Ένα ταξίδι Ελλάδα... - Photo A Day October(Days 1 - 8)

by - Οκτωβρίου 09, 2014

Ξεκινάμε ένα ταξίδι στην Ελλάδα, ένα παιχνίδι με γράμματα...

Day 1... A is for... - Asminio, my beloved home town!


Day 2... B is for... - Bougainvillea in Peuki Evia


Day 3... C is for... - Corfu 


Day 4... D is for... - Drimonas North Evia


Day 5... E is for... - Ellinika North Evia


Day 6... F is for... - Find your own path in Samothraki


Day 7... G is for... - Gythio Peloponisos


Day 8... H is for... - Hionoxori Village Serres


Ταξιδέψτε...

Πληροφορίες για το Photo A Day δείτε ΕΔΩ.


********************

Μη ξεχνάτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν με θέμα ''Αλλαγή...'' εως και την Πέμπτη 16/10



You May Also Like

13 ματιές

  1. Βόλτα στην Ελλάδα, έπαθα σοκ που ξερεις το Χιονοχώρι, εδω Σερραίοι και το αγνοουν!
    Πολυ ευχαριστη εκπληξη!
    Καλό μεσημερι να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικές οι φωτό σου Μαρία!!! Μου αρέσει πολύ που χεις παίξει μαζί τους!!
    Μα τι φανταστικά μέρη που έχουμε!!! Εχω ξεμυαλιστεί!!!
    Σε φιλώ κοπέλα μου!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες φωτό!!!
    Ανέδειξες και το γενέθλιο
    μέρος μου το Γύθειο

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου
    Κάθε φωτογραφία σου και μια μαγεία!!!
    Σ΄ευχαριστώ για την βόλτα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καθε μέρος της Ελλαδας μας και μια όμορφια . και εσύ Μαρία μου τα ανεδειξες πολύ ομορφα.. !!!!!! να έχεις ενα ομορφο Παρασκευοσαββατοκύριακο..!!!! φιλακιααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, είναι όλες υπέροχες αλλά η τελευταία με μάγεψε κυριολεκτικά! Καλημερούδια και φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε τι όμορφη χώρα ζούμε μωρέ ίσως την ομορφότερη!
    Μπράβο Μαράκι τέλεια η ξενάγηση με τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η τελευταία φωτό μου 'κλεψε την καρδιά, πραγματικά!
    Και τελικά κάθε μέρος έχει την ομορφιά του, αρκεί να τη δεις...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την καλύτερη μας τη φύλαγες για το τέλος!...
    Υπέροχο σεργιάνι στην Ελλαδάρα μας! Μπράβο ρε Μαράκι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ομορφιες ειναι αυτές μπρανο σου φιλεναδα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσε πολύ η ιδέα που είχες...και οι φωτογραφίες βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ