Ημερολόγιο Σκέψεων (Ιανουάριος ημέρες 18 - 24)

by - Ιανουαρίου 24, 2016


Συνεχίζουμε τις σκέψεις Ιανουαρίου. Μια εβδομάδα περίεργη. Θέματα υγείας, άλλα περαστικά, άλλα δύσκολα. Προχωράμε μπροστά όπως πάντα.

18.1.2016
Αν θα μπορούσα να έχω περισσότερα χόμπι και ασχολίες ποια θα ήταν αυτά.
Θα έπρεπε βέβαια να έχω και περισσότερο χρόνο. Νομίζω τα ίδια θα έκανα. Θα ασχολιόμουν πιο πολύ με το μπλογκ και την φωτογραφία. Πιο σοβαρά και πιο εστιασμένα. 
Κάτι άλλο που θα ήθελα να κάνω περισσότερο είναι να ταξιδέψω. Να μάθω την Ελλάδα, να ανακαλύψω, να γράψω και να φυσικά να φωτογραφίσω τις ομορφιές της.

19.1.2016
Ένα παράξενο περιστατικό που έχω βιώσει
Γενικά προσπαθώ να εξηγώ τα πάντα με την λογική. Οπότε δεν θεωρώ κάτι παράξενο. Φυσικά κάποια πράγματα είναι ανεξήγητα, αλλά αποφεύγω να τα εντάσσω στο υπερφυσικό ή στο παραφυσικό. Παλαιότερα λοιπόν είχα ένα ασημένιο δαχτυλίδι που μου άρεσε πολύ. Το φορούσα πάντα. Μια μέρα το έχασα στη θάλασσα. Μετά από καιρό η θεία μου μου έφερε ένα δώρο από τα Γιάννενα. Και ήταν ένα ίδιο δαχτυλίδι. Εννοείται πως η θεία μου δεν γνώριζε την ύπαρξη του παλιού. Το αγόρασε τυχαία!

20.1.2016
Ένας άνθρωπος που θα ήθελα να γνωρίσω από κοντά και για πιο λόγο.
Δεν θέλω να γνωρίσω κάποιον διάσημο. Δεν θέλω κάποιον σπουδαίο. Θέλω να γνωρίσω κάποιους από εσάς. Κάποιους από τους μπλογκοφίλους μου. Σκέφτομαι κάποιες φορές, τώρα που πια μένω στην Αθήνα, να οργανώσω μια συνάντηση. Ωραία δεν θα ήταν;

21.1.2016
Ποιο ελάττωμά μου με δυσκολεύει.
Ότι κάποιες φορές φέρνω την πίεση της δουλειάς στο σπίτι. Αυτό θέλω να το αποβάλω, γιατί μου κάνει τη ζωή δύσκολή.

22.1.2016
Κλείνοντας αυτή την στιγμή τα μάτια ποια είναι η πρώτη εικόνα;
Η θάλασσα, το καλοκαίρι στο χωριό, το ηλιοβασίλεμα στο Πευκί και γενικά η ξενοιασιά των διακοπών.


23.1.2016
Τι θα άλλαζα στην περιοχή που μένω. 
Σαν τι να αλλάξω; Τον Φιλοπάππου; την Ακρόπολη; το Θησείο; το πάρκο ακριβώς έξω από το σπίτι μου; Τα μαγευτικά Πετράλωνα; Την περιοχή όχι. Ίσως ένα κουσούρι των ανθρώπων που βρομίζουν με τα σκουπίδια τους την όμορφη γειτονιά.


24.1.2016
Φρόντισα την υγεία μου αυτόν τον μήνα;
Προφανώς όχι. Για αυτό και αρρώστησα.


Χρησιμοποίησα την λίστα της Κατερίνας
Εσείς μη ξεχνάτε να ψηφίζεται τις αγαπημένες σας φωτογραφίες στον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν.
Κόντρα στους νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Να έχετε μια όμορφη Κυριακή.




You May Also Like

8 ματιές

  1. Ωραίες απαντήσεις. Εύχομαι ό,τι σε ταλαιπωρεί να περάσει γρήγορα και σύντομα να μπορέσεις να κάνεις πράξη αυτά που ονειρεύεσαι: ταξίδια, blogging και φωτογραφία.
    Αυτό που σου συνέβη με το δαχτυλίδι ήταν απίστευτη σύμπτωση!
    Φιλιά και καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει ο λόγος σου Μαρία μου
    γιατί είναι ευθύς και καθαρός!!
    Περαστικά και να προσέχεις!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά, Μαρία μου. Θα παίρνεις δύναμη από τις όμορφες εικόνες που αιχμαλωτίζουν τα μάτια και η ψυχή σου!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωχ Μαρία μου περαστικά!! Κι εγώ συναχώθηκα.. Ωραία τα ταξίδια έχεις απόλυτο δίκιο!! Δεν θα ξερες τι να πρωτοφωτογραφίσεις!!! Στο εύχομαι σύντομα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά σου. Και να προσέχεις. Εύχομαι να κάνεις και πολλά ταξίδια που τόσο τα ονειρεύεσαι και να φωτογραφίζεις τις ομορφιές τους.
    Καλή ξεκούραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι ομορφο να μπορείς να γρφεις καθε μερα τι κανεις.. και σαν ημερολογιο δηλαδή..σου ευχωμαι Μαρία μου τα ταξιδια που ονειρευσαι να τα κανεις στην πρωτη ευκαιρία σου.. και ναι θα σου ευχηθω και εγω περαστικ σου.. να προσεχεις φιλη μου . να περνς ομορφα ακμα και στα δυσκολα.. δεν το βαζουμε κατω .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ