ΜΟΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

by - Σεπτεμβρίου 01, 2022

Είναι πολλοί που λένε πως όλες οι εποχές είναι ωραίες, πως όταν είσαι καλά κάθε μήνας είναι όμορφος, μπλα μπλα μπλα...
Ε λοιπόν εγώ αυτούς τους βαριέμαι. Ναι, τους βαριέμαι. 
Συγνώμη για την ειλικρίνεια αλλά όλοι αυτοί είναι η μάστιγα του Σεπτέμβρη, που κάνει το τέλος του καλοκαιριού αφόρητο. Είναι αυτοί που λένε ''καλό χειμώνα'', ''τα κεφάλια μέσα'', ''κάθε κατεργάρης στον πάγκο του'', ότι μετά από πολλές διακοπές βαριέσαι (!!!!!!!)....... 
Δεν θέλω να τους ακούω. Μου χαλάνε την διάθεση.
Εγώ λοιπόν το δηλώνω δυνατά και ευθαρσώς πως είμαι παιδί του καλοκαιριού. Θέλω ντάλα ήλιο, 40 βαθμούς να σκάει ο τζίτζικας, να ψάχνουμε τον πλάτανο να δροσιστούμε. Θέλω σαγιονάρα και σορτς, θέλω παγωτά και καρπούζι, θέλω τις γρίλιες κλειστές το μεσημέρι.
Όλα τα συναισθήματα καλοκαίρι είναι σε υπερθετικό βαθμό. Πλάνη θα μου πείτε. Ίσως. Αλλά όλοι τα καλοκαίρια θυμόμαστε, και όχι τους χειμώνες.

Θυμόμαστε τα λάφυρα μια ζεστής μέρας


Τις μνήμες που αποτυπώνουμε σε χιλιάδες φωτογραφίες.


Το απέραντο της θάλασσας που δεν μπορέσαμε να φτάσουμε.


Τα ταξίδια που σχεδιάσαμε και δεν κάναμε ποτέ.


Ή αυτά που τελικά κάναμε και έχουμε να λέμε.


Αυτό το υπέροχο πράσινο της θάλασσας, που μόνο το καλοκαίρι μας δίνει απλόχερα.


Πάντα λυπόμαστε που φεύγει το καλοκαίρι.


Και φεύγει τόσο γρήγορα.
Πετάει μακριά μας και ευχόμαστε να έρθει γρήγορα το επόμενο.


Ζήστε τα καλοκαίρια σας. Μην τα θυσιάζετε με θετικές τοξικότητες για τον χειμώνα.
Η εποχή του καλοκαιριού είναι μια εποχή της πρόσθεσης και του πολλαπλασιασμού.
Προσφέρει μια ελευθερία και μια μόνιμη δικαιολογία για ξεκούραση (...άραγμα)
Εικονική θα μου πείτε. 
Δεν με νοιάζει!

Καλό μικρό καλοκαιράκι!
Έχουμε ακόμα...

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!


**οι φωτογραφίες είναι από την Λέσβο






You May Also Like

2 ματιές

  1. Μαζί σου φιλενάδα. Φανατικά μαζί σου! Ρε τι σού είναι όλοι αυτοί οι μίζεροι! Άκου "καλό χειμώνα" απ' το Σεπτέμβρη! Που πάτε ρε; Δεν ξέρετε να ζείτε ντε! Δεν έχετε απολαύσει τις μέρες του υστεροκαλόκαιρου, να δείτε τι ακριβώς έχουν να προσφέρουν. Οι "διαβασμένοι" κάνουν διακοπές το Σεπτέμβρη. Βέβαια όλα αυτά, δυστυχώς, προϋποθέτουν την κατάλληλη υποδομή ζωής, Μαρία. Αλλά για να κάνεις διακοπές πλέον, έτσι κι αλλιώς απαιτούνται προϋποθέσεις.
    Πάμε λοιπόν, καλό μικροκαλόκαιρο Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαράκι μου καλοκαιρινό!! Φανταστικές κι άκρως ξεσηκωτικές και ταξιδιάρες οι φωτογραφίες σου!!🤗🌅 Αχ εγώ από αυτούς που περιμένουν να δροσίσει λίγο είμαι, το ομολογώ!!😅 Ωραίο το καλοκαιράκι αλλά αυτήν την υγρασία δεν την αντέχω!! Αλλά ούτε από αυτούς είμαι που εύχονται από τώρα για τον χειμώνα!!😂Από τον Οκτώβρη βλέπουμε!! Καλό αποκαλόκαιρο να χουμε Μαρία μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ