Ευχές, κάρτες και δώρα!

by - Ιανουαρίου 04, 2019

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας και καλή χρονιά!
Περνάνε σιγά σιγά και οι γιορτές, που οι φετινές πέρασαν σαν νερό και ούτε που τις κατάλαβα. Ίσως επειδή επέστρεψα στην δουλειά και δεν μπόρεσα να μπω σε διάθεση εορταστική όπως θα ήθελα. Το καλό είναι όμως πως κάναμε γιορτές οικογενειακά, περάσαμε όμορφα και είμαστε όλοι καλά και υγιείς. Η οικογένεια και η υγεία θεωρώ πως είναι τα πιο σημαντικά αγαθά που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Όλα τα άλλα παλεύονται. Όπως πάντα λέω ''ότι αγοράζεται μην το φοβάσαι''.
Αυτές οι γιορτές είχαν επίσης πολλά δώρα και ευχές, από πολύ αγαπημένους ανθρώπους. Θα ήθελα όμως να σταθώ σε κάρτες και δώρα που έλαβα από bloggers. Όχι τα υπόλοιπα δεν έχουν την ίδια αξία, απλά τα δώρα αυτά είναι ιδιαίτερα, διότι τα μοιράζεσαι με ανθρώπους που ενδεχομένως δεν έχεις γνωρίσει ποτέ, αλλά αισθάνεσαι πολύ κοντά σου. 
Κάρτες, ευχές και δώρα λοιπόν από αγαπημένες φίλες που επικοινωνούμε και αλληλεπιδρούμε χρόνια τώρα.

Η γλυκιά Ρουλίτσα από την Κρήτη, πάντα γενναιόδωρη, μου έστειλε μια αγκαλιά καλούδια. Στολίδια, χειροποίητα γούρια και στολίδια, μια υπέροχη θήκη για χαρτοπετσέτες, ευχές και ένα βιβλίο.



Κάρτες και ευχές επίσης έλαβα από την χρυσοχέρα Ρένα και από την Μαριάννα μας που έγινε αυτές τις μέρες γιαγιά!


Και τέλος, όπως σας είχα αναφέρει ξανά, η Άννα, το μυστικό μου ταίρι από την ανταλλαγή της Μαριλένας.


Αυτό που έχουμε χτίσει τόσα χρόνια είναι μοναδικό και σπάνιο. Είμαι πολύ χαρούμενη που κάποιες από εσάς έχω γνωρίσει από κοντά και ελπίζω να γνωρίσω και τους υπόλοιπους.
Εύχομαι σε όλους σας να έχετε μια υπέροχη χρονιά και να λαμβάνετε δώρα και ευχές από καρδιάς.
Υγεία και ευτυχία!

You May Also Like

15 ματιές

  1. Μαρία να 'σαι πάντα καλά, να λαμβάνεις τόσο όμορφα δώρα! Καλή χρονιά με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μαρία!
    Με γεια τα καλούδια!
    Όλα είναι ένα κι ένα και το ένα καλύτερο από το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαίρη μου. Να χαίρεσα την οικογένειά σου και να παίρνεις πάντα όμορφα δώρα καρδιάς. Ώστε γύρισες στη δουλειά...και η Ελενίτσα;
    Και του χρόνου να ανταλλάξουμε πιο πολλά δώρα και να δώσουμε χαρά.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Μαρία μου!!! Να απολαύσεις τα όμορφα δωράκια σου και το 2019 να είναι για σένα το ομορφότερο. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ ποσο ομορφα δωρα ολα τους και ποσο υπεροχοι ανθρωποι οι δημιουργοι τους
    να τα χαρεις ολα Μαρια μου

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτη φορα στο σπιτικο σου και αφηνω 2019 ευχες για τη Νεα Χρονια Να εισαι παντα καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Μαρία ! καλή επάνοδος στη δουλειά κορίτσι μου. Όμορφα δώρα από όμορφους φίλους. Καλόδεχτα να είναι.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τόσα δώρα Μαρία μου, πώς να μην έχεις μια τυχερή και όμορφη χρονιά;

    Πολλά τα ΑΦιλάκια με χαμόγελα και πολύ Αγάπη! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου !!!
    Καλή χρονιά και ότι καλύτερο για την οικογένειά σου !!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μαρία μου .
    Τα μικροδωρακια αυτά μας δίνουν τόσο μεγάλη χαρά.
    Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία .
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται κι αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά αυτό που χτίσαμε εδώ μέσα είναι μοναδικό Μαρία μου !!Ολα τα δώρα είναι όμορφα και μας κάνουν πολύ χαρούμενους !!Να έχετε μια πολύ γόνιμη Χρονιά !!1 Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου καλή χρονιά, ό,τι καλύτερο με υγεία και χαρές στην οικογένειά σας!
    Μία από τα ίδια, δούλευα ασταμάτητα, ακόμα και την Πρωτοχρονιά με σπαστό ωράριο..
    Έτσι δεν κατάλαβα πότε πέρασαν! Δεν με ενόχλησα όμως γιατί εστίασα στα ουσιαστικά.

    Καλή συνέχεια φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλη χρονια Μαράκι μου πολυ όμορφα τα δωράκια σου και οι κάρτες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σού εύχομαι φίλη,

    καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ