Ταξίδια με το νου.

by - Ιουνίου 28, 2020

Σε αυτά τα ταξίδια με το νου. 


Με τα καράβια της σκέψης.


Τριγυρνάμε μόνοι μας στον κόσμο.


Πότε σε γαλάζια σκηνικά. 


Σε κίτρινα, κόκκινα και πορτοκαλί.


Διασχίζουμε θάλασσες προσωπικές.


Ανοίγοντας πάντα μια πόρτα αλλαγής για την ζωή μας.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.



*****

Είναι η συμμετοχή μου στις Ιστορίες του καλοκαιριού... 
που διοργανώνω στο άλλο μου μπλογκ Το κείμενο.




You May Also Like

10 ματιές

  1. Αχ βρε Μαρία μου με τις ομορφιές και τα ταξίδια σου! Τι υπέροχες στιγμές είναι όλες τούτες. Ειλικρινά μαγικές στιγμές και απεικονίσεις.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες, πανέμορφες, ταξιδιάρικες καλοκαιρινές στιγμές Μαρία μου.
    Να είσαι καλά και να Συλλέξει κι άλλες πολλές. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και τα λόγια που τις συνοδεύουν μαγικά!!
    Να σαι καλά Μαιρούλα μου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία η συμμετοχή σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι φωτογραφίες σου γέμισαν την ψυχή μου καλοκαίρι Μαρία!!!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάσα δροσιάς οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!
    Τί όμορφη που είναι η Ελλάδα μας!
    Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περνατε ομορφα Μαρία μου!
    Καλό μηνα και καλο υπολοιπο καλοκαιριου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταξιδιάρικες και δροσερές οι όμορφες φωτογραφίες σου, Μαρία μου!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταξίδια του νου Μαρακι μου τι όμορφα που είναι όταν δεν μπορούμε να κάνουμε με την παρουσία μας... Ευτυχώς που είπα έχουν και οι φωτογραφίες να μας ταξιδεύουν σε ομορφιές όπως οι δικές σου
    Καλό καλοκαιρακι κοπελιά μου φιλιαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα ταξίδια με τον νου, αν και γεμάτα προκλήσεις, τα πιο συναρπαστικά. Με πυξίδα την φωνή μέσα μας, ανακαλύπτουμε μέρη που δεν γνωρίζαμε πως υπάρχουν. Άλλα εύκολα προσβάσιμα, άλλα δύσκολα, όλα με τη δική τους χάρη.
    Πανέμορφες φωτογραφίες, μυρίζουν καλοκαίρι.
    Σ' ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας έδωσες, να μοιραστούμε ιστορίες του καλοκαιριού
    Καλό χαλαρό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ