Ο πιο όμορφος δρόμος της Αθήνας.

by - Οκτωβρίου 28, 2020

Περιφερειακά της Ακρόπολης, η οδός Διονυσίου Αρεοπαγίτου, ήταν κάποτε ένας πολύβουος δρόμος, όπως όλοι οι δρόμοι της Αθήνας, μέχρι το 2003 που πεζοδρομήθηκε και μεταμορφώθηκε στον πιο όμορφο δρόμο της Αθήνας.


Πραγματικά πιστεύω πως ήταν σχεδόν ιεροσυλία να περνούν αυτοκίνητα από αυτό το σημείο και η μετατροπή του σε πεζόδρομο ήταν μια από τις πιο όμορφες ενέργειες που έχουν γίνει ποτέ σε αυτήν την ταλαιπωρημένη πόλη.



Η πρόσβαση πολύ εύκολη (μετρό Ακρόπολη) και τα αξιοθέατα πολλά.
Το Ηρώδειο είναι ένα από αυτά, ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης, καθώς και το μουσείο της. 


Επίσης εντυπωσιάζουν τα υπέροχα κτήρια, που δίνουν έναν αέρα άλλης εποχής.






Οι πλανόδιοι πωλητές είναι και αυτοί ένα μέρος της γενικότερης εικόνας.


Αυτό όμως που μαγεύει περισσότερο είναι η ηρεμία που λαμβάνεις μετά από ένα περίπατο, η αίσθηση πως αδειάζει η σκέψη σου και γεμίζει με ομορφιά και θετική ενέργεια.


Ότι έχουμε όμορφο καλό είναι να το προσέχουμε και ότι δεν είναι, να προσπαθούμε να το ομορφύνουμε.

Χρόνια Πολλά για σήμερα Έλληνες και Ελληνιδες.




You May Also Like

9 ματιές

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο Μαρία μου. Αλήθεια είναι. Επιτέλους έγινε και εκεί κάτι αξιόλογο. Κάτι που σεβάστηκε το χώρο και την ιστορία του. Που αναδεικνύει το κάλος και τη γαλήνη. Να που ένας περίπατος εκεί ανεβάζει τη διάθεση και σε γεμίζει ομορφιά. Σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας καλή μου φίλη. Καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι Μαίρη μου συμφωνώ απόλυτα. Είναι πολύ ωραίος δρόμος και η βόλτα μαγική. Εκείνα τα ποδήλατα μάλιστα τα οικογενειακά μ'αρέσουν πολύ.
    Όλες οι φωτογραφίες σου αναδεικνύουν την ομορφιά του δρόμου που ''φωνάζει'' ιστορία και ομορφιά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με θετική σκέψη, παρουσίασες μια από τις πιο σημαντικές παρεμβάσεις της πολύπαθης Αθήνας. Ένα αφιέρωμα για την εθνική μας επέτειο, που μας θυμίζει πόσο όμορφη μπορεί να γίνει η ζωή μας "εν καιρώ" ειρήνης.
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχος δρόμος, όταν έρχομαι Αθήνα με τους φίλους μου, περνάμε σχεδόν πάντα από εκεί.
    Ειδικα οταν εχει ηλιο, ειναι υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μΑΡΊΑ ΕΊΝΑΙ ΌΠΩς ΑΚΡΙΒΏς ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙς!
    Θυμάμαι οταν αποφασίστηκε να πεζοδρομηθεί απο την ΑΠ.Παύλου μέχρι κάτω στην Λεωφ. ΑΜαλίας,μέναμε ακόμα ΑΘήνα και είχε γίνει ο κακός χαμός.Εκ των υστέρων αυτή η πεζοδρομηση ευνόησε και την περιοχή και εμάς.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτότυπος ο τρόπος που διάλεξες να ευχηθείς Μαρία μου.
    Ηρεμιστική η επίδρασή του πράγματι. Η ομορφιά της περιοχής κλασσική. Εμείς στην Αττική, έχουμε την ευκαιρία να την χαιρόμαστε συχνά.
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφος ο περίπατος που μας πήγες Μαρία μου! Κάποτε πηγαίναμε συχνά ενώ τώρα που ζούμε εκτός Αθήνας, μας λείπει!!!
    Οι φωτογραφίες σου μου ξύπνησαν ωραίες αναμνήσεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά τα μέρη που μπορείς να απολαυσεις τον περιπατο σου στην πυκνοκατικημένη Αθήνα Μαρία μου είναι οασεις που δίνουν ανασες στον κόσμο..
    Εγω που δεν ξέρω την Αθήνα οι φωτογραφίες σου μας έβαλες δίχνουν
    Μαρία μου να είσαι καλά κορίτσι μου και να βρισκεις πολλες αφορμές για περίπατο ...οταν μπορεις.!!
    Καλό σου ξημέρωμα φιλιαααα...🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου, πράγματι η Αθήνα είναι πανέμορφη! Ευχαριστούμε για τις υπέροχες φωτογραφίες.
    Και: έχω δωράκια για τα γενέθλιά μου στο μπλογκ μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ