ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ!

by - Ιουνίου 01, 2024

Η ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών είναι μια τάση που είναι πολύ της μόδας, μια τάση που μου αρέσει πολύ, από τις λίγες που ακολουθώ και νομίζω πως είναι μια από τις λίγες που πράγματι κάνει καλό σε μας αλλά και στον πλανήτη. 

Σπάνια πετάω πράγματα. Προτιμώ να τα μεταμορφώνω σε κάτι άλλο, όποτε μπορώ να τους αλλάζω χρήση, μέχρι να ολοκληρώσουν στο έπακρο τον κύκλο της ζωής τους.

Κάπως έτσι κάνω και με τις λαμπάδες του Πάσχα. Συνήθως οι λαμπάδες στοιβάζονται σε συρτάρια, μήπως κάποια στιγμή χρειαστούν, που στο τέλος μαζεύουμε τόσες πολλές που αναγκαστικά τις πετάμε.

Εγώ φέτος είπα να τις μεταμορφώσω σε κάτι άλλο, όπως έκανα και πέρσι πέρσι με την λαμπάδα της μικρής μου.

Έλιωσα τα κεριά, χρησιμοποίησα τα διακοσμητικά τους και τις κορδέλες τους και ιδού:



Και ένα καδράκι από φετινή λαμπάδα της μικρής μου.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!






You May Also Like

2 ματιές

  1. Πολύ ωραία ιδέα να λιώσεις τις λαμπάδες της Ανάστασης.
    Είναι το μόνο που δεν έχω κάνει ποτέ.
    Στα υπόψιν.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες, λαμπερές δημιουργίες, Μαρία μου. Με την τέχνη και την καρδιά σου.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ