ΕΝΑ ΚΛΑΔΑΚΙ ΑΡΜΠΑΡΟΡΙΖΑ

by - Μαρτίου 02, 2024

Όταν ήμουν μικρή και η μητέρα μου ήθελε να φτιάξει γλυκό κυδώνι, με έστελνε στην γειτόνισσα να ζητήσω ένα κλαδάκι αρμπαρόριζα. Αυτό το μικρό, ταπεινό κλαδί, έκρυβε μέσα του τόση δύναμη, που όλο το σπίτι μοσχοβολούσε.
Από τότε όποτε περνούσα από κάποιο σπίτι που είχε αρμπαρόριζα, έσπαζα ένα φυλλαράκι, το έτριβα στα χέρια μου και όλη αυτή η ευωδία μου έφερνε θύμησες, γεύσεις, αναμνήσεις.


Τώρα που πήγαμε στο νέο μας σπίτι και έχουμε πλέον μπαλκόνι, το πρώτο λουλούδι που φύτεψα ήταν η αρμπαρόριζα.


Και αυτή σιγά σιγά φούντωσε, μεγάλωσε, ευωδιάζει κάθε φορά που στέκομαι δίπλα της και την σκουντάω κατά λάθος. 
Λες και θέλει να μου πει πως δεν πρέπει να ξεχάσω από που προέρχομαι, τι έχω ζήσει σαν παιδί και που πάντα θα θέλω να επιστρέφω. Είναι μοναδικό να νιώθεις όμορφα πράγματα από μια μικρή αφορμή.



Σήμερα διαπίστωσα πως έβγαλε το πρώτο της λουλούδι. Καλωσόρισε την άνοιξη μαζί με την πρώτη της λιακάδα.
Και έτσι όμορφη και μυρωδάτη, αγναντεύει την πόλη και τον ήλιο. 

Καλή μας άνοιξη!
Να ζείτε και να περνάτε όμορφα!


******

Εσείς τι εικόνες έχετε και τι σκέψεις κάνετε για αυτήν την άνοιξη;

Κάντε μια ανάρτηση για το ανοιξιάτικο ''Σκέψεις και εικόνες''








You May Also Like

9 ματιές

  1. Όμορφες αναμνήσεις τις οποίες φροντίζεις να κρατάς ζωντανές, μέσα από ένα τόσο ξεχωριστό μυρωδικό!
    Καλή Άνοιξη, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη και σε μένα η αρμπαρόριζα. Η δική μου δεν άνθισε ακόμη.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι βρε Μαρία μου! Κάποτε είχαμε και εμείς αλλά τη χάσαμε. Ξεράθηκε. Κάτι πρέπει να κάνω να βρω μια να χαρούμε την ομορφιά της.
    Να ευχηθώ καλό μήνα, κοπέλα μου, σε όλη σου την οικογένεια. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό Κυδώνι, αρμπαρόριζα, μυρωδιές, η αφήγηση σου Μαρία μου... ήρθαν στο μυαλό μου και κάποιες δικές μου αναμνήσεις παιδικές. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Μια όμορφη Άνοιξη να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μόνο με την σκέψη πως μυρίζει η αρμπαρόριζα Μαρία μου, ευωδιά της νομίζεις πως φτάνει μέχρι την Κρήτη...Εχω και εγώ στην αυλή μου και βέβαια γλυκό του κουταλιού χωρίς αυτήν δεν γίνεται... προπαντός γλυκό λεμόνι να την βάλεις, όνειρο η μυρωδιά της!
    Μαράκι μου η δική σου βιαστική είναι και άνθισε η δική μου ακόμα ...
    Καλά να περνάς με ότι κάνεις, καλορίζικο το νέο σπιτικό σας με όλα καλά του Θεού μέσα του. ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες αναμνήσεις....κι εγώ έχω τις ίδιες με την αρμπαρόριζα στα γλυκά !!
    Με το καλό η Άνοιξη λοιπόν αφού άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώρα άνθη και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή άνοιξη Μαρία μου!
    Καλορίζικο το καινούργιο σας σπίτι, με υγεία και χαρά.
    Να κάνεις και λικέρ με αμπαρόριζα, είναι εύκολο και πολύ γευστικό.
    Φαντάζομαι θα ξέρεις τη συνταγή, αν όχι θα σου την δώσω.
    Εγώ δεν έχω τέτοιο φυτό, έχει όμως η γειτόνισσα μου στο χωριό, οπότε είναι σαν να έχω.
    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεμάτες ευωδιές η άνοιξη σου εύχομαι. Να χαρείς με υγεία το νέο σου σπίτι και να γεμίσεις με λουλούδια το μπαλκόνι σου. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου κι εγω εχω μία αρμπαρόριζα κι ολο να φτιάξω λικέρ και ακόμα... Προς το παρόν τη χρησιμοποιώ στα γλυκά του κουταλιού γι αυτό το απίθανο αρωμα! Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ