Ημερολόγιο Σκέψεων (Οκτώβριος 1 - 9)

by - Οκτωβρίου 09, 2016


Αγαπημένοι μου φίλοι και αναγνώστες καλημέρα σας. Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Ξεκινάω το ημερολόγιο του Οκτώβρη πάνω σε μια λίστα της Κατερίνας.

1.10.2016
Η μέρα άρχισε με...
Σάββατο και χωρίς υπερωρίες, και μόνο αυτό αρκεί. Όταν δεν δουλεύω τα Σάββατα συνήθως πηγαίνω βόλτες. Μια ευχάριστη έκπληξη ήταν που συναντήθηκα με μια παλιά μου συμφοιτήτρια και φίλη καρδιακή. 

2.10.2016
Κάτι που θέλω να θυμάμαι.
Μπορεί μερικοί άνθρωποι που δεν ασχολούνται με το bogging να μην μπορούν να καταλάβουν την σχέση που έχουμε μεταξύ μας. Θέλω να θυμάμαι και θυμάμαι όλα τα δώρα, κάρτες και γράμματα που μου έχετε στείλει. Πριν λίγες μέρες έλαβα ένα υπέροχο δέμα από την Μαριάννα από τον Ονειρόκοσμο. Αφορμή στάθηκε το δρώμενο ''Ταξιδεύοντας μια μια καρτ ποστάλ...'' το οποίο ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβρη. Θέλοντας λοιπόν η Μαριάννα να με ευχαριστήσει μου έστειλε τα παρακάτω όμορφα δώρα.Την ευχαριστήσω με την σειρά μου για την θαυμάσια αποστολή και όλους εσάς που έχουμε αυτήν την υπέροχη σχέση.


3.10.2016
Μια νέα εμπειρία.
Δεν έχω ξεκινήσει κάτι καινούριο. Αυτό που θα ήθελα πολύ, είναι να ξεκινήσω τις χειροτεχνίες, γιατί βλέπω όλες εσάς που φτιάχνετε τόσο όμορφα πράγματα και σας ζηλεύω. Θα ήθελα πολύ να δοκιμαστώ και γω σε κάτι τέτοιο.

4.10.2016
Σχεδιάζω να...
Σχεδιάζω να ζήσω την ζωή μου δημιουργικά και όμορφα. Όχι κάτι συγκεκριμένο.

5.10.2016
Πήγα...
Μια υπέροχη βόλτα στον Εθνικό Κήπο με την φιλενάδα μου. Το πάρκο αυτό είναι ένα στολίδι για την Αθήνα. Και να φανταστείς υπάρχουν άνθρωποι που ζουν στην Αθήνα και δεν έχουν πάει ποτέ

6.10.2016
Μια έντονη επιθυμία.
Θα ήθελα πολύ να κάνω κάποια μαθήματα δημιουργικής γραφής. Όλο το λέω, αλλά όλο το αμελώ. Κάποια στιγμή θα γίνει.

7.10.2016
Σκέφτηκα να...
Σκέφτηκα να τα παρατήσω όλα και να γίνω πριγκίπισσα...

8.10.2016
Ένα καινούργιο τραγούδι.
Δεν είναι πολύ καινούργιο, αλλά εγώ τελευταία το ανακάλυψα.


9.10.2016
Μια αγαπημένη συνήθεια.
Αυτό που κάνω τώρα. Κυριακή, καφεδάκι και blogging!

****

Αυτά και για αυτήν την εβδομάδα.
Εσείς μην ξεχνάτε πως ο Διαγωνισμός Φωτογραφίζειν έχει ξεκινήσει με θέμα ''Χρώματα φθινοπώρου...''. Οπότε περιμένω τις συμμετοχές σας.
Να περνάτε καλά!



You May Also Like

12 ματιές

  1. Μου θυμίζουν λεύκωμα, αυτού του είδους οι
    αναρτήσεις σου και μου αρέσει πολύ, γιατί
    με γυρίζει πίσω στα χρόνια τα ανέμελα και
    και και... αγαπώ σε απλά!
    Στις έτονες επιθυμίες σου, πρόσθεσε και
    ΄΄να δοκιμάσω αυτά που φτιάχνει η Ματίνα στην
    κουζίνα της'', δε θα το μετανιώσεις, χαχαχα.
    Δε θα τη βγάλω με πίτσες όπως εσύ, χαχαχα :p :p :p
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου να είσαι καλά και συνεχώς
    να δημιουργείς σε όλους τους τομείς!!!

    Καλή απολαυστική Κυριακή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες εικόνες, σκέψεις, αναμνήσεις, επιθυμίες! Και πάνω απ΄όλα, υπέροχες φωτογραφίες! Σ΄ευχαριστώ για τη στιγμή που μου χάρισες στο Ημερολόγιο Σκέψεών σου.
    Εύχομαι οι επιθυμίες σου να γίνουν σύντομα πραγματικότητα! Όπως, επίσης, κάποια στιγμή να τα παρατήσεις όλα και να γίνεις Πριγκίπισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, να είσαι πάντα δημιουργική και ΄να ασχολείσαι με ό,τι σε τραβάει.
    Πάντα εμ χαλαρώνει και με ηρεμεί μια βόλτα στον Εθνικό Κήπο.
    Και ναι γιατί όχι; Να τα παρατήσεις όλα και να γίνεις Πριγκίπισσα. Εγώ παντως να τα παρατήσω όλα μετά χαράς με ευκολία (αν υπάρξει η κατάλληλη ευκαιρία) για το Πριγκίπισσα δεν ξέρω. Αχαχαχα!
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφες οι σκέψεις σου. Ποσα χρονια εχω να παω στον Εθνοκο κήπο. Με πηγαινε εκει βόλτα ο παππους μου. Πόσες αναμνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφες σκεψεις με ομορφες φωτογραφίες Μαρία μου μακαρι να γινόταν ολα οπως τα θελουμε αλλα και αυτά τα λιγα που μας κανουν να νιώθουμε καλά .... καλα ειναι .. μικρες ομορφες στιγμες ..ας τις απολαμβανουμε... να περνας καλά φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι φωτογραφικές σου λήψεις στον Εθνικό κήπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ