Αναζητώντας την ομορφιά της στιγμής ανακαλύπτεις την ομορφιά της ζωής - Photo A Day May (Days 15 - 23)

by - Μαΐου 24, 2014

Η ομορφιά βρίσκετε στα πιο μικρά πράγματα. Σε μέρη που δεν δίνεις σημασία, σε σημεία που ούτε καν προσέχεις.
Μέσα σε μια μικρή στιγμή.

Καμιά φορά είναι διάχυτη παντού γύρω σου.
Day 15... From where I walk

Κάποιες φορές την φτιάχνεις.
Day 16... Create - The creation place 

Κάποιες φορές την κρατάς.
Day 17... Bag - My favourite!

Κάποιες φορές την ζωγραφίζεις στην άμμο.
May 18... Something I drew - I drew love...

Άλλοτε βρίσκετε στην κορφή του πιο ψιλού βουνού. Έρμη και μοναχή.
Day 19... Alone

Ή στο βλέμμα του πιο υπέροχου πλάσματος.
Day 20... Waiting

Κάποιες φορές την φέρνει ο ταχυδρόμος.
Day 21... Card - Cards from a beloved friend from Nantes, Frence.

Ή την βρίσκεις στο φύσημα του ανέμου.
Day 22... Free - Feel free like a leaf on the wind.

Ή σε εποχές παλιές και θύμησες.
Day 23... Black + White - Sometimes I think that thw past times were actually Black + White...

Όπως και να έχεις όμως το να δούμε την ομορφιά δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο και θέληση.
Αναζητώντας την ομορφιά της στιγμής ανακαλύπτεις την ομορφιά της ζωής.

Αναζητήστε και σεις την ομορφιά μέσα απ΄το Photo A Day.

You May Also Like

37 ματιές

  1. Καλημέρα Μαράκι
    Λατρεψα τις στιγμές σου!!!!

    φιλάκι πολύ γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία!! Ξεχωριστές στιγμές που άξιζε να αποτυπωθούν!!!
    Φιλάκια και καλό σ-κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τότε που ανακάλυψα το photo a day εκτίμησα και αγάπησα περισσότερο τα μικρά πράγματα που βρίσκονται γύρω μου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία, υπέροχες! Ειδικά αυτή που πετάει το φύλλο στον αέρα, αλλά και η ασπρόμαυρη, είναι όνειρο! Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου το όμορφο χόμπι σου σε έκανε να διακρίνεις την ομορφιά. Όλες οι φωτογραφίες σου είναι ξεχωριστές.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Πολύ ωραίες φωτογραφίες, αλλά η τελευταια πρέπει να είναι απο τις Σέρρες! Πες μου ότι είσαι συντοπίτισσα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά η ομορφιά κρύβεται απ' όσους την αναζητούν σε λάθος μέρη και αναδεικνύεται σ' όσους ξέρουν να εκτιμήσουν και να αποθανατίσουν τη στιγμή. Είτε στο φακό τους, είτε στην ψυχή και τη συνείδησή τους.
    Υπέροχη ανάρτηση!
    Λάτρεψα το "πλάσμα" σου... Τι βλέμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πλάσμα μου είναι εδώ δίπλα μου και δε με αφήνει να γράψω.
      Θέλει παιχνίδια.
      Καληνύχτα Μαρία μου και σ΄ ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Μαρία, εσύ φαίνεται ότι έχεις το χάρισμα της αναζήτησης της ομορφιάς της στιγμής και οι πανέμορφες φωτογραφίες σου το επιβεβαιώνουν .
    Λίγοι έχουν αυτήν την ικανότητα.
    Εύγε και πάλι εύγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες φωτογραφίες, τις λάτρεψα, μία προς μία!!
    Μπράβο, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου άρεσαν πολύ όλες οι φωτογραφίες σου Μαρία με τα λόγια που τις συνοδεύουν!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου, Μαρία!!!!!!!! Καλή συνέχεια με το Photo a day!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες όλες πραγματικά, αλλά η τελευταία κάτι μου έκανε με έβαλε να φτιάξω ιστορία στο μυαλό μου να ταξιδέψω στο χρόνο!
    Μπράβο σου Μαράκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτή είναι και η επιτυχία μια φωτογραφίας. Να δημιουργήσει και άλλες εικόνες.
      Σ΄ευχαριστώ.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  13. Τέλειες όλες οι φωτό !
    Ναί, η ομορφιά υπάρχει παντού γύρω μας, αλλά την βλέπουν μόνο όσοι έχουν γαλήνη και αγάπη στην ψυχή τους... αυτό είναι το μυστικό..
    Διαδώστε το...
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και η ομορφιά σε κάνει να χαμογελάς...οι υπέροχες φωτογραφίες σου το κατάφεραν πολύ εύκολα!
    Να είσαι καλά Μαρία μου να ανακαλύπτεις και να φωτογραφίζεις την ομορφιά γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πανεμορφες φωτο Μαρια μου!
    καλη εβδομαδα να εχεις!

    * σου εστειλα μαιλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!
    Όμορφη η ανάρτησή σου.
    Όπως γράφεις για να δούμε την ομορφιά θέλει τρόπο και θέληση και εσύ αποδεικνύειες ότι διαθέτεις και τα δυο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες φωτογραφίες και σοφοί τρόποι να "δεις" την αγάπη!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπεροχες φωτογραφιες και παλι Μαρια μου...'
    Καλη μας εβδομαδα με ακομα πιο ομορφες στιγμες που να αποτυπωνονται και στις φωτογραφιες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχαριστώ υπέροχες φίλες μου για τα σχόλια.
    Τη καλημέρα μου σε όλες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ