Παίρνοντας τα βουνά.

by - Μαΐου 13, 2012

''Εγώ δεν έχω τίποτα, είμαι σαν τα πουρνάρια.
Μητέρα έχω εγώ τη γη κι αδέλφια μου τα δέντρα.
Ο πιο μικρούλης μου αδερφός είναι το χαμομήλι,
κι ο πρώτος κι ο καλύτερος το μαύρο κυπαρίσσι.
Μου είπε άμα κουραστείς έλα κοντά σε μένα,
να ξαπλωθείς στον ίσκιο μου και γω να στέκω ολόρθος,
να σου φυλάω τον ύπνο σου και να σε παραστέκω.''


Καμιά φορά σκέφτομαι πόσο τυχερή μέσα στην τρέλα της ήταν η Αστέρω. Και πόσο άτυχοι καμιά φορά μοιάζουμε εμείς μέσα στην λογική μας. Εκεί στα βουνά καταλαβαίνεις πόσο μάταια και φθαρτά είναι όλα αυτά που ζούμε. Τόση πολύ κατανάλωση ενέργειας και φαιάς ουσίας, τόση προσπάθεια, τόση υπερανάλυση...και φτάνει μια ανάβαση στο βουνό να απομυθοποιήσει όλα αυτά που χτίζεις τόσο καιρό, να ισοπεδώσει όλες τις ανθρώπινες διαφορές και να διαλύσει τις μαύρες σκέψεις.
Γιατί η φύση δεν σε ρωτά. Συνεχίζει να ανθίζει, να μοσχοβολά, να ημερεύει, να αγριεύει και να μην δίνει την παραμικρή σημασία στο φτιαχτό κόσμο των ανθρώπων.

Ανάβαση με ποδήλατο του όρους Βροντούς - δάσος Λαϊλιά.











αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την περιοχή δείτε ΕΔΩ.

You May Also Like

12 ματιές

  1. Καλημέρα μικρή ποδηλάτισσα,
    Και πού να δεις τι υπέροχο είναι ζεις στα βουνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο καιρό έτσι όπως πάει μπορεί και να ζήσω...
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Μακάρι να κάναμε ένα "κλικ" και να μηδενίζαμε ή να αφήναμε το κουτάκι με τις σκέψεις στο σπίτι πριν ξεκινήσουμε τη βόλτα. Αν είναι να τις παίρνουμε μαζί μας, τσάμπα το λαχάνιασμα :-)
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα βρεις αυτό το κλικ πες το και σε μένα...αυτό ψάχνουμε όλοι.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  3. Κουράγιο που το χεις βρε Μαρία!
    Πώς το ανέβηκες αυτό το βουνό με ποδήλατο;
    Δε θα μου χε μείνει πλεμόνι!

    Εγώ σήμερα πήγα για καφεδάκι πλάι στο κύμα.

    Βίοι παράλληλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυση! Πράσινο και γαλάζιο... έχω τον διακαή πόθο να εγκαταλείψω την Αθήνα αλλά... εδώ εχω ακόμη ενα αξιοπρεπές μεροκάματο... στην επαρχία; Ποιος ξέρει;

    Αχ... βαχ.. Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδώ μπορεί να έχεις μια αξιοπρεπή ζωή γιατί από μεροκάματο...άστο καλύτερα.
      φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχη που είναι η φύση! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα,

    //Γιατί η φύση δεν σε ρωτά. Συνεχίζει να ανθίζει, να μοσχοβολά, να ημερεύει, να αγριεύει και να μην δίνει την παραμικρή σημασία στο φτιαχτό κόσμο των ανθρώπων.//

    Συνεχίζει να σου προσφέρει, χωρίς να σε ρωτά....

    υγ. συμπτωματικά λοιπόν ανέβασα φωτο από το Πάσχα για ένα οδοιπορικό. Ταιριαστο με την ανάρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ