ΚΑΔΡAΚΙΑ... ΔΩΡAΚΙΑ... NO3

by - Οκτωβρίου 02, 2022

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες σας χαιρετώ!
Σε συνέχεια αυτής της ανάρτησης, συνεχίζω να δημιουργώ και να δωρίζω. Χρησιμοποιώ υλικά της θάλασσας και ακριλικά χρώματα
Όλα γίνανε δωράκια από καρδιάς και στολίζουν τα σπίτια των αγαπημένων μου!

Για το σπίτι της μαμάς 


Για το σπίτι της φίλη της μαμάς


Για ένα γλυκό κοριτσάκι


και για τα δυο αδερφάκια της.


Περισσότερες δημιουργίες μπορείτε να βρείτε στο


Ελπίζω να σας αρέσουν!
Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!








 

You May Also Like

3 ματιές

  1. Μαρία, ο συνδυασμός των υλικών είναι υπέροχος και θα δώσει μια ολοζώντανη υφή στο σχέδιό σου. Αυτή η τρισδιάστατη υφή που προσθέτει βάθος και ομορφαίνει το θέμα σου.
    Μπράβο καλή μου φίλη. Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι όμορφα που τα έχεις φτιάξει Μαρία μου τα καδράκια σου!
    όλα αποπνέουν καλοκαιρακι τι καλά; έτσι κι αλλιώς ζέστη κάνει ακόμα.
    Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν οι παραλήπτες τους...πόσο όμορες λεπτομέρειες! μπράβο !
    Μαρία μου να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα με ότι όμορφο κάνεις καλο μήνα φιλιααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια Μαρία για τα καλαίσθητα καδράκια σου. Αγάπησα πολύ τους ανεμόμυλους! Καλό Φθινόπωρο σου ευχομαι απο καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ