Ποιο είναι το πιο όμορφο καλοκαίρι σου; (Δρώμενο αναμνήσεων)

by - Αυγούστου 15, 2018

Καλοκαίρι...

Με ομπρέλες στην σειρά να τις κουνάει τ΄αγέρι.


Καραβάκια στο λιμάνι σε καρτέρι.


Το γραρόπουλο να χάνεται στον ήλιο που ανατέλλει


Το απέραντο γαλάζιο μας τυφλώνει μεσημέρι.


Και ένα πλοίο μας οδηγεί εκεί που εκείνο ξέρει.


Καλοκαίρι....

Κάποτε ρώτησαν κάποιον να πει ποιο είναι το πιο όμορφο καλοκαίρι του.

Και αυτός απάντησε το Καλοκαίρι του Σαββόπουλου.


Για σένα ποιο είναι το πιο όμορφο καλοκαίρι σου;

Γράψ΄το στα σχόλια ή κάνε μια ανάρτηση.

Απλά σκούντα με για να την δω.

Γιατί το ιστολόγιο κατεβάζει ρολά.

Ραντεβού το Φθινόπωρο.

Χρόνια πολλά σε όλους!

Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!




You May Also Like

13 ματιές

  1. Πανέμορφη ανάρτηση!
    Πανέμορφες Καλοκαιρινές Φωτογραφίες.
    Κοίτα να δεις Μαρία μου!
    Χθες βράδυ συζητούσα με έναν Φίλο μου για ένα απο τα καλύτερα Καλοκαίρια της ζωής μου, γιατί μου θυμησε μια τοποθεσία.
    Ε, νομίζω πως η ανάρτηση σου εγινε διπλή αφορμή για να γράψω ανάρτηση.
    Καλά να περνάς! 💌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν μπορώ να διαλέξω καλοκαίρι, Μαρία μου, όμως το δικό σου, φωτογραφικό καλοκαίρι είναι εξαιρετικό! Χρόνια πολλά για σήμερα, καλές διακοπές, και θα σε περιμένουμε ανανεωμένη το Σεπτέμβρη!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Μαρία μου, εύχομαι, υγεία, χαρά και αγάπη!
    Οι φωτογραφίες σου, γέμισαν για μια ακόμη φορά την καρδιά μου γλύκα!
    ΑΦιλάκια καλά να περνάς και θα τα πούμε τον Σεπτέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όντως, οι φωτογραφίες σου μαγευτικές. όσο για καλοκαίρι κάποιο που θα έρθει και θα μπορέσω να είμαι στο μέρος που θέλω και με το πνεύμα γαλήνιο κι όχι φούριες και φουρτούνες. ας ελπίσουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου,
    το καλοκαίρι. απ τη φύση του, πάντα έχει το χάρισμα να μας "προκαλεί" στα όρια των αισθήσεων. Ενώ η Άνοιξη ανοίγει το χορό με το λουλούδιασμα των αισθήσεων και το ξύπνημά τους, το καλοκαίρι έρχεται να τις αποθεώσει στα όριά τους.
    Πολύ όμορφες οι στιγμές που έχεις φυλακίσει με τις φωτογραφίες σου.
    Έχω πολλά χρόνια να περάσω ένα γεμάτο καλό καλοκαίρι. Από τότε που είχαμε τη δυνατότητα των διακοπών.
    Αυτό με πηγαίνει πίσω πάνω από 10 χρόνια κάπου στην αγαπημένη μας Σύρο στις διακοπές μας.
    Να σου ευχηθώ καλές διακοπές. Να σου ευχηθώ καλή και όμορφη συνέχεια και θα τα πούμε τον Σεπτέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Μαρία να χαίρεσαι πάντα τη γιορτή σου με υγεία και ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!
    Το πιο όμορφο καλοκαίρι μου δεν έχει έρθει ακόμα.
    Όταν έρθει όμως θα είναι σίγουρα σ' ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα, σε κάποιο μοναχικό μέρος, μακριά από τον πολύ κόσμο και μόνο με τα βασικά.
    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου .
    Το καλοκαίρι μου αρέσει κι έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις από όλα τα περασμένα.
    Τώρα όμως που έχω τις δύο μου εγγονούλες στο κάμπιγκ, λέω ότι είναι το καλύτερο κι ας κουράζομαι πολύ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου ευτυχως που η γιορτή κρατα μερες με την ευκαιρία περασα να σου αφησω τις ευχες μουγια χρονια πολλα νασε χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζι τους.
    Ενα απο τα πιο ωραια μας καλοκαιρια ηταν αυτό που καναμε πριν απο χρονια στην Λευκαδα ενα απο τα πιο ομορφα νησια μας ..δυστυχως ομως εχασα την φωτογραφικη μου που ηταν μια παλια.. και δεν εχω φωτογραφιες απο εκει...ομως εχεουν μεινει στην καρδια μου και στην μνημη μου τα υπεροχα τοπία της.!!
    να είσε καλα κορίτσι και να περνας ομορφα.. καλο υπολοοιπο καλοκαιρακι!! φιλαακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένο μου καλοκαίρι...; δε νομίζω ότι έχει έρθει ακόμη. Ίσως να είναι το επόμενο που θα είναι το πρώτο με τη κορούλα μου που τη περιμένω να γεννηθεί σε λίγο.
    Όμορφο το ιστολόγιό σου! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά να περνάς, Μαρία μου. Κάθε καλοκαίρι έχει τη δική του ομορφιά. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα από τα πιο όμορφα καλοκαίρια μου τα έχω περάσει στην Αθήνα, στις συναυλίες στο θέατρο Βράχων και περπατώντας μες στη νύχτα στα σοκάκια της πόλης! Με παρέα μοναδική!
    Αλλά... τα πιο όμορφα καλοκαίρια μας δεν τα έχουμε ζήσει ακόμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα Μαράκι μου , παζλ τα καλοκαίρια μου και δεν μπορεί. Να ξεχωρίσω !!! Ολα μας χάρισαν χίλια καλούδια και συνεχίζουν να μας χαρίζουν σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ