Ξέρετε τι πεθύμησα;

by - Ιανουαρίου 17, 2013

Η ώρα είναι 1 παρά, το βράδυ.
Νυστάζω.
Βρέχει πολύ.
Έχει κρύο αρκετό.
Είμαι ακόμα στη δουλειά.
Ξέρετε τι πεθύμησα;
Κάτι που έχω να κάνω και να νιώσω πολύ καιρό. Να ήμουν σπίτι, να είναι το καλοριφέρ στο φουλ και να μην κάνω ΤΙΠΟΤΑ. 
Να κάθομαι απλά, να ακούω μουσική ή να βλέπω καμιά ταινία ή να αράζω με τους δικούς μου και να μην σκέφτομαι ΤΙΠΟΤΑ. 
Και να ακούω την βροχή να πέφτει. Να πηγαίνω πότε πότε στο παράθυρο και να κοιτάω την αλάνα μπροστά στο σπίτι. Πως κατεβαίνουν οι χείμαρροι της βροχής από την Ακρόπολη, πως χτυπάν οι στάλες της βροχής στο τζάμι μου. 
Να πηγαίνω να ανοίγω το ψυγείο να παίρνω γλυκό κυδώνι της μαμάς μου και να το τρώω από το βάζο. Και μετά να ξαναχώνομαι στον υπέροχο καναπέ μου. 
Να κάνω ένα τεράστιο μπολ ποκ κορν και να τα καταβροχθίζω.
Να καθόμαστε και λέμε βλακείες.
Και να με παίρνει ο ύπνος στο καναπέ.
Έτσι απλά και ανώφελα.


You May Also Like

12 ματιές

  1. Υπέροχη αυτή η αίσθηση να μη σε αγχώνει τίποτα, να πλαγιάζεις στον καναπέ, να συζητάς, να παίζει διακριτικά λίγη μουσικούλα και να βουλιάζεις σιγά-σιγά στην αγκαλιά του ύπνου, χωρίς να έχεις τίποτα να κάνεις το επόμενο πρωί...

    αφιερωμένο
    http://www.youtube.com/watch?v=4fP5ULQ3sHE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και να μην έχεις τίποτα να κάνεις το πρωί. Αν είναι να ξυπνήσεις στις 7 πάνε όλα στράφι.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. ωραίο σκέφτομαι και γράφω... ωραια θάτανε... στο εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Μαράκι μου, δε ζητάς τίποτα φοβερό!
    Απλά όμορφα πράγματα.....
    Σου εύχομαι να τα γευτείς σύντομα:))
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια Κυριακή έχω να τα κάνω αλλά θα πρέπει να στα στριμώξω ανάμεσα σε δουλειές, καθάρισμα, σιδέρωμα κτλ. Και καμιά φορά δεν φτάνει η μέρα για χουζούρι.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Άντε καλές διακοπές με ένα καλοριφέρ δίπλα σου και μπόλικη μουσική!:)

    Σε χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία...
    Το κάναμε αυτό παλιότερα...
    Όχι πολύ παλιότερα...
    Κοίτα να δεις, το είχα ξεχάσει...
    Τι πήγες και θυμήθηκες τώρα...
    Να 'σαι καλά Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι...
      Όχι πολύ παλιά...
      Πριν καμιά 3-4 χρόνια.
      Αλλά μοιάζει σαν μια ζωή...
      Φιλάκια καλέ μου Άνθρωπε...

      Διαγραφή
  6. Αχ, Μαρία-Μαρία... Μόνο...εσύ ξέρεις τι περνάς... Εμείς απλά...κατανοούμε...
    Όμως, να ξέρεις, ο κόσμος έχει τόσα πολλά προβλήματα... Κανένας μας δεν περνάει έτσι όπως θα ήθελε... Να έχουμε Υγεία τουλάχιστον, γιατί σ' αυτό το μπου@@έλο που ζούμε, ό,τι κάνουμε από μόνοι μας...
    Φιλάκια κι εύχομαι να μην αργήσει να έρθει για σένα ένα...χουζούρι της προκοπής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι πάνω κάτω αυτό έχουμε χάσει. Την ξενοιασιά μας. Γιατί όσο χρόνο ελεύθερο και να βρεις, αν το μυαλό είναι βαρύ από τις έννοιες δεν μπορείς να χαρείς τίποτα.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ