Οι Φεγγίτες της Ζωής μου στον λόφο του Φιλοπάππου.

by - Σεπτεμβρίου 21, 2016

Είναι κάποιοι Φεγγίτες που τους συναντάς τυχαία και σε εμπνέουν εκτός από το να τους διαβάσεις, αλλά και να τους φωτογραφίσεις.

Και είναι τόσο όμορφο όταν γίνονται ένα με το έδαφος του λόφου...

...και χαιρετάν με καμάρι το μνημείο του Φιλοπάππου.


Όταν σκαρφαλώνουν στα δέντρα του δάσους...


...και ανακατεύονται με τα κλαδιά στην οδό Κοίλης και απέναντι από την Ακρόπολη.


Όταν αλλάζουν χρώμα και υφή ανάλογα το μέρος που υπάρχουν.
Λουμπαρδιάρης, Παρθενώνας, Φιλιπάππου.


Για να σου αφήσουν στο τέλος μια γαλήνη και μια εικόνα...


...για να θυμάσαι αυτό που η συγγραφέας μας λέει στο οπισθόφυλλο.


''Οι Φεγγίτες της Ζωής μου'' της Κικής Κωνσταντίνου έκαναν μια βόλτα στον λόφο του Φιλοπάππου.


You May Also Like

6 ματιές

  1. Είσαι καταπληκτική!!!
    Μία πραγματικά υπέροχη φωτογράφος - ζωγράφος!
    Πως είναι δυνατόν να μοιάζουν όλες σαν πίνακας ζωγραφικής!
    Ξέρεις άλλωστε πόσο αγαπώ τους πίνακες;! To γνωρίζεις;
    Δεν έχω λόγια, ειλικρινά!
    Τι να πρωτοπώ και τι να θαυμάσω!
    Όσο για τα λόγια σου, θησαυρός!
    Σε ευχαριστώ για όλα!
    Τιμή μου που σε έχω κοντά μου τόσο έμπρακτα, από το πρώτο μου τόλμημα κιόλας.
    Χαρά μου που σε κράτησα και στο δεύτερο.
    Ευχή και επιθυμία μου, να σε έχω για πάντα!
    Υπόσχομαι να βελτιώνομαι, να το καταφέρω και μετά απο χρόνια να σε κάνω υπερήφανη.
    Να λες, τη πίστεψα και τα κατάφερε.

    Εύχομαι όλα σου τα όνειρα να γίνουν πράξη και θέλω να ευχηθώ και κάτι πιο ιδιαίτερο, θέλω πάρα πολύ να έρθει εκείνη η στιγμή που θα φωτογραφίσω εγώ τα δικά σου βιβλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ συγκινητικά τα λόγια σου.
      Ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα.

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίο αφιέρωμα στην Κίκου μας!
    Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου!
    και υπέροχος ο τίτλος που επέλεξε η Κική μας!
    Μπράβο σας!
    πολλά φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο και στις δύό σας !!! Αξίζουνε συγχαρητήρια και στη συγγραφέα αλλά και στη φωτογράφο για την υπέροχη παρουσίαση που με συγκίνησε όχι μόνο για την ευαισθησία και την καλαισθησία της αλλά και για την επιλογή του τόπου φωτογράφησης....που τον αγαπώ ιδιαίτερα....Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ