και οι 2 βαθμοί μου στην 8.
    Μπράβο σε όλους για τις όμορφες φωτογραφίες, και καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους 4 βαθμούς στην 2 και 2 βαθμούς στην 5.
    Καλή επιτυχία σε όλους όλες οι φωτογραφίες ήταν πανέμορφες!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτη φορά παίρνω μέρος σε διαγωνισμό φωτογραφίας!! Οφείλω να ομολογήσω ότι όλες οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές!! Ένα μπράβο στην δημιουργό τού διαγωνισμού!!
    Οι 4 βαθμοί πάνε στην εικόνα 8 και οι 2 βαθμοί πάνε στην εικόνα 3!!!
    Συγχαρητήρια σε όλους για την συμμετοχή και την προσπάθειά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σε όλους και ιδιαιτέρως σε σένα Μαρία και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες.

    Δίνω τους 4 βαθμούς στην 8 και τους 2 στην 6, γιατί κατά την γνώμη μου είναι πιο κοντά στο θέμα "Αλλαγή" που ήταν το ζητούμενο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες όλες
    Δίνω 4 βαθμούς στην 5 και 2 βαθμούς στην 3.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα, η δική μου επιλογή είναι 4 βαθμοί στη φωτογραφία 2, γιατί κάπως έτσι είναι και η ζωή...
    Άσπρο-μαύρο, φωτεινό-σκοτεινό...Επιπλέον με καλύπτει αισθητικά και καλλιτεχνικά!
    Τους 2 βαθμούς, τους δίνω στην 8.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα και καλη επιτυχια σε ολους ! Υπεροχες φωτογραφιες και παλι.
    Δινω 4 βαθμους στην 6 και 2 βαθμους στην 7 που θεωρησα πως ειναι πιο κοντα στο θεμα αλλαγη.
    Καλο Σκ σε ολους ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τους 4 στη φωτο 1
    τους 2 στη φωτο 6

    ολες οι συμμετοχες υπεροχες! καλη επιτυχια!

    καλο σκ να εχεις Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλο μας ξεκινημα και παλι , ολες οι φωτογραφιες εξαιρετικές για αλλη μια φορα

    ψηφιζω με 4 βαθμούς την σκοτεινη φωτεινοτητα του 2
    και με 2 βαθμούς την διαφανη γραμμη των οριζοντων του 4

    χιλια φιλια και καλη συνεχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή αρχή Μαρία μου!! Πολύ όμορφες οι φωτό και τόσο διαφορετικές μεταξύ τους!!!
    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές να ευχηθώ!!
    Δίνω 4 βαθμούς στην φωτό Φωτεινή σκοτεινότητα (2)
    και 2 βαθμούς στην φωτό Φθορά (8)

    Καλή συνέχεια κοπέλα μου και καλό σ-κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου καλό ξεκίνημα στο νέο σου διαγωνισμό & συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες
    Η προσωπική μου αξιολόγηση είναι η εξής:
    4 βαθμούς στη #2 (γιατί το ασπρόμαυρο κρύβει πάντα κρυφή γοητεία & ένταση)
    2 βαθμούς στη # 6 (ο τίτλος του και η σύλληψη της φωτογραφίας, είναι εξαιρετικές και μέσα ακριβώς στο θέμα)
    Καλή συνέχεια & καλό σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Μαρία !! Υπέροχες φωτογραφίες όλες μα δίνω 4 βαθμούς στην 2 και 2 βαθμούς στην 8 !!!
    Καλή επιτυχία !! Και καλό σου ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αν θα φωτογράφιζε κανείς την ψυχή μου αυτή την περίοδο θα είχε ως αποτέλεσμα την 2η φωτογραφία. Επομένως οι 4 βαθμοί στην "Φωτεινή σκοτεινότητα" και οι 2 βαθμοί.. έλα μου ντε!
    2 βαθμοί στην 8η "Φθορά" .....και αφθαρσία.
    Μπράβο σου Μαρία για τη δυνατότητα που δίνεις σε επίδοξους φωτογράφους. Είναι ξεχωριστό ταλέντο η φωτογραφία.. και όλοι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στην αλλαγή!
    Μου άρεσε πολύ επίσης και η δική σου που είναι εκτός συμμετοχής.
    Καλή εβδομάδα,φιλάκια πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λυπάμαι που παρασύρθηκα από το χρόνο και δε μπόρεσα να συμμετάσχω... Αλλά δυο φωτογραφίες μου τράβηξαν αμέσως τη προσοχή και είναι η 1 στην οποία δίνω τους 4 βαθμούς και η 2 στην οποία δίνω τους 2. Μου άρεσαν πολύ επίσης η 8 και η 4! Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή σου μέρα Μαράκι μου. Δίνω 4 βαθμούς στην 8 και 2 βαθμούς στην 2. Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αξιόλογες όλες οι συμμετοχές, ψηφίζω όμως:
    - την Φωτεινή Σκοτεινότητα (Νο.2) με 4 βαθμούς
    και
    - την Γραμμή των Οριζόντων μια ανάσα πριν τη βροχή (Νο.4) με 2 βαθμούς

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Μαρία
    Ψηφίζω ως εξής:
    4 βαθμοί στο Νο 2
    2 βαθμοί στο Νο 6
    Κάθε επιτυχία σε όλους!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η δεύτερη με αιχμαλώτισε με τη φωτεινή της σκοτεινότητα!!
    4 βαθμούς λοιπόν στη 2
    2 βαθμούς στην 1
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 4 βαθμούς στη φωτο 5
    2 βαθμούς στη φωτο 7
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι δικοί μου βαθμοί Μαρία μου θα πάνε .. οι 4 βαθμοί στο 2....και οι 2...βαθμοί στο 1... συγχρητήρια σε όλους του συμμετέχοντες Να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο Μαρία μου .. φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ