ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ... My secret santa 2021

by - Δεκεμβρίου 29, 2021

Ήρθε και για μένα ο Άγιος Βασίλης μου από την χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή της Μαριλένα μας. Ο δικός μου Άγιος Βασίλης είναι η Άννα
Χαίρομαι πολύ, καθώς η Άννα είναι από ένα μέρος που αγαπώ και έχω ζήσει χρόνια και έχω επισκεφτεί πολλές φορές το όμορφο χωρίο της. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που λαμβάνω δώρο από αυτή. Πάντα γαλαντόμα και πρωτότυπη, η Άννα με έκανε πολύ ευτυχισμένη με τα δώρα της και χάρηκα σαν μικρό παιδί!

Όλα τυλιγμένα με χαρούμενα χαρτιά.


Ένα χειροποίητο αγγελάκι που ξετρέλανε εμένα και την κόρη μου!


Γλυκά σε πρωτότυπη συσκευασία!


Μια υπέροχη κατασκευή με καλούδια!



Μια κούπα σε ιδανικό μέγεθος, καθώς πίνω διπλό ελληνικό καφέ!


Ένα σακουλάκι καρύδια!!! Τι τέλεια σκέψη!


Ρίγανη από τον κήπο της! 
θα την τιμήσω δεόντως!


Μια καρτούλα με λόγια γλυκά και ένα χειροποίητο στολίδι!



Τα μανταλάκια υπέροχα!!!
Τα έβαλα στο δέντρο!!


Όσα θαυμαστικά και να βάλω δεν περιγράφουν την ομορφιά και την χαρά μου!

Άννα μου σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς!

Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!


You May Also Like

4 ματιές

  1. Πολύ όμορφα όλα !!!!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα όλα Μαρία μου. Ωραίες ανθρώπινες στιγμές που μας ενώνουν όλα αυτά. Να τα χαρείς τα δωράκια σου.
    Καλή Πρωτοχρονιά κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία.
    Με γεια να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου Μαρία μου.
    Καλά που έχουμε κι αυτές τις δραστηριότητες και χαιρόμαστε.
    Καλή συνέχεια σε όλα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό ποδαρικό σου έκανε ο δικός Σαντα κλαους Μαράκι μου η Αννα είναι από τα όμορφα και γαλαντόμα πλάσματα της μπλοκογειτονιάς μας!
    Να τα χαρείς και να τα απολαύσεις κορίτσι μου
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία πάνω από όλα για σένα και την οικογένεια σου και αισιοδοξία Μαρία μου πως όλα θα πανε καλά ..
    Χρόνια πολλά και καλά φιλιααα!! 🎁🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ