2ο Δρώμενο Φωτογραφίζειν (ενημερωτικό)

by - Μαρτίου 27, 2017

Μην ξεχνάτε πως τρέχει το Δρώμενο Φωτογραφίζειν και έτσι μπορείτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας. 

Το θέμα λοιπόν αυτή την φορά είναι άκρως ποιητικό. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να ζούμε επί της ουσίας με θέμα:

''Εικόνα και ποίηση''


Από μόνο το θέλημα της αγάπης, μ' ακούς;
Ανεβάσαμε ολόκληρο νησί, μ' ακούς;
Με σπηλιές και με κάβους κι ανθισμένους γκρεμούς
Άκου, άκου.
Ποιος μιλεί στα νερά και ποιος κλαίει -ακούς;
Ποιος γυρεύει τον άλλο, ποιος φωνάζει -ακούς;
Είμ' εγώ που φωνάζω κι είμ' εγώ που κλαίω, μ' ακούς;
Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, μ' ακούς;
(Το Μονόγραμμα - Οδυσσέας Ελύτης)


You May Also Like

3 ματιές

  1. αξεπεραστος ποιητης αξεπεραστη χωρα , τι τυχεροι που ειμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη φωτο που ταιριάζει τόσο με το ποιήμα του Ελύτη.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω μαλλον θα ξεκινησω αναποδα...το ποιημα το εχω ήδη στο μυαλό μου!την φωτο θα ψαξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ