Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΗΡΘΕ!

by - Δεκεμβρίου 22, 2023

Για μένα φέτος ο Άγιος Βασίλης ήρθε λίγο πιο νωρίς, όχι όμως από την Καισαρεία αλλά από την Κρήτη. 
Η αγαπημένη μου Ρούλα ήταν ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης, στην μυστική ανταλλαγή της Μαριλένας και αυτό με χαροποίησε ιδιαιτέρως. 


Η Ρούλα μας γαλαντόμα και δημιουργική όπως πάντα, έστειλε τις δημιουργίες της, πανέμορφες όπως πάντα.

Μια πανέμορφη γιρλάντα 
(την οποία θα την κρατήσω στολισμένη και μετά τις γιορτές)


Χειροποίητα σταλίδα


Καρτούλα και σοκοφρέτες!


Και για την Ελένη μου ένα δώρο έκπληξη.


Ρουλάκη μου σε υπέρ ευχαριστώ για όλα.
Και του χρόνου με υγεία!


🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅


Και μαζί με τον μυστικό Άγιο Βασίλη, κατάφθασε και το δώρο της διοργανώτριας Μαριλένας και η χαρά μου έγινε πιο μεγάλη.



Είμαι τόσο τυχερή που μια μέρα πριν χρόνια αποφάσισα να ανοίξω αυτό το μπλογκ και γνωρίσα τέτοιους υπέροχους ανθρώπους!

Πάντα τέτοια κορίτσια μου. 
Σας ευχαριστώ και τις δυο!
Καλές γιορτές με υγεία!



You May Also Like

4 ματιές

  1. Ναι, είναι υπέροχα. Να τα χαρείς, Μαρία μου. Με την αγάπη και των δύο φίλων.
    Εύχομαι ολόψυχα, καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου Μαρία, με υγεία και χαρά διπλή και τριπλή αφού έλαβες από τις φίλες τόσα όμορφα δώρα, μαζί με την αγάπη τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χο...χο...Μαρία μου γλυκιά πολύ χάρηκα πρώτα απ΄όλα που ήμουν ο μυστικός σου Αι Βασίλης δευτερο που έφτασαν τα μικρά μου δωράκιαστα χεράκια σου . Τα έστειλα με την ώρα μου που λέμε γιατί σίγουρα ο Αγιοις Βαίλης θα έει πολύ δουλειά την επόμενη εβδομαδα και μπορεί να μην προλάβενε να τα φέρει χο...χο...😊
    Ελπίζω να κάνει της μικρής σου το σκουφάκι πλεγμένο με αγάπη .🧡
    Μαρακι μου να είσαι καλά και του χρόνου να το ξανακάνουμε.
    Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσετε με τους αγαπημένους σου Μαρία μου!
    Καλές Γιορτές με υγεία και αγάπη.! γιορτινά φιλιαααά!!! 😘🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα τα δωράκια της Ρούλας και της Μαριλένας!!! Να τα χαρείτε εσύ και η μικρή σου!!!
    Χρόνια πολλά, και ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι καλύτερο! Καλή Πρωτοχρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ