ΣΤΑΧΥΑ

by - Απριλίου 07, 2024

Στάχυα.
Σαν τις ζωές χιλιάδες ανθρώπων,
που έρχονται, φεύγουν,
ταλαντεύονται αριστερά και δεξιά.


Ανακατεύονται μες στα αγριόχορτα,
άλλοτε μέσα στα λουλούδια.
Ακουμπάνε το όμορφο, το ατελέσφορο.
Κάποιες φορές το άσχημο.


Κι αυτοί που ζουν,
αυτοί που τρέχουν σε λόφους καθημερινούς,
είναι αυτοί που έχουν ρίζες.
Μα δεν λερώνονται από το χώμα, 
γιατί βλέμμα είναι πάντα ψηλά.


Να ζείτε και να περνάτε όμορφα.








You May Also Like

4 ματιές

  1. Μαρία μου, ευχαριστούμε πάντα για τις όμορφες ευχές σου αλλά και το ωραίο τούτο θέμα σου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βαθιά φιλοσοφημένη η σημερινή σου ανάρτηση και υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Την Καλημέρα μου, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου.
    Ιδιαίτεροι οι στίχοι σου με πρωταγωνιστές τα στάχυα.
    Μου άρεσαν πολύ!
    Και οι φωτογραφίες φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας μετέφερες στους αγρούς Μαρία μου.
    Ένιωσα το φύσημα του ανέμου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ