Μαγειρέματα! (Pancakes)

by - Σεπτεμβρίου 09, 2018

Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας.
Μου αρέσουν οι απλές συνταγές. Με λίγα και απλά υλικά που όλοι έχουμε στο ντουλάπι μας ή στο ψυγείο μας και μπορούμε ανά πάσα στιγμή να φτιάξουμε.
Μια από αυτές είναι τα pancakes ή αλλιώς αμερικάνικες τηγανίτες. Τις έχουμε δει στις ταινίες, βασικό πρωινό για τους Αμερικάνους. Και επειδή μόνο να βλέπεις δεν αρκεί, θέλεις να δοκιμάσεις κιόλας, ήταν να μην γίνει η αρχή. Από τότε, πολύ συχνά, συνήθως Κυριακή, το πρωινό μας περιλαμβάνει τηγανίτες.
Και μην μου πείτε ότι σαν τις ελληνικές τηγανίτες δεν έχει (μου το έχουν πει γι΄αυτό το επισημαίνω). Το φαγητό προσδιορίζει τον πολιτισμό ενός λαού και είναι από τα λίγα πράγματα που ενώνει τους ανθρώπους.

Θα χρειαστούμε:
(για 10 περίπου τηγανίτες)
1 κούπα φαρίνα (ή αλεύρι με μια κουταλιά της σούπας μπέικιν πάουντερ)
1 κούπα γάλα
1 αβγό
1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη
1 βανίλια (προορατικά)


Η εκτέλεση είναι απλή όπως και τα υλικά.

Αναμιγνύουμε όλα μαζί τα υλικά και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ένας ωραίος χυλός.


Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε μια μικρή ποσότητα λαδιού ή βουτύρου.
Αφού κάψει ρίχνουμε μισή κουτάλα από τον χυλό μας και κουνάμε το τηγάνι να πάει παντού.


Μόλις δείτε πως ξεκολλά η τηγανίτα από το τηγάνι την γυρνάμε και από την άλλη μεριά. Θέλει περίπου 2-3 λεπτά η κάθε πλευρά.


Έτοιμες!
Οι Αμερικάνοι τις τρώνε με σιρόπι. Εγώ βάζει ωραιότατο ελληνικό μέλι. Τρώγονται όμως πολύ ευχάριστα και σκέτες!


Καλή σας όρεξη!


----------------------------


Μην ξεχνάτε πως τρέχει η συλλογή Σκέψεις και Εικόνες # 6.
Κάντε μια ανάρτηση με Σκέψεις και Εικόνες Αυγούστου, Σεπτέμβρη, διακοπών. Πως τα περάσατε, τι σας έκανε εντύπωση, τι θέλετε να μοιραστείτε.





You May Also Like

8 ματιές

  1. Φαίνονται πολύ yummy. Αν σου πω ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να φτιάξω... Θα το δοκιμάσω όμως κάποια στιγμή, φαίνεται εύκολο και νόστιμο.
    Ευχαριστούμε για τη συνταγή Μαρία. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πεντανόστιμες! Θα τις δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με μερικά πράγματα ισχύει όντως το να μην κάνεις την αρχή!!!
    Καλό και νόστιμο μήνα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι καλή νοικοκυρά κούκλα μου. Πολύ ωραία ες οι τηγανίτες σου. Εφτιαχνα και εγώ, για το γιο μου. Τώρα έχω τρία χρόνια να φτιάξω !!!Μπράβο σου. Καλό Φθινόπωρο με υγεία και έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τωρα να πω οτι νυχτιατικα μου ανοιξες την όρεξη; θα το πω.. θα κρατησω την συνταγή σου Μαρία μου γιατό όλο και μου ερχονται επισκεψεις τα μεγαλα παιδια μου.. θα ειναι ωραια και καφεδακι!!...
    Αντε να ναζευομαστε σιγα σιγα.. ε;
    Καλή σου όρεξη ότι και κανεις .. Μαρία μου ..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μία φορά την εβδομάδα όλο το καλοκαίρι τρώγαμε τηγανίτες!
    Με την ίδια συνταγή χωρίς την βανίλια και φυσικά με μέλι..

    Για κάποιο λόγο δεν είχα δοκιμάσει ποτέ και φέτος έχω ξετρελαθεί.

    Καλή συνέχεια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλη αμαρτία οι τηγανίτες! Μιαμ! Και να φανταστώ η πρώτη σου βγαίνει καμμένη ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη λιχουδιά!
    Έχω καιρό να τα κάνω.
    Τα βάζω στο προγραμμα🤣🤣
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ