Η αισιοδοξία είναι κόρη καλοκαιρινή.

by - Ιουνίου 14, 2018

Λατρεύω το καλοκαίρι. Μου αρέσει αυτή η νωθρότητα και η ξενοιασιά. Όσο νωθρός και ξένοιαστος μπορείς να είσαι στις μέρες μας. Έχει μια γλυκιά προσμονή για τις διακοπές που θα έρθουν, πόσο μάλλον για μένα που φέτος θα είναι πολλές, εφόσον είμαι σε άδεια.
Το καλοκαίρι γεμίζουμε εικόνες, μυρωδιές και γεύσεις αισιοδοξίας. Θαρρείς πως όλα ντύνονται με τα κοντομάνικά τους, φορούν τις σαγιονάρες τους και η ζωή γίνεται πιο εύκολη. 


Όλα πιο μπλε, όλα πιο έντονα, μα συγχρόνως παντού πλανάτε και μια αίσθηση χαλαρότητας.


Η φύση ανθίζει, μας δίνει τους καρπούς της.


Και ο άνθρωπος δημιουργεί τα καλύτερά του.


Το παλιό εναλλάσσεται με το νέο.


Μια νέα σοδειά είναι έτοιμη να μας μεθύσει.


Ενώ το πράσινο και το μπλε της Βόρειας Εύβοιας συνεχίζει να μας θαμπώνει.


Όλες οι μουσικές το ντύνουν με τους μελωδικότερους ήχους.


Και η αισιοδοξία κάνει γιορτή.

Απολαύστε το υπέροχο ελληνικό καλοκαίρι.

Να περνάτε και να ζείτε όμορφα.



You May Also Like

8 ματιές

  1. λατρεύω κολοκυθοανθούς και σταφύλια - αμπέλια σε χωριό
    ανάμεσά τους μεγάλωσα άλλωστε

    το καλοκαιρι μου αρέσει και εμένα, όχι αγαπημένη εποχή ακόμη
    και λέω ακόμη γιατί πρώτον δε μπορώ να πάω διακοπές και δεύτερον επειδή όταν δουλευω σπαστο ωραριο δεν καταλαβαινω καθολου την ημερα, το μονο που καταλαβαινω ειναι ζεστη και τιποτα αλλο

    οταν ομως ειμαι στη θαλασσα, κλεινω τα ματια και τα ξεχναω ολα

    φιλια αγαπημενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοκαίρι αγαπημένο!! Και το ελληνικό καλοκαίρι μοναδικό!
    Να περάσεις καλά και ξέγνοιαστα με την κορούλα σου
    Και να γεμίσεις αρώματα θαλασσινά, εικόνες καλοκαιρινές, να γευτείς κάθε νοστιμιά.
    Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παλιά αγαπούσα το καλοκαίρι περισσότερο.
    Η κλιματική αλλαγή το έχει αλλάξει κι αυτό.
    Εμείς που ζούμε στην Ελλάδα όμως έχουμε τις ωραιότερες θάλασσες, τα πιο όμορφα νησιά...
    Και διακοπές να μην κάνουμε (εγώ δηλαδή) έχουμε θάλασσες, φρούτα, καλοκαιρινά φαγητά, τουρίστες με σανδάλια και κάλτσες...
    Καλοκαίρι με καρπούζι που λέει κι ο Σαββόπουλος, χαμόγελα, θερινά σινεμά και καφέ με παγάκια!
    Καλές βουτιές!!

    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ύμνος στο καλοκαίρι, Μαρία μου, την αγαπημένη μου εποχή. Αχ ήδη αγωνιώ για τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Ήλιος, θάλασσα, ανεμελιά, δίχως ξυπνητήρι. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να το ευχαριστηθείς το καλοκαίρι, Μαρία μου, το πρώτο με τη μικρή! 🐳😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη μου εποχή το καλοκαίρι
    πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου και όλα όσα γράφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και το καλοκαιράκι γίνεται ακόμα πιο όμορφο με τις φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ