Lost in the sun.

by - Ιουλίου 15, 2012

Μια μικρή γεύση από διακοπές... δεν επέστρεψα ακόμα.


Αφήνω στην άκρη της όχθης, τις σκέψεις να κρύβονται πίσω από τις ψάθινες ομπρέλες. Το γαλάζιο με τυλίγει γλυκά και χωρίς να με ρωτά. Δεν μου αφήνει περιθώρια λάθος σκέψεων και κακών αισθημάτων.
Με μια μουσική να πλανάτε γύρω από τα δέντρα της παραλίας, μαζί με την μυρωδιά του φρέσκου χταποδιού και την γεύση του καφέ στο στόμα.
Οι ρίζες των πεύκων βουτούν στην αλμύρα, νιώθουν το καλοκαίρι και το ρετσίνι να ρέει άφθονο και άσκοπο.
Και οι κυματοθραύστες στέκουν εκεί, φιλοξενώντας ζευγάρια γλάρων, απορροφώντας την μανία των κυμάτων.
Στριμώχνονται στην τσάντα μου όλα αυτά που ήθελα να έρθουν μαζί μου. Αλλά μερικά ήρθαν άθελά μου, χωρίς να με ρωτήσουν και βασανίζουν για λίγες στιγμές το νου μου. Αλλά η αίσθηση της ελευθερίας απαλύνει κάθε βάρος.
Και αυτά που έμειναν πίσω μου λείπουν. Αυτή η νόστιμή γεύση της έλλειψης και η λαχτάρα της επαναφορά τους.
Όλα φεύγουν και έρχονται αρμονικά, συνυπάρχουν μαρτυρικά. Το πριν, το τώρα, το μετά. Αυτό που έχουμε, αυτό που είχαμε, αυτό θα αποκτήσουμε. Όλα με κυριεύουν μέχρι το κόκαλο, όλα με αλλάζουν, όλα μου λείπουν και ας είναι κοντά μου. Κάπου εκεί κρυμμένο καλά, μα τόσο φανερά και σωστά, εκείνο το πονηρό και παιχνιδιάρικο ΄΄Μ’ αγαπάς;΄΄
Και έτσι ακούγοντας το lost in the night, ο ήλιος με καίει και γω χάνομαι στις ικτίδες του.


You May Also Like

10 ματιές

  1. Απαντήσεις
    1. Και σε σένα καλές διακοπές...θα περάσω να στο πω και από το μπλογκ σου.

      Διαγραφή
  2. καλημέρα.
    πάντα γίνονται ευτράπελα με τα ¨μπαγκάζια"των διακοπών. τί παίρνουμε, τί αφήνουμε και τί τρυπώνει στο σακούλι απρόσκλητο.
    καλά να περνάς αν είσαι κοντά στη θάλασσα.
    κι άστα τα υπόλοιπα κάτω απ την ομπρέλλα να βράζουν στο ζουμί τους.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να κατεβάσω τα ρολά...τις περισσότερες φορές τα καταφέρνω.
      Καλές διακοπές και σε σένα.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο κείμενο.
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Ακριβώς αυτή, φωλιάζει στις λέξεις και στα αρώματα του κειμένου σου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ελευθερία, καλά το λες. Την χρειάζεται, έστω για λίγο το μυαλό.

      Διαγραφή
  4. Μας έδωσες μια πολύ αντιπροσωπευτική εικόνα διακοπών(μια που δε θα πάμε)!!!!!!Να'σαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πας;Δεν είσαι η μόνη δυστυχώς. Έστω καλή ξεκούραση να σου ευχηθώ και να σε καλωσορίσω στο μπλογκ μου.

      Διαγραφή
  5. Και ούτε να σκεφτείς να γυρίσεις γιατί γίνετε χαμός από δουλειά εδώ και τους βολεύω στο μαγαζί σου....
    Άσε ρε τυχεροί καλά περνάτε εκεί. Και εγώ ψάχνω ευκαιρίες να φεύγω με την οικογένεια αλλά , ξέρεις , στα κοντινά.
    Δώσε χαιρετίσματα στον Johnie. Σας περιμένω - όταν με το καλό γυρίσετε - για καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτη ελπίζω να ποτίζεις τα λουλούδια ε;
      Φιλιά σε όλους.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ