Ημερολόγιο Σκέψεων (Σεπτέμβριος 12 - 18)

by - Σεπτεμβρίου 18, 2016


Αγαπημένοι μου αναγνώστες ελπίζω να είστε όλοι καλά. Εν μέσω Σεπτέμβρη, ο καιρός όμως θυμίζει ακόμα καλοκαίρι και αυτό μας αρέσει ιδιαιτέρως. Συνεχίζουμε λοιπόν το Ημερολόγιο Σκέψεων.


12.9.2016
Τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω.
Σχεδόν όπως όλα τα παιδάκια ήθελα να γίνω γιατρός και μετά ήθελα χορεύτρια, Δεν ξέρω πως πήγα από το ένα στο άλλο, αλλά τελικά δεν έγινα τίποτα από τα δύο. Γιατί και τα δύο θέλουν δουλειά και γω ως γνωστόν είμαι μεγάλη τεμπέλα. Πάντως τώρα να με ρωτήσεις τι θέλω να γίνω όταν θα μεγαλώσω, θα έλεγα εισοδηματίας! Δεν θέλω να κάνω κανένα χόμπι δουλειά, γιατί το χόμπι σταματά να έχει νόημα όταν γίνεται αναγκαστικά. Το χόμπι γίνεται μόνο ελεύθερα. Οπότε θα ήθελα να ήμουν εισοδηματίας για να κάνω με περισσότερη όρεξη και χρόνο τα πράγματα που αγαπώ.

13.9.2016
Τι έκανα που έλεγα πως δεν θα το κάνω ποτέ.
Πολλά πράγματα. Για αυτό έχω πάψει να λέω ''ποτέ''. Ας πούμε την δουλειά που κάνω τώρα έλεγα πως δεν θα την έκανα ποτέ. Μεγαλώνοντας πάντως, βλέπω πως η ζωή σε οδηγεί εκεί που δεν φανταζόσουν, αλλάζεις, δέχεσαι πιο εύκολα ή πιο δύσκολα πράγματα. Σοφή η παροιμία: Μην κοροϊδέψεις τίποτα σε αυτή την ζωή. γιατί όλα θα τα λουστείς.

14.9.2016
Γιατί χάνονται οι άνθρωποι;
Γιατί η ζωή προχωρά, οι συνθήκες αλλάζουν, γνωρίζουμε άλλους ανθρώπους που παίρνουν την θέση τους. Συμβαίνει με όλους. Είναι όμως και κάποιες σχέσεις που μπορεί με τον άλλον να μιλάς μόνο κάθε γιορτές ή διακοπές αλλά όταν βρίσκεστε η οικειότητα δεν έχει μειωθεί καθόλου και είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από την τελευταία φορά που συναντηθήκατε. Με άλλους πάλι νιώθεις ξένος.

15.9.2016
Ανάμνηση από τα παιδικά χρόνια.
Θυμάμαι πολύ έντονα τις βουτιές που κάναμε στην προβλήτα στο χωριό. Βλέπω ακόμα τα παιδάκια ότι κάνουν το ίδιο μετά από τόσα χρόνια.


16.9.2016
Το αγαπημένο μου ηλιοβασίλεμα.
Νομίζω πως είναι γνωστό πια. Το ηλιοβασίλεμα στο χωριό μου στην Βόρεια Εύβοια.


17.9.2016
Αγαπημένο αντικείμενο.
Δεν δένομαι με υλικά αγαθά, παρόλα αυτά αγαπώ τα δώρα που μου έχουν κάνει και τα προσέχω. Κάτι που θα έλειπε αν το έχανα θα ήταν η φωτογραφική μηχανή μου.

18.9.2016
Αγαπημένη εποχή.
Θέλει και ερώτημα; Φυσικά το καλοκαίρι!

Αυτά για αυτές τις μέρες.
Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει την λίστα μου και να ακολουθήσει ένα ημερολόγιο μπορεί ελεύθερα.
Να περνάτε όμορφα.



You May Also Like

6 ματιές

  1. Πολύ ωραίες εικόνες και σκέψεις!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, ωραίες εικόνες, ωραίες και οι αναμνήσεις σου!
    Και ναι! "Μην κοροϊδέψεις τίποτα σε αυτή την ζωή. γιατί όλα θα τα λουστείς."
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eγώ μικρή, ήθελα να γίνω γυναίκα του Τζόνι Ντεπ,αλλά δεν έγινα. To ξεπέρασα, όταν κατάλαβα ότι αυτός έχασε,χα!
    Το ποτέ,ούτε εγώ το λέω, γιατί όποτε το έχω πει, το έχω λουστεί... ΝΟΜΟΣ!
    Οι άνθρωποι άλλες φορές χάνονται από επιλογή και άλλες, επειδή έτσι ήρθαν οι συγκυριες,οι καταστάσεις,κλπ.
    Έχουμε κι εμείς υπέροχο ηλιοβασίλεμα εδώ στο Νότο,σε προσκαλώ να το δεις όποτε θες :)
    Όσο για τις εποχές, όσο κι αν στον τόπο μου έχουμε το μισό (και παραπάνω) χρόνο καλοκαίρι,λατρεύω φθινόπωρο-χειμώνα όσο τίποτα.
    Όμορφες οι σκέψεις σου,καλημερίζω. Φιλιά Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα περάσει και γω αυτόν τον έρωτα! χαχα!
      Σ΄ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ