Μιας καλημέρας εικόνες - Photo A Day May (Days 1 - 7)

by - Μαΐου 07, 2014

Μια πολύ όμορφη ιδέα κάνει τον γύρο του κόσμου και έρχεται και από το δικό μου σπιτάκι. Γιατί η δημιουργία πρέπει να μοιράζετε...

Την ομορφιά στην καθημερινότητα πρέπει να την ψάξεις.


Σε μια αρμαθιά κοσμήματα.

Day 1... Begins with J


Σε μια μπουκιά φαγητό στα κλεφτά.

Day 2... Snack


Στο δίλημμα του τι θα φορέσεις.

Day 3... Collection


Στην τρέλα μιας παρέας.

Day 4... Us


Στην αξία μιας στιγμής.

Day 5... 4pm


Στην μεγαλοπρέπεια ενός ταπεινού μύκητα.

Day 6... From down low


Και στην γεύση της Ελλάδας μέσα σε ένα μικρό φλιτζάνι.

Day 7... Taken From Above

Καλημέρα σε όλους.


Όσα ανελέητα η μέρα μας τα παίρνει,
η νύχτα στ' όνειρο απρόσμενα τα φέρνει,
όπου κι αν είσαι όταν ξυπνάς,
μια καλημέρα μη την ξεχνάς...

Μην ξεχνάτε να στέλνεστε τις φωτογραφίες σας για τον Διαγωνισμό Φωτογραφίζειν με θέμα ''Αγριολούλουδα...'' έως και την Πέμπτη 15/5.
Πληροφορίες ΕΔΩ.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

You May Also Like

18 ματιές

  1. Τις μικρές στιγμές αγαπώ...
    ακόμα και χωρίς τίποτα ... καθισμένη στα σκαλιά να με χτυπά ο ήλιος...

    Καλημέρα Όλη Μέρα Μαρία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραιες φωτογραφιες..Λατρευω και εγω να απαθανατιζω τις στιγμες μου..
    Καλο μεσημερι Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα αυτά που μας έβαλες!

    Καλή υπόλοιπη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες φωτογραφίες! Τα μικρά-μικρά της κάθε μέρας μας είναι που κάνουν τη διαφορά...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικές φωτογραφίες! Το ένα παιδί μετράει τ'άστρα στη δερματόδετη έκδοση μου φέρνει τόσες πολλές αναμνήσεις!
    Καλό απόγευμα!
    Δέσποινα από Μαμά σε Κρίση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το βιβλίο, όπως και τα άλλον δύο δίπλα είναι περίπου 40 χρονών. Κληρονομιά από τους θείους μου. Αξία ανεκτίμητη.
      Καλημέρα φίλη μου.

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτικές φωτογραφίες
    Μικρές στιγμές...πολύτιμες

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα ρε συ! Είναι τόσο υπέροχες αυτές οι απλές καθημερινές στιγμές μέσα από τις φωτογραφίες! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα απ΄τις φωτογραφίες είναι σαν να αποκτούν ζωή.
      Καλημέρα φιλενάδα.

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σε βλέπω κι εκεί!!
    Λάτρεψα όλες σου τις φωτογραφίες!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τελικά πολύ όμορφη διαδικασία. Και αυτό που την κάνει πιο όμορφη είναι ότι κάνει τον γύρο του κόσμου.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία μου! Μου αρέσουν πολύ οι λήψεις σου!! Γέλασα πολύ με την τρέλα της παρέας κι εντυπωσιάστηκα από ... τον μύκητα!!! :)))
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ