59 + 1 τυχαία πράγματα που δε ξέρετε για μένα...

by - Σεπτεμβρίου 19, 2016

Είναι ένα παιχνίδι που κυκλοφορεί πολύ στην μπλογκόσφαιρα. Δεν ξέρω από που ξεκίνησε, μάλλον από το εξωτερικό. Δεν έχει και πολύ σημασία. Εγώ το είδα στην Μαρίνα και σε άλλες φίλες. Σημασία έχει πως μαθαίνουμε όμορφα πράγματα για του μπλογκοφίλους μας.
Ας δούμε και τα δικά μου.

  1. Τώρα που σας γράφω έχω αναρρωτική άδεια και είμαι σπίτι. Οξεία φαρυγγολαρυγγίτιδα. 
  2. Η ζωή μου μοιράστηκε σε τρία μέρη. Στην Βόρεια Εύβοια που μεγάλωσα, στις Σέρρες όπου σπούδασα και έμεινα 16 χρόνια και στην Αθήνα που ζω τα τελευταία 2 χρόνια.
  3. Αν και λατρεύω το χωριό μου όταν ήμουν 18 ήθελα να φύγω με κάθε τρόπο. Τώρα συμβαίνει το αντίθετο.
  4. Αν και δεν ήμουν και τόσο καλή μαθήτρια, στρώθηκα στην 3η Λυκείου και πέρασα στο ΤΕΙ Σερρών.
  5. Ήταν η πρώτη φορά που αντιλήφθηκα πως δεν χαίρονται όλοι με την επιτυχία σου.
  6. Στο σχολείο ήμουν παντελώς απροσάρμοστη και περίεργη. Ήταν η αρχή του ελληνικού ροκ και οι συμμαθητές μου με έβλεπαν σαν εξωγήινη για τις μουσικές που άκουγα.
  7. Το ίδιο φυσικά και οι γονείς μου. Η μητέρα μου ήταν πάντα τρυφερή και καλή. Με τον πατέρα μου όμως είχαμε ομηρικούς καυγάδες και δεν συμφωνούσαμε σε τίποτα. 
  8. Το ίδιο συνέβη και όταν του είπα πως θέλω να μάθω κιθάρα.
  9. Τώρα οι σχέσεις μας είναι άριστες.
  10. Έχω έναν μικρότερο αδερφό και ένα υπέροχο ανιψάκι που έχει το όνομα του μπαμπά μου.
  11. Οι πολύ κοντινοί μου άνθρωποι με φωνάζουν Μαίρη.
  12. Δεν έχω ακούσει ποτέ τον μπαμπά μου ή τον αδερφό μου να με λένε Μαρία.
  13. Σπούδασα Διοίκηση και Οικονομία.
  14. Η φοιτητική μου ζωή ήταν υπέροχη. Οι Σέρρες είναι η ιδανική πόλη για φοιτητές.
  15. Για ένα χρόνο εξάσκησα αυτό που σπούδασα και μετά το βαρέθηκα τρελά.
  16. Μέχρι τα 30 μου δεν φωτογράφιζα, ούτε έγραφα. Κάποια προσωπικά αδιέξοδα μου έδωσαν έμπνευση. Τώρα δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς να φωτογραφίζω και να γράφω.
  17. Επίσης μου αρέσει να μαγειρεύω. Να κάνω τραπέζια σε φίλους και να τους περιποιούμαι. Μάλιστα για κάποια χρόνια το έκανα και σαν επάγγελμα. 
  18. Τρώω τα πάντα εκτός από σκόρδο.
  19. Η μεγαλύτερη εργασιακή μου πείρα είναι η διακόσμηση και το εμπόριο επίπλων.
  20. Τελικά όμως κατάλαβα ότι αυτά που αγαπάς καλό θα είναι να μην τα κάνεις δουλειά, γιατί χάνουν την γοητεία τους. Από τότε που τα έκανα, δεν μαγειρεύω ξανά το ίδιο και δεν διακοσμώ το σπίτι μου με την ίδια θέρμη όπως έκανα παλιά.
  21. Δεν μου αρέσει η δουλειά. Καθόλου. Θα ήθελα να ήμουν εισοδηματίας και να μην δουλεύω.
  22. Ποτέ δεν μου άρεσε η ιδέα της καριέρας και δεν ήθελα ποτέ να ξοδέψω προσωπικό μου χρόνο, να στερηθώ ώρες από φίλους, σύντροφο και οικογένεια για χάρη μιας ανερχόμενης καριέρας.
  23. Μου λένε πως με την πρώτη ματιά δείχνω σνομπ. Αυτό δεν ισχύει. Αν με ενδιαφέρει κάποιος άνθρωπος θα κάνω τα πάντα για αυτόν. Θα τον βοηθήσω και θα τον στηρίξω. Για αυτούς που δεν με ενδιαφέρουν ως άνθρωποι, ας με θεωρούν σνομπ. Καλύτερα. Να με απαλλάξουν και από την παρουσία τους.
  24. Σχετικά όμως κρατώ τις αστικές ευγένειες, γιατί θεωρώ την ευγένεια πολύ μεγάλο προσόν, αλλά αν θεωρήσω πως αδικούμε ή βλέπω πως αδικούν κάποιον άλλον, μαύρο φίδι που τους έφαγε. Με ευγενικότατο τρόπο πάντα, θα τους βάλω στην θέση τους.
  25. Για αυτό θεωρώ πως κάποιοι, ειδικά στη δουλειά, με αποφεύγουν επειδή μιλάω έξω απ΄τα δόντια. 
  26. Παρόλα αυτά με τους δικούς μου είμαι πολύ τρυφερή.
  27. Γελάω και κλαίω πολύ εύκολα.
  28. Εκτός από μια φοβία που έχω με τις αρρώστιες, δεν φοβάμαι τίποτα άλλο.
  29. Πάντα ήθελα να μείνω μόνιμα στην Θεσσαλονίκη μέχρι που ερωτεύτηκα την Αθήνα. Η Αθήνα είναι πολύ μεγάλη καψούρα.
  30. Βέβαια δεν ξέρω αν θα ήθελα να μεγαλώσω τα παιδιά μου εδώ. 
  31. Αν και η καταγωγή μου είναι από νησί, με γοητεύει το βουνό. Ίσως επειδή η Βόρεια Εύβοια συνδυάζει και τα δύο.
  32. Είμαι πολύ περίεργη με τον καφέ. Μου αρέσει ο ελληνικός βαρύς γλυκός, αλλά δεν πίνω ποτέ έξω σε καφετέρια. Συνήθως δεν μου τον κάνουν όπως θέλω και ξενερώνω.
  33. Δεν βλέπω τηλεόραση. Στις Σέρρες για ένα διάστημα δεν είχα καν. Αλλά λατρεύω τις αστυνομικές σειρές.
  34. Μου αρέσει να ακούω μουσική συνεχώς. Η σχέση μου με την μουσική είναι σχεδόν εξάρτησης.
  35. Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι άβαφη. Οπωσδήποτε αιλαινερ και μάσκαρα. Αντίθετα δεν φοράω κραγιόν και μέικαπ σχεδόν ποτέ.
  36. Φοράω πάντα άρωμα.
  37. Δεν ακολουθώ την μόδα. Δεν ξοδεύω λεφτά σε λούσα. 
  38. Δεν φοράω τακούνια. Ντύνομαι απλά και άνετα, ακόμα και σε επίσημες περιστάσεις.
  39. Μου αρέσουν όμως τα αξεσουάρ. Τον χειμώνα δεν πάω πουθενά χωρίς πασμίνα.
  40. Μου αρέσουν οι δουλειές του σπιτιού. Να βλέπω το σπίτι καθαρό και μυρωδάτο. 
  41. Αλλά μη με βάλεις να σιδερώσω και να πλύνω πιάτα. Με τίποτα. 
  42. Μου αρέσει να αλλάζω θέση σε αντικείμενα.
  43. Μου αρέσει να κάνω δώρα.
  44. Όλο λέω ότι θα πάω γυμναστήριο, αλλά όλο το αναβάλω.
  45. Μου αρέσει να κάθομαι σπίτι. Ειδικά τις Κυριακές το πρωί. Το λατρεύω.
  46. Για κάποια περίοδο της ζωής μου εργαζόμουν και τις Κυριακές. Αναγκαστικά. Άθλια.
  47. Μου αρέσει όταν βρέχει, αλλά να είμαι στο σπίτι.
  48. Δεν θέλω να πηγαίνω καθόλου σε εφορίες, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες. Θα προτιμούσα να πληρώσω κάποιον να το κάνει για μένα.
  49. Αν και δεν μου φαίνεται, είμαι πολύ περήφανη που γεννήθηκα Ελληνίδα και δεν θέλω να φύγω ποτέ από την Ελλάδα για να δουλέψω στο εξωτερικό. Απορώ πως κάποιοι το κάνουν με ευκολία. Θα προτιμούσα να μείνω εδώ με οποιουδήποτε όρους και συνθήκες ζωής.
  50. Για κάποια περίοδο της ζωής μου βοηθούσα τους γονείς μου στις ελιές. Δεν μου άρεσε καθόλου. Θα μπορούσα όμως ακόμα και αυτό να κάνω για να μην φύγω από την Ελλάδα.
  51. Δεν φοβάμαι την οικονομική κρίση. Πάντα, ακόμη και τώρα, έβρισκα δουλειά.
  52. Η οικογένεια είναι για μένα το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο. Με στήριξε απίστευτα σε όλες τις δύσκολες στιγμές. Είμαι πολύ τυχερή που τους έχω.
  53. Θα τα παρατούσα όλα για έναν έρωτα και το έκανα. Ευτυχώς εξελίχθηκε πολύ όμορφα.
  54. Δεν έχω κολλητή, έχω όμως πολλές φιλενάδες που τις υπεραγαπώ.
  55. Σιχαίνομαι την μοιρολατρία.
  56. Θέλω να ταξιδέψω στην Αμερική.
  57. Θεωρώ πως ο άνθρωπος θα πρέπει να ξέρει τρία βασικά πράγματα: Ιστορία, Γεωγραφία, Ορθογραφία. Δεν λέω πως εγώ τα ξέρω τόσο καλά, αλλά θα έπρεπε.
  58. Απεχθάνομαι τα greeklish. 
  59. Είμαι αρκετά τεμπέλα και όπως λέω όλοι κάποια στιγμή θα εκτιμήσουν την αξία της τεμπελιάς.
  60. Είπα πως θα γράψω λιγότερα, αλλά τελικά έγραψα 60
Λοιπόν; Ποια είναι αυτά τα 60 πράγματα που δεν ξέρουμε για σας.
Παίξτε και συ! 
Μην ξεχνάτε να ψηφίζετε τα αγαπημένα σας ολιγόλεκτα στις 25 λέξεις του άλλου μου μπλογκ.
Να περνάτε καλά.


You May Also Like

30 ματιές

  1. Χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα Μαρία μου!! Εγώ λατρέυω τον σκόρδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, από όλες τις παρόμοιες αναρτήσεις που έχω διαβάσει από τους Φίλους της blogοσφαιρας εσύ με άγγιξες λίγο παραπάνω.
    "Τελικά όμως κατάλαβα ότι αυτά που αγαπάς καλό θα είναι να μην τα κάνεις δουλειά!" Πόσο συμφωνώ μαζί σου!
    Όπςω επίσης βρε συ ούτε κι εμένα δεν μου αρέσει ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ (δουλεία). Ν αέχεις πάνω από τον κεφάλι σου κάποιον να σου βγάζει τηγ πίστη για ψίχουλα. Πόσο έχω κατακριθεί άσχημα και παράλογα όταν δηλώνω "Αν μπορούσα (δηλ. αν δεν είχα θέμα οικονομικό) δεν θα δούλευα, θα ασχολιόμουν με πράγματα που αγαπώ" Και το λέω Εγώ που δουλεύω από τα 20 μου σε εργοστάσια, υπόγεια και ό,τι άλλο δουλειά.
    Η Αθήνα, αν βλέπεις τις ομορφιές της είναι όντως καψούρα! Δεν φοράω με τίποτα τακούνια, με τίποτα όμως! Αγαπώ την τεμπελιά του ελεύθερου χρόνου και δεν καταλαβαίνω αυτούς που δεν καταλαβαίνουν την τεμπελιά του ελέυθερου χρόνου τους. ΧΑΧΑΧΑ! Σε πάρα πολλά ταυτίστηκα μαζί σου, σε ποιο από όλα να σχολιάσω... να γίνει σχόλιο σεντόνι... σαν τα γραπτά μου! Χαχαχα!
    Χαίρομαι που έγραψες κι εσύ τέτοια ανάρτηση γιατί σε γνώρισ απολύ καλύτερα.(το συγκεκριμένο tag to το είχα γράψει πριν χρόνια όταν πρωτοκυκλόφορησε και έγραψα και μερικά 10 τώρα τελευταία για να γίνουν 60)
    Σε φιλώ και αν έχιες μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δουλειά είναι καταπίεση ακόμα και σου αρέσει. Και μόνο που πρέπει να πας αναγκαστικά, φτάνει.
      Αυτοί που κατακρίνουν και αυτοί το ίδιο σκέφτονται αλλά δεν θέλουν να το παραδεχτούν.
      Ας τεμπελιάσουμε μαζί μια μέρα!
      Καλημέρα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  3. Πόσο μου είχαν λείψει τα μπλογκοπαίχνιδα!!!
    Μου άρεσε που έμαθα περισσότερα πραγματάκια για σένα, δε θα τα αναλύσω, θα πέσει σεντόνι,χαχαχα.
    Θα παίξω κι εγώ σίγουρα.
    Σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα. Και καιρό είχα να παίξω.
      Είδα και τα δικά σου!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Μαρία δε ξέρω γιατί αλλα μου φαινοσουν πάντα πολύ μυστηριωδης!Η αναρτηση σου αυτη με βοηθησε να σε γνωρισω καλυτερα!Συμφωνω πολυ με το οτι το χομπι δε πρεπει να γινεται επαγγελμα. Το ταιρι μου είναι μουσικός και δε τον έχουμε ακούσει ποτέ να παίζει στο σπίτι. Επίσης δεν ειμαι γυναίκα καριέρας και δε ντρέπομαι γι'αυτό. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να δίνεις στη δουλειά μεγαλύτερη αξία απ'οτι της αρμόζει!
    Καλό βράδυ!
    ΥΓ Όσο για τη Γεωγραφία... άστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυστηριώδης; Αυτό καλό είναι!
      Τελικά αυτό το παιχνιδάκι μας έφερε πιο κοντά.
      Καλημέρα καλή μου!

      Διαγραφή
  5. χεχε, νομίζω ότι τα περισσότερα δεν με εξέπληξαν, επιβεβαίωσαν την εικόνα που έχω για σένα!
    Σε πολλά μοιάζουμε, θα μπορούσα να τα έχω γράψει κι εγώ.
    Μισώ το σκόρδο επίσης!
    Το 49 όμως είναι πλήρη ταύτιση!!!
    Μαρία μου (χωρίς παρεξήγηση) μου αρέσεις πολύ!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ είμαι πολύ ιδιότροπη με το καφέ ρε συ!! Δε βλέπω τηλεόραση επίσης ! και σιχαίνομαι το σίδερο!
    Και πολλά ακόμη από όσα έγραψες που ισχύουν και για μένα!
    Χαρηκα πολύ που σε γνώρισα καλύτερα!!!!
    Τα φιλιά μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ! Αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε!
      Καλημέρα Ελένη μου!

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου χαίρομαι που έγραψες τόσα πράγματα για σένα !1 Καθόλου σνομπ δεν μου φάνηκες για το λίγο που σε έχω δει !! Αντίθετα η παρουσία σου δείχνει άνθρωπο που ξέρει που πατά με ίχνη ευαισθησίας !!
    Σε φιλώ πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με σας δεν θα μπορούσα ποτέ να δείχνω σνομπ! Είσαστε τα μπλογκοφιλαράκια μου!
      Καλημέρα Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  8. Κάπως έτσι σε περίμενα και εγώ.
    Είδες τελικά τι κάνει η ξάπλα στο σπίτι.
    Περαστικά σου Μαρία μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία ανάρτηση,την απόλαυσα κι βρήκα κοινά.
    Χαίρομαι που την έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα εχουμε.πολλα κοινα φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάπως έτσι σε περίμενα από τη εως τώρα εικόνα
    Έχεις τσαγανό και μεράκι με ό,τι καταπιαστείς

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν με εξεπληξες καθολου ομως ετσι δα σε ειχα φανταστει !!!!!! ετοιμη και η δικη μου καρτ ποσταλ http://katitimou.blogspot.gr/2016/09/blog-post_20.html περιμενω νεα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρώτα απ'όλα περαστικά!! Ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα..
    Μπορεί να σε έχω γνωρίσει από κοντά, αλλά πλέον δεν βγάζω συμπεράσματα για κανέναν! Όσα μοιράστηκες μου έδεσαν πάρα πολύ με αυτά που είδα σε εσένα! :) Συμφωνώ με την δουλειά όταν γίνεται δουλεία κι όταν χάνεις την υγεία σου και το νόημα της ζωής εξαιτίας της. Εισοδηματίας δεν θα ήθελα να είμαι γιατί μου αρέσει να προσφέρω, οπότε θα ήθελα να κάνω δικές μου δουλειές χωρίς αφεντικά. Αυτό ονειρεύομαι, το έχω παλέψει κι ας μη μου βγήκε θα συνεχίσω να το ονειρεύομαι!
    Γέλασα τόσο με το "αστικές ευγένειες" φοβερή ατάκα!!
    Η Αθήνα μας είναι απίστευτη καψούρα, όπου και να πάω εδώ θέλω να γυρίζω..
    Το 54 το έχουμε κοινό (το θεωρώ πιο υγιές), όπως και τα 27,34 και 49.

    Καλή ανάρρωση Μαρία μου φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα αναρρωτική έχω. Κάπως καλύτερα είμαι. Ευχαριστώ!
      Καλημέρα Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  14. Ελπίζω κι εύχομαι να έχεις αναρρώσει πλήρως...για να πάς στην εργασία σου, Μαρία μου!! Η 'δουλειά' ποτέ δεν μου άρεσε περισσότερο από το σπίτι, το καθησιό, την οικογένεια... Παρ'όλα αυτά, έκανα μιά λαμπρή και πετυχημένη καριέρα 37 χρόνων με επαγγελματικά ταξίδια, συνέδρια, κλπ... Με το που βγήκα στην σύνταξη, τράβηξα μιά γραμμή και τα ξέχασα όλα!!! Τώρα είμαι 'αραχτή'...χα χα χα!!!!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα και που μοιάζουμε σε πάρα πολλά!!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσα πολλά έμαθα για σένα! Και σε πόσα πολλά βρήκα απίστευτες ομοιότητες!! Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο περισσότερο. Ελπίζω να έχεις αναρρώσει εντελώς! Τι μου θύμισες με τη φαρυγγολαρυγγίτιδα, τώρα! Μια φόρα έχω πάθει στην ζωή μου και η εμπειρία ήταν άθλια. Όχι μόνο δεν πήρα αναρρωτική, αλλά επειδή δούλευα ως γραμματέας τότε, ο διευθυντής με έβαλε να πάρω τηλέφωνο όλους τους πελάτες ΕΚΕΙΝΗ την ημέρα κι αυτός καθόταν και παρακολουθούσε. Με το ζόρι ψιθύριζα, κάποιοι το έκλειναν επειδή δεν με άκουγαν καν και άλλοι νόμιζαν... ότι κάποιος τους έκανε πλάκα! Και μόνο που το ξανασκέφτομαι... πφφφ! Φιλιά Μαρία μου και σιδερένια, πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνουν και αυτά στις δουλειές. Άθλια.
      Σ΄ευχαριστώ για το σχόλιο φίλη μου!

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ