ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ

by - Δεκεμβρίου 31, 2022

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς σήμερα και διάλεξα αυτή την μέρα για να κάνω τον Ετήσιο Απολογισμός Ευγνωμοσύνης που μας προέτρεψε η Μαρίνα.


Σήμερα είναι μια μέρα που σηματοδοτεί ένα τέλος, αλλά ταυτόχρονα μια αρχή, μια ελπίδα, μια προσμονή για κάτι νέο και καλύτερο.
Με την μυρωδιά της βασιλόπιτας να πλανιέται σε όλο το σπίτι, ξεκινάω!

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Λέξη που χαρακτήρισε τον Ιανουάριο: Μελαγχολία
Γιατί: Τελείωσαν οι γιορτές
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Ιανουάριο: Πέρασα μετά από καιρό λόγω covid γιορτές με τους δικούς μου.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Φεβρουάριο: Γιατρός
Γιατί: Ετήσιο τσεκ απ
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Φεβρουάριο: Μέχρι τώρα όλα καλά.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Μάρτιο: Γιατρών συνέχεια.
Γιατί: Ετήσιο τσεκ απ
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Μάρτιο: Όλα καλά. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την υγεία!

Λέξη που χαρακτήρισε τον Απρίλιο: Άδεια
Γιατί: Ήρθε το Πάσχα. 
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Απρίλιο: Ότι στις διακοπές έχω κάπου να πάω. Και αυτό είναι το χωριό μου στην Β. Εύβοια.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Μάιο: Αναγέννηση.
Γιατί: Λατρεύω την άνοιξη, ο Μάιος είναι ο μήνας που όλα γεννούνται ξανά.
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Μάιο: Ότι έχουμε πλάι μας τον λόφο του Φιλοπάππου και μπορούμε να κάνουμε όμορφες βόλτες. 

Λέξη που χαρακτήρισε τον Ιούνιο: Covid
Γιατί: Κολλήσαμε όλη η οικογένεια και το περάσαμε βαριά.
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Ιούνιο: Ότι έχουμε ανθρώπους που μπορούν να μας βοηθήσουν κάθε στιγμή.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Ιούλιο: Διακοπές
Γιατί: Φέτος είπαμε να κάνουμε τις διακοπές μας νωρίς. Δεν το ξανακάνω. 
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Ιούλιο: Ότι μετά από πολλά εμπόδια και προβλήματα υγείας, πήγαμε τελικά διακοπές.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Αύγουστο: Ίλιγγος
Γιατί: Λίγο πριν τις διακοπές μας έχασα ξαφνικά ένα μικρό μέρος της ακοής μου και αυτό μου προκαλούσε εμβοές και ίλιγγο. 
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Αύγουστο: Ευτυχώς μετά από θεραπεία, μια βασανιστική μαγνητική, βρήκα εν μέσω Αυγούστου γιατρό να με δει.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Σεπτέμβριο: Σχολείο.
Γιατί: Όταν είσαι μαμά ο Σεπτέμβριος είναι σχολείο
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Σεπτέμβριο: Ολιγοήμερες εξορμήσεις στην Εύβοια. Μικρό καλοκαιράκι.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Οκτώβριο: Ιώσεις, Ιώσεις, Ιώσεις
Γιατί: Η μια πίσω από την άλλη. Δεν ηρεμήσαμε καθόλου.
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Οκτώβριο: Σταμάτησαν οι εμβοές. Επιτέλους.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Νοέμβριο: Υπομονή
Γιατί: Έκανα υπομονή και δεν στόλισα από τις αρχές Νοεμβρίου. Κρατήθηκα πολύ όμως... Έκανα υπομονή μπας και τελειώσουν πια οι ιώσεις που μας ταλαιπωρούν.
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Νοέμβριο: Όταν τελικά στολίσαμε τέλος του μήνα, ένιωσα τόση χαρά και τόσο γεμάτη για όλα αυτά που έχω και για τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου.

Λέξη που χαρακτήρισε τον Δεκέμβριο: Γιορτές
Γιατί: Είναι η πιο όμορφή εποχή του χρόνου. Λατρεύω τα Χριστούγεννα!!!
Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Δεκέμβριο: Ότι είμαστε όλοι μαζί, ότι έχουμε μια πολύ όμορφη οικογένεια, αγαπημένη, νιώθουμε ο ένας τον άλλον και ας ζούμε χώρια!!

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Το πιο σημαντικό είναι να είμαστε υγιείς και να έχουμε κοντά μας ανθρώπους να αγαπάμε και να μας αγαπάνε.
Όλα τα άλλα είναι μάταια και φθαρτά. Δεν λέω ότι είναι ασήμαντα, απλά είναι συμπληρωματικά της ζωής και όχι προϋπόθεση.
Αν και ήταν μια δύσκολη χρονιά για μένα, κρατώ μόνο τα καλά, σαν φύσει αισιόδοξος άνθρωπος που είμαι.

Σας αφήνω με ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, με την πιο όμορφη για μένα ευχή!
Και του χρόνου με υγεία!
Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!

Γιατί ο χρόνος δεν υπάρχει
Γιατί ο χρόνος είσαι εσύ και οι άλλοι
Και κανείς δε γνωρίζει η ζωή που θα βγάλει
Κι όλο αυτό είναι μια μεγάλη γιορτή
Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος
Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος
Και πες το μου κι εσύ.




You May Also Like

11 ματιές

  1. Πόσο δίκιο έχεις Μαρία μου. Η υγεία και οι άνθρωποι μας, είναι απείρως σημαντικά!
    Εύχομαι το θέμα με τους ιλίγγους να έχει περάσει και να νιώθεις καλύτερα.
    Μακάρι ο χρόνος που θα έρθει να μας χαρίσει περισσότερα καλά και χαρές απ' ότι το '22.
    Που ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη χρονιά.
    Σε ευχαριστώ που πήρες μέρος στο ταξίδι της ευγνωμοσύνης.
    Καλή χρονιά με υγεία, τύχη και χαμόγελα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά όπως καταλαβαίνουμε το σημαντικότερο όλων όντως είναι η υγεία, και η οικογένεια. Και όταν λέω οικογένεια δεν λέω μόνο τους συγγενείς εξ αίματος αλλά και τους πιστούς αγαπημένους φίλους που πάντα είναι δίπλα μας και είμαστε δίπλα τους! Οικογένεια είναι ό,τι αγαπάμε και μας αγαπάει! Μακριά τα δύσκολα, εύχομαι πιο εύκολη τη νέα χρονιά, πάντα με υγεία και αγάπη, χαρά και ευημερία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υγεία Μαρία μου κι όλα τα άλλα τα αντιμετωπίζουμε!
    Αρκεί βέβαια να είναι εντάξει το σύστημα υγείας του κράτους μας ή να έχουν χρήματα για ιδιωτική περίθαλψη!
    Βασικό είναι να έχουμε κοντά την οικογένεια μας και τους αγαπημένους μας φίλους!
    Σπουδαία η ανασκόπηση που έγινε από τους περισσότερους φίλους μας!
    Δυστυχώς ξεχάστηκα και δεν ακολούθησα !
    Διαβάζω τα δικά σας και νοιώθω ευγνωμοσύνη που είμαι κι εγώ στην παρέα σας!
    Ευχές για καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που τα προβλήματα υγείας είχαν αίσιο τέλος, Μαρία μου.
    Υπέροχη η ευχή και το τραγούδι που διάλεξες για καλωσόρισμα της νέας χρονιάς.
    Να είναι καλοπόρευτη και γεμάτη από "μικρά καλοκαιράκια" η χρονιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά, Μαρία! Με υγεία, δύναμη και κάθε χαρά στο σπίτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις καλύτερες ευχές μου, Μαρία μου για υγεία!
    Όλα τα άλλα έρχονται με τη δική μας προσπάθεια!
    Να είστε πάντα αγαπημένοι!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού έίστε όλοι καλά΄, όλα τα άλλα ξεπερνιώνται. Όσο για τις ιώσες, πάνε μαζί με τα μικρά παιδιά κυρίως. Εύχομαι το '23 να φέρει μόνο γλύκες
    Καλή νέα χρονιά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Όταν είσαι μαμά ο Σεπτέμβριος είναι σχολείο"
    χαχαχαχαα δεν είμαι μαμά αλλά μπορώ να σε καταλάβω σχεδόν απόλυτα !!!
    Καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οταν είναι όλα περαστικά Μαρία μου είναι το καλύτερο αφού δεν μπορούμε να αποφύγουμε τα δύσκολα.
    Ο απολογισμός σου είναι όπως πάνω κάτω, με τα καλά και τα δύσκολα του όπως η ζωή...το καλό είναι και το πιο σημαντικό είναι να είμαστε υγιείς και να έχουμε κοντά μας ανθρώπους να αγαπάμε και να μας αγαπάνε, όπως το λες ΜΡΊΑ ΜΟΥ.
    Καλή χρονιά με υγεία , υγεία, αγάπη και τα καλύτερα της να γευτείς φέτος! φιλιαααα!😘 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υγεία, Υγεία, Υγεία Μαρία μου το υπέρτατο αγαθό που αν το χάσεις... όλα τα άλλα... Εύχομαι το 2023 με όλα τα καλά... και μακριά από ιώσεις και πολλές διακοπές, ξέγνοιαστες μέρες και ζεστές χαλαρές μέρες😉
    ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ