Ημερολόγιο Σκέψεων (Μάρτιος 14 - 23)

by - Μαρτίου 23, 2017


Αγαπημένοι μου αναγνώστες και φίλοι καλημέρα σας. Η άνοιξη είναι εδώ και ΄μεις ανθίζουμε μαζί της. Συνεχίζουμε το Ημερολόγιο Σκέψεων πάνω σε μια λίστα δική μου. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ελεύθερα.


13. Τι ή ποιος με εμποδίζει στο να πάρω αποφάσεις.
Τις περισσότερες φορές ο εαυτός μου. Φοβάμαι να ρισκάρω κάποιες φορές και έτσι μένω στα ίδια. Τελικά όμως η ίδια η ζωή σου κάνει την αλλαγή. Όταν σου πετά πετραδάκια και τα αγνοείς, μετά θα σου πετάξει ένα τούβλο και θα το νιώσεις πολύ καλά.

14. Μια στιγμή που η ζωή μου άλλαξε.
Όταν αποφάσισα να μετακομίσω Αθήνα. Ήταν μια απόφαση ζωής που δεν μετάνιωσα ποτέ, αν και ήταν αποτέλεσμα μια δυσάρεστης εξέλιξης.

15. Προέκυψε κάτι καλό από αυτό;
Ναι, προέκυψε μια όμορφη ζωή, γνώρισα και αγάπησα την Αθήνα. 

16. Κάτι που όλο λέω να μην κάνω και όλο το κάνω.
Να μην συγχύζομαι στη δουλειά. Όλο λέω σήμερα πως δεν θα εκνευριστώ, αλλά τελικά φεύγω με νεύρα.

17. Κάτι που όλο λέω να κάνω και δεν το κάνω ποτέ.
Δίαιτα και γυμναστική. Ούτε καν ξεκινάω. Έχω μείνει στο περπάτημα. 

18. Ένα συνηθισμένο Σάββατο.
Τώρα που σταμάτησαν για λίγο καιρό οι υπερωρίες, μου αρέσει να βγαίνω στην αγορά. Καμιά βόλτα, λίγο σούπερ μάρκετ, κανένα γρήγορο καφέ και μετά σπίτι. Μαγειρεύω κάτι καλό και το βράδυ χαλαρή βολτίτσα για κρασί.

19. Μια συνηθισμένη Κυριακή.
Το πρωί της Κυριακής θέλω να το περνάω σπίτι. Blogging και καφεδάκι. Μετά θα μαγειρέψω, θα πάω καμιά βόλτα στο λόφο και καμιά ταινιούλα το απόγευμα.


20. Μια συνηθισμένη μέρα μου.
Αν είμαι πρωινή βάρδια μετά τη δουλειά συνήθως θα πάω για καφέ. Τώρα που ο καιρός έφτιαξε είναι ότι πρέπει ένα απογευματινό καφεδάκι. Αν είμαι απογευματινή συνήθως δεν κάνω τίποτα.

21. Κάτι που με ενέπνευσε σήμερα.
Μια γυναίκα που παλεύει και στέκεται όρθια, ενώ η ζωή της φέρεται πολύ άδικα.

22. Ένα νόμο που θα έφτιαχνα.
Όλους αυτούς που το παίζουν αφεντικά και τα ξέρουν όλα, όχι μόνο στη δουλειά αλλά και στην κοινωνική ζωή, όταν θα γίνω βασίλισσα θα τους βάλω να δουλεύουν στις φυτείες. Έτσι για να δουν την ''χαρά'' της δημιουργίας.

23. Μια ευκαιρία που περιμένω.
Με κάποιο τρόπο να μην είμαι αναγκασμένη να δουλεύω για βιοποριστικούς λόγους και να κάνω αυτά που αγαπώ χωρίς πίεση. Οπότε η ευκαιρία θα ήταν ή το τζόκερ ή το λόττο.😄😄


Αυτά για τις επόμενες μέρες του Μάρτη.
Εσείς μην ξεχνάτε πως τρέχει το Δρώμενο Φωτογραφίζειν και έτσι μπορείτε να στέλνετε τις φωτογραφίες σας. 

Να περνάτε καλά και να χαμογελάτε!




You May Also Like

2 ματιές

  1. Πόσο σωσταά τα λες βρε Μαρία μου!
    Ειδικά στην no.23 ...ε ναι κι Εγώ μια από τα ίδια!
    Βόλτες, καφεδάκι και χαλάρωση τώρα που επιτέλους η Άνοιξη ήρθε για ατ καλά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να γυρνάει η ζωή τους τροχούς της αργά
    κι εσύ να σφυρίζεις μελωδικά τους σκοπούς της
    Αυτό είναι ζωή κι εσύ πιστεύω τα καταφέρνεις

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ