Το μπλε και το πράσινο...

by - Αυγούστου 05, 2018

Κάτι που με γοητεύει πολύ,
κάτι που ο τόπος μου, το δίνει απλόχερα,


είναι όταν το μπλε συναντά το πράσινο.


Θαρρείς ότι το βουνό ζήλεψε την θάλασσα.


Ή η θάλασσα θέλησε να φτάσει το βουνό.


Μπορεί και τα δυο μαζί.


Και προσπαθεί το ένα να μπλεχτεί με το άλλο,


να φτάσουν τα φύλλα τα νερά.


Και να... κάποιες φορές η θάλασσα ζηλεύει το πεύκο και γίνεται πράσινη.


Ίσως και το αντίθετο...



Αυτός ο ευλογημένος τόπος είναι η Βόρεια Εύβοια.

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.



You May Also Like

8 ματιές

  1. Υπέροχος ο τόπος σου Μαρία, είσαι πολύ τυχερή!!
    Να απολαμβάνεις κάθε στιγμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκλονιστικά μέρη Μαρία μου. Πριν πάρα πολλά χρόνια, πριν το 1995, είχα ταξιδέψει στη Βόρεια Έυβοια. Αιδηψό η έδρα και μικρές εξορμήσεις στα Γιάλτρα και τον Άγιο Νικόλαο. Θυμάμαι πόσο μαγικά, ήρεμα, γαλήνια και όμορφα ήταν. Όπως το περιγράφεις. Μια συνάντηση θάλασσας, γης και ουρανού.
    Να τα χαίρεσαι τα μέρη σου Μαρία μου με την καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλη η Ελλάδα έχει τέτοιες ομορφιές Μαρία μου.
    Παντού θάλασσα κι ουρανός .
    Αν πρόσεχε με και λίγο για να μη τα καταστρέφουμε καλά θα ήταν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες φώτο Μαίρη μου. Καλά να περνάς και ναι η Βόρεια Εύβοια είναι υπέροχη όπως και πολλά άλλα μέρη της χώρας μας.
    Φιλάκια πολλά και στην πριγκιπισσά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίες φωτογραφίες από έναν ωραίο τόπο. Δεν αναφέρομαι μόνο στην Εύβοια αλλά σε όλη την πατρίδα μας. Την οποία πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε... Οι φωτογραφίες σου αναδεικνύουν σε πόσο όμορφο ζούμε... ας τον αγαπήσουμε αληθινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με όλη μου την καρδιά εύχομαι πάντα τέτοια ομορφιά να αντικρίζουν τα μάτια σου, Μαρία μου!
    Γιατί όπως είπε και ο Ντοστογιέφσκι, "Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο"!
    ΑΦιλάκια και καλή βδομάδα σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι υπεροχος τοπος ειναι η Ευβοια Μσρια μου !! μεσα απο τις φωτογραφιες σου ειδαμε ομορφιες που απο μονες τους ειναι ενα παραδεισος..
    Λατρεψα την φωτογραφια με το μικρό νισακι με τα δεντρα επανω.. μαγικο!!! είναι πραγματι ευλογημενος ο τόπος αυτος φιλη μου!!
    Απόλαυστε τον και να χαιρεσαι οτι αγαπας παντα.. καλο υπολοιπο καλοκαιρακι.. φιλακιαααα!! ξεχωριστα στην μικρή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ