Με σένα πλάι μου... - Photo A Day September (Days 8 - 13)

by - Σεπτεμβρίου 13, 2015

Με σένα πλάι μου...

Μπορώ να βοηθώ τον εαυτό μου να ζει καλύτερα...
September 8 - Help...


Να ακούω όλους τους ήχους της φύσης, μα προπαντός τους ήχους της καρδιάς...
September 9 - I Hear...


Να βλέπω όλα τα χρώματα του ουρανού και να νιώθω την θάλασσα ως το κόκκαλο...
September 10 - I see...


Να γεύομαι όλες τις γεύσεις του έρωτα...
September 11 - I taste...


Να εκτιμώ την ομορφιά και την αναγκαιότητα του αντίθετου
September 12 - Opposite...


Να αιχμαλωτίζω την ομορφιά βαθιά μες την ψυχή μου...
September 13 - Wow!




Με σένα πλάι μου ανοίγουν δρόμοι, 
φοβούνται οι νόμοι, οι άνθρωποι γελούν·
με σένα πλάι μου, του κόσμου αχτίδα, 
πεθαίνει η ελπίδα και τη ζωή τη ζουν.

Να περνάτε καλά και να έχετε μόνο ομορφιά στη ζωή σας...


You May Also Like

3 ματιές

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ