Βράβευση 9ου Διαγωνισμού ''Φωτογραφίζειν''.

by - Μαΐου 23, 2014

Μετά από μια αγωνιώδης ψηφοφορία ο διαγωνισμός μας έληξε και έχουμε τους νικητές.
Να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας και για την ψηφοφορία.
Καλεστήκατε λοιπόν να στείλετε φωτογραφίες με το θέμα: 

''Αγριολούλουδα...''

Ιδού λοιπόν οι νικητές:

1ο βραβείο
στην Νικολ


για την φωτογραφία
Θαλασσινά αγριολούλουδα 


2ο βραβείο
στην konnie konnie


για την φωτογραφία
Αιωρούμενη Σεληνάκανθος


Οι νικητές θα παραλάβουν δώρα από το MadeByHand.
Διάλεξα κάτι καλοκαιρινό.
Από ένα ζευγάρι σκουλαρίκια.


Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε τις διευθύνσεις σας για να σας αποστείλω τα δώρα σας.

Σε περίπτωση που σας άρεσε κάτι άλλο από την συλλογή μου στο facebook, πολύ ευχαρίστως να σας τα αντικαταστήσω. 

Για να δούμε λοιπόν ποιος κρύβετε πίσω από κάθε φωτογραφία.
Η υπόλοιπη βαθμολογία έχεις ως εξής:

1. Μοναχική ελπίδα - airis 4
2. Για σένα Μαμά - des tzav 10
3. Arum italicum - Εξερευνητής 12
4. Ένα αστέρι στη γη - Vivi Ka 12
5. Σαν Πέρσικο χαλί - dimosf 14
6. Θαλασσινά αγριολούλουδα - Νικολ 38
7. Ρουφώντας το νέκταρ - ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΡΟΥΛΑ 10
8. Ζούγκλα.. Σιντριβανιού - Hengeo 2
9. Στης μαργαρίτας το αλωνάκι - Marilise 4
10. Η φύση δραπετεύει - Vicious 0
11. Μαργαρίτες μικρές - Μαρία Έλενα 4
12. Στου βράχου την αγκαλιά - Ελένη Φλογερά 18
13. Είμαι εγώ αγέρας, κλέφτης έρωτας - Xris Kat 8
14. Αγνό σαν...χαμομήλι - me(maria) 12
15. Νευρώνες του μωβ - Xibalba 16
16. Χνουδωτή λάμψη - Στράτος Τσιβιρλης 10
17. Beautiful Daisy - Desp Des 0
18. Αιωρούμενη Σεληνάκανθος - konnie konnie 28
19. Γύρνα, μας φωτογραφίζουν! - ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΛΕΝΗ 4

Θα καλέσω επίσης την Νικόλ να δώσει το θέμα για τον 10ο διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν'' που θα ξεκινήσει στις 1/6.

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας.
Και να μη ξεχνάτε... 
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
Σας φιλώ.

You May Also Like

22 ματιές

  1. Μπράβο στην Νικόλ....για το βραβείο της. Μαρία μου ... το άξιζε η φωτογραφία της.. ήταν απο τις πιο ωραίες...οπως και της δεύτερης νικήτριας...μπραβο και στις δύο... ειναι πολύ ωραιοι οι διαγωνισμοί με τις φωτογραφίες.. ... φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία , ευχαριστώ όλους τους φίλους που με την ψήφο τους ανέδειξαν την φωτογραφία μου αν και όλες οι συμμετοχές είναι όμορφες και σπουδαίες.
    Το θέμα της επιλογής μου είναι ΄΄ξωκλήσσια ΄΄
    Καλό βράδυ και μπράβο σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και στα δυο κορίτσια!!
    Η φωτογραφία της Νικόλ ήταν μία από τις αγαπημένες μου!!
    Και μπράβο και σε σένα Μαρία μου, αλλά και σε όλους που με ένα κλικ μας γέμισαν ομορφιές!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου δεν γνωρίζω άν έπρεπε να γράψω εδώ το θέμα της επιλογής μου .
    Επάσης ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία σου και για τον όμορφο αυτό θεσμό και για μας που δεν έχουμε ταλέντο στη φωτογράφηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει που το ανέφερες. Συνήθως μου το στέλνουνε με μέιλ και το ανακοινώνω την ημέρα της έναρξης τους διαγωνισμού... έτσι, για περισσότερο σασπένς.
      Συγχαρητήρια και πάλι και πάμε για νέες δημιουργίες!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητηρια στους νικητες !
    Πολυ ωραιες και οι 2 φωτογραφιες που διακριθηκαν.
    Να επισημανω μονο πως η νικητηρια φωτογραφια ηταν η επομενη που θα ψηφιζα αν υπηρχε ακομα μια ψηφος.
    Καλοριζικα τα δωρακια
    Καλημερα σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις νικήτριες καθώς και σε εσένα Μαρία για την άψογη διοργάνωση. Πολλά φιλάκια !!!
    Υ.Γ. Νικόλ κρεμόμαστε από τα χείλη σου για το επόμενο θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα!
    συγχαρητηρια στις νικητριες! και σε ολους φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου!! Συγχαρητήρια σε όλους τους φίλους που στειλαν τις πολύ όμορφες φωτός!!!
    Μπράβο στις δυο νικήτριες!!! Να χαρούν και τα δωράκια τους!!!
    Μπράβο σου και εσένα για την άψογη διοργάνωση Μαρία!!
    Το θέμα της Νικόλ με τα ξωκλήσσια είναι τέλειο!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο σε όλους!
    Μου άρεσαν όλες οι φωτογραφίες και πραγματικά είναι δύσκολο να αποφασίσεις!
    Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όσους συμμετείχαν!
    Μπράβο και σε σένα για την οργάνωση!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, σε όλους τους συμμετέχοντες και σ'εσένα Μαρία για τον όμορφο διαγωνισμό! Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μαρία μου, καλημέρα σε όλους όσους συμμετείχαν στον όμορφο διαγωνισμό σου και συγχαρητήρια στους νικητές.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους βαθμολόγησαν και την δική μου συμμετοχή!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Μαρία μου
    Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες
    κι ιδιαίτερα σ' αυτούς που ξεχώρισαν!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σε όλους τους νικητές, όπως ήδη είπα όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες! Μπράβο και σε εσένα Μαρία που συνεχίζεις το διαγωνισμό. Ευχαριστώ και αυτόν που μου έδωσε τη μία ψήφο.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα συγχαρητήρια μου στις νικήτριες! Μπράβο Μαρία μου και σε σένα και στην υπέροχη ιδέα σου! :))))
    Παρ΄ότι τα πηγαίνω χάλια στς φωτογραφίες θα προσπαθώ να είμαι πάντα εδώ γιατί καλά περνώ :)))
    Φιλιά !

    Ήταν πραγματικά υπέροχη η φωτογραφία της Νικολίτσας !!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!! Χαίρομαι που είχα ξεχωρίσει την φωτογραφία της Νικόλ!
    Μπράβο όμως και σε όλους τους υπόλοιπους και σε σένα βέβαια, Μαρία!
    Πολύ ωραίος ο διαγωνισμός σου, κι ελπίζω κάποια στιγμή να συμμετάσχω κι εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και στη Μαρία για αυτό τον ωραίο διαγωνισμό!
    Περιμένουμε με ανυπμονησία τον επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, ήταν πραγματικά τέλειες οι φωτογραφίες τους !
    Μπράβο και σε όλους τους υπόλοιπους και κυρίως στη Μαρία για τη διοργάνωση !
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σ΄εσένα, Μαρία μου, για την άψογη διοργάνωση!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ευχαριστήσω όλους όσους με έφεραν στη δεύτερη θέση και βεβαίως τη Μαρία που μας δίνει αυτές τις όμορφες ευκαιρίες να ρίχνουμε μια ματιά (όπως λέει και το blog) στον πραγματικό κόσμο που μας περιτριγυρίζει και να κάνουμε μια βουτιά στην όμορφη αγκαλιά του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σας.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι να δημιουργούμε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια στις νικήτριες αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν.
    Οι φωτογραφίες ήταν φανταστικές.
    Με το διαγωνισμό σου Μαρία μας χάρισες όμορφες εικόνες που μας χαλαρώνουν και γαληνεύουν.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ